Astazi…

peisaj

Existenta,nu e numai un prilej pentru alta intalnire.
Exista o FORTA mai presus de noi,care ne atrage si ne aduna.
De fiecare parte, sunt suflete care cauta si se implinesc doar gasindu-se pe Sine. 
Activitatea de Inaltare produce multa panica in corpul fizic ,poate insuficient pregatit.
Dar,toate lucrurile acestea palesc in fata  minunarii sufletului cand da cu ochii de El insusi.
Maretia si frumusetea lui ,acopera orice durere aparenta transformand-o in binecuvantare.
Aceasta zi,e ziua elogiului Soarelui divin,pururi etern.
Ea arata Forta noastra  de a renaste,din toate timpurile si toate spatiile.
Alege cu grija cuvintele astazi,caci ele vor construi stari.
Alege cu grija starile astazi,caci ele vor construi realitati.
In care altii,si tu insuti,te vei misca.
Inca o vreme.
E Timpul.
Fiecare celula e pregatita pentru zborul acesta.
E curatata si cautata de Intreg.
PACE.
Atat se cere,unei lumi tulburate de propriile vise.
Si in Pacea aceasta ,va inflori ESENTA.
Fiinta vesnica,nemuritoare,mai stralucitoare decat Soarele.
La Rasarit. 
Sursa: http://uriel-anael.blogspot.ro/

Publicat de

danielgaucan

Sunt un spirit liber.

37 de gânduri despre „Astazi…”

  1. Lumina sfanta a Invierii sa aduca tuturor in mireasma placuta de liliac si lacramioare
    focul sacru al intelepciunii,echilibru,puritate,bucurii.pace,armonie si revelarea esentei si
    adevarului divin .DORESC FAMILIEI GAUGAN’S SARBATORI
    BINECUVANTATE SI PLINE DE MIRACOLE SI IUBIRE.
    Hristos a inviat!
    Va imbratisez cu drag si mii de multumiri pentru articole si videoclipuri,adevarati pasi
    calauzitori pentru vremurile pe care le traim.

  2. Nu stiu ce va fi,stiu doar ca toata perioada asta cat v-am vizitat ,a fost cu adevarat binecuvantata.Va multumesc tuturor pentru tot.Sarbatori fericite !

  3. splendida melodia alegria senzatia de libertate extrema impletita cu forta feminitatii si fragostea fata de mama natura comuniune suoerba cu soiritele animalelor sper ca asa sa fim noi toti in curand expansiunea universurilor forta schimbarii anotimpurilor ciclurile naturale respectul pt viata

  4. Ceruri Deschise
    poezie [ ]
    Ortodoxie
    – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
    de Ștefănescu Romeo-Nicolae [ASiIiVro ]
    2009-05-31 | |

    Fie noapte, fie zi,
    Doamne Iisuse Hristoase,
    mereu în gândul meu vei fi

    Fie-n zori, fie-n-serat,
    la Măicuța Ta Doamne Cristoase,
    eu m-am rugat

    Fie cer senin, fie cer întunecat,
    la Sfânta Treime, eu cu credință,
    m-am rugat
    și dragostea Ta Sfinte Doamne,
    am aflat.

    31.05.2009 Romeo – Nicolae + ASiIiVro

  5. DUMNEZEU SA VA BINECUVINTEZE,IUBIREA SI LUMINA SA UMPLE SUFLETELE VOASTRE IN ACEASTA NOAPTE A INVIERI DOMNULUI NOSTRU ISUS HRISTOS/YAHUSUAH MESIAH NOAPTE A RENASTERI ROMANIEI SI A NEAMULUI ROMANESC!AMIN!
    DUMNEZEU SA NE CALAUZEASCA IN VIITOR SI CAT MAI MULTI ROMANI SA-L PRIMEASCA IN SUFLETUL LOR PE IISUS IN ACEASTA NOAPTE!Amin!
    PS.Dan ,iti dores ca Lumina si Iubirea Domnului Isus sa-ti binecuvinteze viata,casa si familia in aceasta noapte a renasteri noastre.Iti multumim pt tot ce faci!

  6. Familiei Daniel Gaucan

    Gânduri de lumină
    poezie [ ]
    Poezie de gând
    – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
    de Ștefănescu Romeo-Nicolae [ASiIiVro ]
    2009-09-11 | |

    Gânduri de lumină

    Un gând curat am luat
    din cerul alb imaculat
    l-am așezat în mintea mea
    să-mi spună inima
    vibrația și puterea sa
    am stat apoi și-am ascultat
    frecvența aceea 33…de neuitat
    la Dumnezeu m-am conectat
    era de neimaginat
    ce gând curat
    eu am aflat
    când Lumina Lui
    iubirea-gând
    m-a înălțat
    și m-a privit Iisus
    apoi m-a luat de mână
    și m-a îmbrățișat.

    11.09.2009 Romeo – Nicolae + ASiIiVro

    Hristos a Înviat !

  7. Fie ca fiecare zi sa fie o inviere a Cristului Nostru Interior in calatoria noastra spre trezirea deplina a ceea ce suntem cu adevarat ca fapturi divine, pasari ingeri ce zboara cu iubire si armonie in dansul cosmic al invierii noastre depline a unirii cu Dumnezeul Nostru Creator. Multa iubire tie Dan si familiei tale dar si familiei extinse a Casei lui Dan Gaucan. Va iubesc pe toti!!!!!
    Cu mult drag Profa de Geogra

  8. Hristos a Inviat! Simt ca este prima Inviere Altfel..Prima care va aduce bunatate,bucurie si speranta.Sa dea Dumnezeu sa le primim si sa le daruim cu totii.Si poate asa,incet,incet,caramida cu caramida vom construi o noua lume,una mai buna,mai frumoasa ,in care sa fim toti fericiti.Doamne Ajuta!

  9. Invierea Domnului Iisus sa fie inceputul unei vieti pline de Iertare, Iubire, Bucurie, Smerenie,Puritate,Abundenta Divina,Creativitate,Putere si Adevar! Hristos a Inviat!

  10. Doamne Iisuse
    poezie [ ]
    Mântuitorul Lumii
    – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
    de Ștefănescu Romeo-Nicolae [ASiIiVro ]
    2009-08-29 | |

    Doamne Iisuse

    Iisuse,
    Nu-mi da bogăție
    Dar nici sărăcie,
    Dă-mi te rog
    Razele din inima Ta… Cea Vie,
    Dă-mi te rog
    Ceea ce-i trebuie
    Sufletului meu,
    Altarul Tău, în trupul meu…
    Să fie,
    În inima mea mereu…
    Să-i faci sălaș…
    Duhului Tău,
    Harul Tău Cel Luminos…
    Odihnește-l și-L așează…
    În mine,
    Aura Ta…
    Cea rogvaiv-strălucitoare
    Ca un lotus
    Cu o mie de petale
    În inima mea să-i faci sălaș,
    Fericirea Ta cea vie…
    În inima mea să fie,
    Crinul sufletul meu…
    Să înflorească
    Sub Lumina Ta cerească,
    Hristoase Dumnezeul meu…
    Dumnezeul oamenilor,
    Să se mântuiască…
    Sufletul meu ceresc
    Ce tu l-ai coborât
    Și l-ai așezat…
    În trup lumesc
    Pe acest pământ
    Ce cu picioarele Tale
    Hristoase Doamne…
    L-ai sfințit
    Jerfindu-Te pe cruce,
    Și cea din urmă viață
    Ai ridicat-o din întuneric
    Și-ai luminat-o
    Cu har de viață minunată,
    Eternă flacără divină…
    Lângă Tine Doamne
    Să redevenim,
    Scântei divine,
    Îndumnezeite clipe,
    Vieți trăite,
    În univers să vezi…
    Cum se ridică
    Sub Lumina Ta
    Doamne Iisuse…
    Sufletele noastre călătoare
    Ce revin în matca sa
    Stele luminoase
    Hristoase Doamne
    Fiu ceresc ce ai venit,
    Pentru suflete de mântuit,
    Slava Ta… mi-ai dăruit,
    Eu rod bun aș vrea să fiu…
    Și ieri,
    Și azi,
    Și mâine,
    Și acum,
    Tot ce vreau să-mi mai rămână
    E minunata Ta lumină…
    Mângâietoare și Divină,
    Lumină din Lumină.

    07.09.2008 / 15:50-16:04 Romeo – Nicolae + ASiIiVro

  11. HRISTOS A INVIAT IN LUME SI IN INIMILE NOASTRE
    Mare bucurie simt in inima mea!!!!!!
    Draga Romeo imi place fff mult mai ales poezia Mantuitorul Lumii si am s-o citesc ca pe o rugaciune inchinata Cristului meu interior in fiecare dimineata din saptamana luminata.
    Cu mult drag si va iubesc pe toti Profa de Geogra

  12. Mulțumesc pentru simțire. Dumnezeu ne dă trăire Profa de Geogra. Eu sunt doar o poartă de intrare a Luminii Divine aici.
    Dumnezeu ne curăță și purifică tuturor chacrele, sufletele, simțurile.
    Hristos între noi mereu. Amin!

    Romeo – Nicolae + ASiIiVro

Lasă un comentariu