Rugăciunea Inimii Tracilor sau Rugăciunea Domnească A Tracilor

white-wolf

„Tatăl Nostru – DumneZeu, Mama Noastră – DumneZeiAna!

Voi, Care Trăiţi În Lumină,
Înţelepţi Sunteţi În Cer Şi Pe Pământ.

Aştept Darul Înălţării Voastre În Mine.

Vreau Să Primesc Harul Vostru În Fiecare Zi.

Pâinea Mea Din Zi În Zi Să-Mi Fie Lumina Voastră.

Daţi-Mi Voi Lumina Şi Înţelepciunea Sufletului.

Ea Să-Mi Lumineze Cu Putere Viaţa.

=Tată – DumneZeu Şi Mamă – DumneZeiAna!

Cer Binecuvântarea Voastră Cu Lumină.
Cer Binecuvântarea Voastră

Ca Să Pot Trăi În Înţelepciune, Împăcare Şi Har.

Focul Din Inima Voastră Să Trăiască Şi În Inima Mea.

Aşa Să Fie, Amin!”

= = = = = = =

Deceneu – DeceneYon ne spune că:
„aceasta este Rugăciunea Domnească A Neamului Dacilor
(Traci, Geţi, MasaGeti …etc… toţi dacii).

Rugăciunea Domnească Este Rugăciune Mântuitoare.

Se numeşte Domnească,
pt.că Îl Pui Pe Dumnezeu Ca Domn Al Inimii Tale În Ceruri Şi Pe Pământ.

(Fiecare îl pune ca şi Dumnezeu Al Inimii Lui pe Aisus, Isus,
Tata Nipal, Zamolxe, Turmazgada… etc., in funcţie de Locul,
Timpul sau Treapta unde A Ajuns respectivul om.)”

Sursa: http://dacii-lui-zamolxe.wikiforum.ro/t324-rugaciunea-inimii-tracilor-sau-rugaciunea-domneasca-a-tracilor

 

Completare:

Rugaciunea Domneasca
Tatăl Nostru Dumnezeu, Mama Noastră Domnazâna,
Voi care trăiti în lumină, întelepti sunteti în cer si
pe pământ. Astept darul înăltării Voastre în
mine. Vreau să primesc harul Vostru în
fiecare zi. Lumina Voastră să-mi fie ca pâinea
de zi cu zi. Să-mi dea întelepciune sufletului
care să-mi lumineze cu putere viata. Tată
Dumnezeu si Mamă Domnazână rogu-Vă să-mi
dati binecuvântarea Voastră cu lumină să pot
trăi în întelepciune, multumire si har si focul
din inimile voastre să fie si în inima mea. Asa
să fie, asa să fie, asa să fie, zău.

Articolul precedent
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Romanul din Romania

     /  Ianuarie 5, 2014

    Da-mi voie, eu Romanul, nascut in Romania si Stramosilor mei care au murit in lupta pentru mine si pentru tine ca sa ai o tara verde, cu izvoare si munti, cu lanuri de grau si marea cea mare cu pestele ei… Da-mi voie sa-ti spun ca nu am nevoie de altceva de mancare, nu am nevoie ca strainul sa-mi dea de mancare, …Da-mi voie sa-ti spun CA-MI AJUNGE si pamantul Romaniei este-al meu, eu romanul umil si bun la suflet! Da-mi voie sa cer tuturor Soldatilor, Fratilor nostri care au jurat sa ne apere Tara Si Neamul, caci si familia lor traieste in aceasta tara, Sa-si RESPECTE JURAMANTUL sau dativa de-o parte spre rusinea voastra ca-ti indreptat armele impotriva noastra, ca-ti permis strainilor sa fure Romania, Voi mergeti la lupta in alta parte, si poporul Roman moare de foame si este sclav in tara lui, Rusine Voua SOLDATILOR CE ATI JURAT LIBERTATE! VA ROG, EU ROMANUL DE ULTIMA DATA, RESPECTATI JURAMANTUL SOLDAT al acestei tari minunate sa putem striga libertate!

    Răspunde
  2. Hristos între noi mereu. Amin.

    Răspunde
  3. CLARISA

     /  Ianuarie 6, 2014

    Am rezonat foarte bine cu vibratia si sunetele din filmulet .Toate undele emise intrau in plexul meu solar si de acolo expandau in toate directiile .Am simtit o liniste si o stare de bine.Eram si nu eram aici.Minunat ! Multumesc ,Dane ! Rugaciunea asta e foarte puternica !

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

