Astazi 31 Ianuarie 2014

cal alb

Astazi am vazut un fenomen foarte frumos in Bucuresti.Nu imi amintesc sa mai fi vazut asa ceva pana acum.Pentru cateva minute ningea cu Soare.Cerul era senin, dar de sus cadeau niste fulgi de nea superbi, care straluceau in bataia razelor Soarelui.

Nu cunosc explicatia din punct de vedere meteorologic, insa stiu ca incepand cu primele ore ale diminetii, au inceput sa coboare pe Pamant niste energii sub forma de coduri dinspre Soare.

Este posibil sa simtiti ceva neplaceri in zona omoplatilor sau la baza coloanei vertebrale.Nu va speriati…Inainteee!!!

Dan Gaucan

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

16 comentarii

  1. atlantisspirit

     /  Ianuarie 31, 2014

    Adrevarul e ca ma incearca oarece senzatii in zona pieptului, ca atunci cand ai emotii inainte de examen. Interesant, daca e si de bine ….

    Răspunde
  2. La noi fu cerul colorat în violet pastel înainte de ivirea Soarelui, apoi galben-portocaliu și o liniște veselă mă cuprinse….

    Răspunde
  3. aura

     /  Ianuarie 31, 2014

    In Moldova ieri a nins tainic cu soare si fulgi mari, parca zapada avea sclipiri deosebite in
    lumina razelor solare.Si astazi e soare,dar nu mai ninge in schimb gerul te inteapa cu mii de
    ace si totul pare incremenit.Ai dreptate cu coloana si omoplatii,simt intepaturi,probabil e ceva ce trebuie sa plece.Draga Dan,multumesc pentru tot ce ne transmiti,articolele sunt de
    un real folos.La Bistrita s-a petrecut un fenomen rar si bizar am citit azi dimineata:
    http://www.vrn.ro/fenomen-bizar-si-foarte-rar-pe-bistrita-cercul-de-gheata
    Vezi parca si gandurile mele au inghetat………..

    Răspunde
  4. Carmen N.

     /  Ianuarie 31, 2014

    La Iasi a nins ieri dupaamiaza cu””nestemate””, astazi este o zi superba numai buna de fraternizat cu natura…multumim Domnului pentru daruri!!!!!!!

    Răspunde
  5. alina

     /  Ianuarie 31, 2014

    e potrivit unui nou inceput! mii de binecuvantari tuturor in drumul deschis de calul de lemn intr-un an 7 !!!

    Răspunde
  6. ani

     /  Ianuarie 31, 2014

    Am avut parte si la Medgidia ,de acea minunata ninsoare cu soare, toata dimineata–pana aproape de ora 12, era minunat, frig-undeva catre -10grd, aerul desi rece, simteam ca imi curata caile respiratorii,eu am ceva cu centrul palmei stangi–parca ar fi infipt un piron[ceva tubular], …partea stanga…

    Răspunde
  7. isis

     /  Ianuarie 31, 2014

    Dan, sunt intrutotul de acord cu tine!…ma bucur ca mai este cineva de aceeasi parere cu mine!……si eu am privit ninsoarea de azi,foarte uimita dar si contrariata, pentru ca era prima data cand vedeam asa ceva…ningea cu fulgi mari si desi, cu toate ca afara era senin, soare sclipitor si un ger patrunzator!
    Chiar le-am aratat uimita si colegilor de birou numai ca, lor nu li s-a parut nimic iesit din comun,asa ca m-am gandit ce exagerez eu si mi-am vazut de treaba.

    Răspunde
  8. Salutari fratesti de la Constanta
    Ce zici de mesajul asta ? http://inspatelescenei2012.blogspot.ro/2014/01/kathryn-e-may-partea-197-dumnezeu-tatal.html
    ,,,,,cica ,, parasim temporar planeta ca sa fie distrus totul,,,” informatia asta n-am mai citit-o din niciun alt mesaj chanelling,,,,,
    numai bine !

    Răspunde
  9. Julian

     /  Februarie 1, 2014

    MA SIMT EXTRAORDINAR!!!

    Răspunde
  10. Eugenia

     /  Februarie 1, 2014

    Multumim pentru muzica!
    Am gasit si asta: este realizata de un roman de-al nostru care compune muzica de meditatie. Se poate si descarca, e un link in descriere.
    Sa ne fie cu folos!

    Răspunde
  11. Si eu am gasit acest loc favorabil.ceea ce e interesant ca muzica romanesca traditionala are mai putine volume decit cea moldoveneasca. Eu am urmarit altceva ceea ce vati putea sa ascultati si voi daca va place
    http://www.youtube.com/channel/UCXkrEAWZp4_ldUDcqVTcMCA/videos

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

