E bine de stiut-22 februarie 2014

cugetare

Luna februarie a fost o luna de eliberare foarte interesanta.Valuri foarte puternice de energii au sosit pe Pamant, in etape.Din ce am simtit eu energiile eliberatoare, au inceput sa cada, de pe 3 februarie pana pe 10 februarie.Punctul maxim a fost joi 6 februarie.

Multi dintre pacientii, pe care i-am avut luna aceasta, aveau simptome foarte asemanatoare:

– Una dintre ele este pierderea echilibrului si lipsa de concentrare.Se completeaza cu starea de „vajaiala” in dreptul capului.Din aceasta cauza  lipsei de concentrare, multi au fost implicati in accidente rutiere(chiar si eu am avut un caz in familie)

– Un alt simptom este durerea de dinti sau a gingiilor.

– Senzatia de tremurat in tot corpul si multe intepaturi in dreptul inimii.

– Stari de somnolenta foarte profunda, iar la  unii insomnii.

– stare de teama nejustificata.Multi neintelegand ce se intampla cu ei, au amplificat aceste stari.

– unii(in special copii) aveau senzatia ca urmeaza sa se intample ceva(benefic)  si nu mai aveau rabdare

In concluzie, unde s-au gasit blocaje mari a provocat dureri in corpul fizic.Eu m-am simtit foarte ciudat pe 18 si 19 februarie.

Din ce simt eu acum suntem intr-o mica „pauza publicitara”.🙂

Urmeaza o noua etapa de „dush energetic” de curatare care dureaza aproximativ 7 zile, cu punctul maxim 1 Martie 2014(3 zile inainte si 3 zile dupa).Din ce simt eu, „jetul” va fi mai mare.

Totul se intampla pentru binele nostru suprem.Sunt lucruri foarte benefice.Sa permitem sa se curete tot din noi si sa nu inotam impotriva curentului.Daca apar simptome, ca cele enumerate mai sus, sa nu va speriati, ci din contra cu putere…INAINTEEE!!!

Dan Gaucan

22 feb

Articolul următor
Lasă un comentariu

15 comentarii

  1. ADRIANA

     /  Februarie 22, 2014

    am experimentat cam toate simptomele, dar am avut mare ”noroc” că a fost la modul finuț, discret🙂, deci… ASCENSIUNE UȘOARĂ, ÎN BUCURIE :)!

    Răspunde
  2. Anouk

     /  Februarie 22, 2014

    asa este! eu le-am avut pe toate:) si vaj in cap, si ameteala, lipsa de echilibru, accidente rutiere toate in aceasta saptamana
    deci,inainteee, adica pedala de acceleratie pana la capat!!!:))))

    Răspunde
  3. Anouk

     /  Februarie 22, 2014

    am ascultat si muzica din video, foarte faina, ne duce cu gandul pe alte taramuri:)si negrul ala…numa de bine:)
    multumim,Dane!

    Răspunde
  4. spatiu infinit

     /  Februarie 22, 2014

    ceea ce am mai observat este senzatia de rece in oase prin descarcari energetice in valuri iar asta imi stare de frig.
    iar saptamana asta in perioada 18-19 am avut o stare deosebita. se facea ca sunt a polii pamantului si ca ma uit la aurorele boreale iar senzatia era mai mult decat reala. am simtit nevoia sa ma uit la filmul Antarctica din 1983 si urmarind filmul am inteles si mai bine cat de frumosi suntem cu totii.
    as vrea sa va spun mai multe dar mi-e somn, ma duc sa dorm putin.

    Răspunde
  5. spatiu infinit

     /  Februarie 22, 2014

    Răspunde
  6. Son,O,Love

     /  Februarie 22, 2014

    Rugaciuni si Meditatii, cu Credinta si Devotiune. Tot mai mult si mai mult.

    Răspunde
  7. Multumesc mult pentru sfaturi. Sunt mereu binevenite si ca un ghid pentru fiecare.Intradevar asa este, starile sunt cat se poate de vizibile,important este ca se produce o curatare energetica profunda.La mine vajaitul tine de luni de zile.
    Namaste

    Răspunde
  8. agata

     /  Februarie 22, 2014

    Si eu am experimentat o mare parte din simptomele expuse aici, dar fara sa ma sperii, dimpotriva!…le-am experimentat cu multa bucurie, fara pic de teama, gandindu-ma ca daca simt aceste stari, e de bine…inseamna ca sunt pe drumul cel bun!
    Pace.

    Răspunde
  9. corina

     /  Februarie 23, 2014

    Si eu sunt in pauza publicitara din 19.02-am varsat de vant.🙂

    Răspunde
  10. Atlantisspirit

     /  Februarie 24, 2014

    Buna. Starea pe care o experimentez in aceste momente este una de plutire, de detasare, parca nu sunt prezent aici. Starea generala este una agitata, insotita de o durere de spate destul de puternica. E normal?

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

