Vis Interesant-26 februarie 2014

scoala

Astazi in jurul orelor 16, am atipit timp de vreo jumatate de ora.Am avut un vis lucid foarte interesant.

Eram elev de servici intr-o scoala mare.Imbracat la costum, cu o banderola rosie la mana dreapta.Aveam grija de accesul spre Cancelarie si Secretariat.

Erau foarte multi elevi care vroiau sa ajunga la aceste doua birouri.Toti mi se adresau cu „Domnule Gaucan”, in momentul in care cereau informatii.Toti elevii vroiau sa afle „la ce ora se da examenul.Eu strigam in gura mare, sa stea linistiti, ca este la ora 4 si mai este timp.

Scoala din vis era „Scoala Nr. 4″(asa era recunoscuta).

Foarte Interesant🙂

Dan Gaucan

P.S  In fotografia din acest articol sunt si eu, la finalul clasei a 8 a de la Scoala Generala Nr. 4 din Piatra Neamt🙂 Sunt cel cu sacoul violet(desi el era albastru in realitate)

Articolul următor
Lasă un comentariu

16 comentarii

  1. ADRIANA

     /  Februarie 26, 2014

    Simbolic și frumos🙂 Presupun că ai corelat imediat nr.4 cu nr. ”shaumbra” sau ”noua energie”… sau D4 în octava superioară, și viața noastră ”în clasele” lui Ioana și Emanuel & comp.🙂 Tu poate ai și alte variante, mai personale🙂 Culmea e că după 20 de ani de notat cu sfințenie toate visurile, așa m-am ”plictisit” de cât au devenit de ”reale” sau de ”pe înțeles” încât acum le ”ignor” și nu mai notez decât ce mi se pare ”noutate”🙂 Îmbrățișări și s-auzim de bine🙂

    Răspunde
  2. ionut

     /  Februarie 26, 2014

    Sotiia mea, a visat ca a intrat prin efractie , adica avea sentimentul ala de „la furat”, in camera Papa-i(vatican) , care era femeie in vis , iar scopul ei era sa citeasca de pe niste telefoane lasate pe o masa, mesajele. Apareau mesaje , unul dupa altul cum ca, in diferite orase sau localitati pica (se oprea ) sistemul . Un singur mesaj clar ia aparut in doua forme :
    Peste 4 zile pica sistemul la Sibiu,… A picat sistemul la Sibiu.
    -acest vis a fost in noaptea de luni-marti/ 24-25. feb . imbratisari

    Răspunde
  3. Mimi

     /  Februarie 27, 2014

    Te am recunoscut din prima in fotografie, fara sa citesc articolul!
    Multumim!

    Răspunde
  4. Mojook

     /  Februarie 27, 2014

    Sa fie reala previzunea conform careia in 4 martie incepe colapsul sistemului economic mondial?

    Răspunde
  5. Mojook

     /  Februarie 27, 2014

    Probabil aceste vise au legatura cu acesta data, 4 martie, cand se pare ca va incepe „resetarea” financiara a lumii.

    Răspunde
  6. Nr. 4 este și un număr complet și al materializării în planul fizic pentru că reprezintă Crucea lui Iisus Hristos care are patru laturi, apropo de planul fizic – cele 4 puncte cardinale care ne arată pozitionarea noastră în spațiu și lume. Culoarea violet este culoarea ochiului 3 al intelepciunii.
    Deci 4 violet.

    Romeo – Nicolae Ștefănescu + ASiIiVro

    Răspunde
  7. Seba

     /  Februarie 27, 2014

    Acest 4 e foarte interesant. De aproximativ o saptamana, am observat cel putin 4 oameni care au gresit data, astfel: o functionara a scris 19.04.2014 in loc de 19.02.2014 in registrul ei, un coleg a scris 18.04. in loc de 18.02 pe un document tipizat scris de mana, eu insumi am facut aceeasi greseala cu privire la luna iar invatatoarea fetei mele (clasa a III-a) pe care am intrebat-o din curiozitate la sedinta daca vreun copil a gresit in ultima perioada scriind luna 04 in loc de 02 mi-a spus ca ea insasi a gresit scriind luna 04 in loc de 02. Ma gandeam ca poate este din cauza anului 2014 (contine cifra 4) si nu s-au obisnuit inca oamenii, dar nu este asa, pentru ca de obicei se mai greseste anul dupa ce se schimba, dar nu luna. Tot ce am spus aici este real.

    Parerea mea – ceva interesant, de impact, se va intampla in luna aprilie 2014 iar lucrul in cauza este deja in subconstientul omenirii, asa incat oamenii involuntar fac referire la aceasta data. Exista ceva in subconstientul colectiv referitor la luna 04.

    Exista posibilitatea ca lucrurile sa aiba legatura cu asta:
    http://www.almeea.com/predictiile-pentru-2014-ale-unui-cunoscut-astrolog-canadian-anul-2014-va-fi-anul-revolutiilor-accidentelor-si-protestelor/
    dar nu as baga mana in foc.

    Sunt curios daca si voua sau prietenilor vostri vi s-a intamplat sa scrieti de mana luna 04 in loc de 02.

    Răspunde
  8. ionut

     /  Februarie 27, 2014

    de cate ori ati observat ora 11:11 ? …= 4🙂

    Răspunde
  9. Dat fiind faptul ca cifra 4 se repeta aici,in majoritatea viselor postate,va voi povesti visul meu ciudat.Nu ca ar fi primul sau ultimul,inafara celor cu ”tinta” precisa si clara care au fost prevestitoare si s-au transformat a 2 a zi in realitate.Exact luna trecuta la Luna Noua,am avut un vis ciudat si contradictoriu…Eram undeva afara si tin minte ca mi-au atras atentia niste nori urati,cenusii-un cer foarte mohorat si prevestitor de rau.Asta era perceptia mea sufleteasca.Si nu asta era ceea ce ma intriga,ci faptul ca pe cerul acesta cenusiu,desi zi,erau 4LuniPline,2randuri cate 2.Adica se incadrau intr-un patrat imaginar.Fiecare luna avea marcat pe ea un C sau un G,aici nu-mi mai amintesc sigur deoarece uit foarte mult de la o vreme…Era atat de puternic visul si trairea,incat parca era real.Si apoi toata ziua ce a urmat(fiindca dimineata am avut visul caci noaptea nu dorm-abia pe 3,4 ajung sa adorm cu greu…),am trait in acel vis;toata ziua m-a urmarit acea stare din vis si ma intrebam ce mi se mai pregateste…Nu ma puteam desprinde de el,imi reveneau clar imaginile si intrebarile ce mi le puneam odata cu trairea senzatiilor si sentimentului-ce nu erau deloc bune.Erau ca un presentiment rau,ca atunci cand astepti ceva rau fara a sti de unde si de ce…Culmea este ca nu m-am simtit niciodata atrasa de cifra 4.Niciodata cand am luat la scoala vreun4,nu mi-a placut(desi nu prea am avut multe astfel de note),imi parea o nota ce reprezenta mila sau dispret.Nu rezonez cu cifra asta…Sa fie legat visul,ca interpretare de patru luni pline,adica intregi-ceva ce se intampla in luna a 4 a,sau pe 4.04.?Sau peste 4 luni de la luna noua din momentul visului-adica4.05?Nu stiu,cert este ca m-a destabilizat pe parcursul acelei zile si m-a urmarit mereu multe zile punandu-mi ce poate insemna.Si acum citind mail-ul sunt si mai confuza.Sper sa nu fie atat de rau pe cat simteam in suflet pe timpul visului.Doamne ajuta-ne!

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

