Mi-e Dor de Mine

portal

Mi-e dor de Mine!
Imi vine sa ma iau  si sa ma duc undeva,unde sa fiu doar eu cu mine.
Sa  ma privesc cu uimire cum fac fiecare gest.
Sa tac si sa ma ascult cum respir.
Sa tac si sa ma ascult cum tac.
Mi-e dor de mine ca si cum ar trebui sa fac ceva cu asta, foarte repede.
Sa stau in Tacere cu mine.
Am fost  pe munte.
Am fost aerul care ma respira cand il respiram ,am fost zapada care straluceam,am fost pasarile care ciripeau,am fost pamantul plin de branduse,care mirosea a primavara.
Stiam ca eu eram continut de tot,si totul ma continea.
Apoi,la cabana din beton,m-am autolimitat si deconectat de toata minunea aceea de afara.
Mi-e dor sa scot capul,ca un ghiocel,si sa miros aerul diminetii de padure,cand pleaca iarna.
Mi-e dor sa-mi deschid bratele ca si cum as zbura,si sa stau asa pana simt zborul.
Pana simt ca sunt una cu pasarile care zboara.
Mi-e dor sa stau intr-un loc,nemiscat,ca si cum as fi un brad,unde pasarile isi canta Iubirea.
Mi-e dor sa ma trezesc doar ca sa ma trezesc,si sa las stralucirea fiecarei zile sa mi se descopere.
Clipa de clipa.Fara nici un plan.
Mi-e dor de Mine insami.
Cum de am uitat atata timp de acest dor,care s-a aprins acum,dintr-o data?
Ca si cum am venit cu el.Pe aceasta planeta. Dintr-un alt univers.
Mi-e dor sa stralucesc.
Mi-e dor,nu sa fiu cine am mai fost.
Mi-e dor  sa fiu cine sunt Eu.
Dintotdeauna si pentru totdeauna .
Mi-e dor de Mine!

Sursa: http://uriel-anael.blogspot.ro/2014/03/mi-e-dor-de-mine.html

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Mi-e dor de mine pentru că tânjesc după iubirea lui Dumnezeu pentru mine. Dacă mă iubesc, transmit iubire în jurul meu și voi fi iubit de oamenii cu care interacționez.

    Romeo – Nicolae Ș. + ASiIiVro

    Răspunde
  2. aura

     /  Martie 2, 2014

    Da mi-e dor de cantecul vanturilor,de gandirea stancilor,de taramul de vis al Dochiei
    cu drumul ei printre ape si stancile negre ale muntilor ca o regresiune in timp prin
    legenda si mit in cautarea acelui „nimic cosmic” care da alta dimensiune si tihna
    sufletului.Ma leg de mitul Dochiei fiind la inceput de martie 2014 si folosesc acest
    simbol deoarece reprezinta permanenta in teritoriul nasterii sale,vietuirea in concoedanta cu natura vesnica si cu muntii de piatra adanciti pana la nouri,munti cu
    o parte in lume si una spre infinit ca o legatura nevazuta dintre cer si pamant.
    Iubire pentru pamantul nostru,pentru Mama Pamant si pentru vietatile ei.

    Fiecare dintre noi este o plamada unica a Creatorului Divin ce capata o aroma
    deosebita in aventura existentiala prin folosirea unor incrediende,ca repere de forta interioara:dragoste,credinta,pace si speranta intr-o savoare inconfundabila si
    subtila.

    In viata ca sa ai dragoste,credinta,pace si speranta trebuie sa cultivi o calitate rara cea a harului in relatiile cu ceilalti si in drumul calatoriei noastre de A FI. In
    acest fel se castiga o putere printre obstacole ce-ti deschide o usa a sansei in ceea ce reprezinta legatura ta cu altii si legatura ta cu viata.Gandurile si actiunile
    sunt ca o gratie divina.Ele vin din forta interioara care se caracterizeaza printr-un
    devotament constant la principiile de smerenie,simplitate,calm,naturalete si acceptare.Prin practicarea calmului si a blandetii ca forta si echilibru interior se
    achizitioneaza un har ce dizolva toate barierele din calea progresului.
    De asemenea in drumul nostru spre armonizare trebuie sa echilibram energiile feminine si masculine,ying si yang din fiecare dintre noi pentru a putea mai bine sa ne folosim darurile creative ca si cum in timp de iarna pe intuneric o samanta
    germineaza si creste in zilele de vara aducand un altfel de cantec al spiritului mult mai profund si sacru si incarcat de respect ca o celebrare a maternitatii Mamei Pamant.
    Rugaciunea daca vine din inima,pura intentie si inspiratie atunci devine plic de iubire ce prinde aripi spre inaltimile celeste si ca un strop de speranta pentru viitorime.
    Prin poarta inimii intram in oceanul iubirii ce face casa pentru spiritul nostru vesnic.
    Uneori sau din cand in cand,”hardul”interior trebuie curatat de toxinele acumulate,
    de impuritatile si scursurile adunate ca niste E-uri ce ne urmaresc,otravesc si ne viruseaza.Primenirea interioara trebuie facuta ca o vindecare,o coagulare si nicidecum ca o separare.Longevitatea se castiga prin simplitate,adevar,acceptare
    fluidizare si multa,multa iertare.
    Cele Cinci elemente esentiale ale vietii, sau mai simplu Cele Cinci Elemente ale Naturii – sunt: apa, focul, lemnul, metalul si pamantul; ele corespund cu primele cinci numere: 1-2-3-4-5.

    Aceste elemente sunt in relatie de concordanta in timp si spatiu:

    – apa, cu cele de jos, cu iarna si Nordul;

    – focul, cu cele de sus, cu vara si Sudul;

    – lemnul, cu primavara si cu Estul;

    – metalul, cu toamna si cu Vestul;

    – pamantul se afla in centru, oferindu-si sprijinul tuturor celorlalte puncte cardinale si elemente.

    Calcand pe un pamant plin de pace,respirand un aer aducator de speranta,

    dezvoltand focul sacru al dragostei si incarcat de apa ca izvor al credintei,

    impletit cu lemnul copacilor aducator de echilibru se transforma aceasta interdependenta intr-o impartasire binecuvantata armonioasa a naturii universale.

    Dragostea-i floare rara de colt ce scruteaza inaltimile sarutand cerul.

    Pacea e cea mai frumoasa simfonie care coboara din cer.

    Credinta e forta gandului ca ceva este atat de adevarat incat actionam in virtutea ei.

    Cine a vazut speranta nu o mai uita.O cauta sub toate cerurile si printre toti oamenii.Si viseaza ca intr-o zi o va intalni din nou,nu stie unde,poate intre ai sai.

    (Octavian Paler)

    Calatoria interioara poate fi grea,usoara,cu urcusuri si coborasuri,la pas sau la

    galop,in zbor sau cu hopuri,dar fara un contur si fara repere de forta sau lipsita de

    scop nu vom inainta niciodata si nu vom avea norocul de a vedea un curcubeu.

    De aceea va rog sa va aventurati pe cararile existentiale cu aceste 4 daruri de forta interioara ce deschid portile LUMINII.

    Cu un strop de suflet saditi mii de sperante.

    Impletiti pace,dragoste si credinta pentru o primavara plina de ADEVAR si LUMINA.

    Răspunde
  3. Multumim…Aura…!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

