Targu Mures-Impresii de Calatorie

yymaghiaromania

M-am hotarat sa scriu acest articol, deoarece am primit foarte multe intrebari aceasta saptamana de la multe persoane, referitor la cum a fost la seminarul sustinut laTargu Mures.

Am plecat sambata dimineata spre Tg.Mures.De pe la Campina incolo energiile tarii, le-am simtit cu mult mai inalte.Punctul culminant a fost cand am ajuns in zona Crucii de la Caraiman.M-am conectat la Cruce si am simtit niste vibratii extrem de inalte, cu mult mai mari decat anul trecut cand am fost in zona.

Orasul Brasov deasemenea mi-a placut enorm dpv energetic.Ii felicit pe aceasta cale pe locuitori pentru ca intodeauna, omul sfinteste locul.Pe viitor chiar imi doresc o intalnire cu brasovenii.

Sambata seara am ajuns la Tg. Mures.Am iesit in oras, sa simt mai bine energiile zonei.Atunci pe 15 martie, se sarbatorea ziua maghiarilor de pretutindeni.Nu am stiut acest lucru cand am fixat data seminarului.Mi-a placut mult energia orasului.Am simtit liniste si echilibru, desi cu cateva zile inainte fusese o manifestatie in oras.

Am intalnit niste oameni extraordinari, atat romani cat si maghiari.Am ramas placut surprins de ce am vazut si simtit la Targu Mures si ma voi intoarce intodeauna cu mare drag.Am fost avertizat de anumiti prieteni, ca nu mi-am ales bine data seminarului, dar asa a trebuit sa fie…si nu-mi pare rau.

Inca odata…RESPECT TARGU MURES si a fost o onoare pentru mine, sa ma aflu pentru cateva zile in mijlocul vostru!!!

Dan Gaucan

P.S.Dupa ce m-am intors la Bucuresti, au inceput sa-mi apara simptome noi in corpul fizic.Sangele meu parca s-a transformat in lava de vulcan si a inceput sa-mi oscileze temperatura corpului, timp de cateva zile.🙂

 

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. In viata asta nu am fost niciodata in Transilvania si totusi i-am simtit pe maghiarii din Romania ,saptamana trecuta,plini de lumina si bine ancorati in pamantul pe care s-au nascut.Este prima oara cand am trairea asta.Eu sunt din Constanta.Numai bine !Corina.

    Răspunde
  2. Kinga

     /  Martie 21, 2014

    Ps : Idem…🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

