Stare- 24 Martie 2014

ceas

In dimineata asta, am deschis ochii foarte matinal.M-am trezit cu o stare foarte interesanta.Se accelereaza vad,  de la o ora la alta.Parca mi-a ajuns „inima la gat”🙂 Pulsul imi este marit si respiratia foarte profunda.Si nu pot sa stau intr-un loc prea mult timp🙂

Este o senzatie asemanatoare, cu emotiile pe care le-am avut inaintea unui examen sau a unui interviu pentru un job, pe care mi-l doream foarte mult.

Urmeaza „ceva”…Acum sa vedem ce.🙂

Inainteee…!!!

Dan Gaucan

P.S. M-am conectat la energiile Mamei Sophia(Pamant) si aceasta stare s-a amplificat.🙂

Articolul precedent
Lasă un comentariu

21 comentarii

  1. Alina

     /  Martie 24, 2014

    Si eu am aceste stari ciudate,Mai ca mi-e frica un pic!Ce-s astea toate?O luam razna?:))

    Răspunde
  2. Cristi A.

     /  Martie 24, 2014

    Una dintre cauzele acestor stări de a fi este datorată și faptului că *Energiile Echinocțiului au lucrat pentru a ajuta mutarea/separarea (mai) rapidă a lumilor (a frecvențelor). Acum, separarea de lumi este completă, semnăturile energetice ale celor două realități nu mai sunt în conflict* și *Acest lucru permite manifestarea și expansiunea rapidă și *schimbul* între planeta Pământ 3D și cei care creează acum frecvențele Noului Pământ. Sunt acum două realități separate, fiecare cu propriile lor frecvențe.*
    Ptr conformitate: http://truthcodes.wordpress.com/2014/03/22/update-on-the-separation-of-worlds-in-truth/

    Răspunde
    • Multumim Cristi!!!Ce parere ai de asta: https://www.youtube.com/watch?v=bJVtLdLouKU ???

      Răspunde
      • Cristi A.

         /  Martie 24, 2014

        Păi nu degeaba Netanyahu spune că *Israel va distruge pe toți cei care plănuiesc atacarea statului iudeu*…sunt disperați, ăsta e adevărul! De fapt el se referă la cei care plănuiesc distrugerea actualei elite care implementează Noua Ordine Mondială…el este port-drapelul lor pentru declarații oficiale!🙂

  3. ani

     /  Martie 24, 2014

    De la ,,echinoctiu””, eu am un vertij permanent, imi este f greu sa ma orientez, iar dupa ce am ascultat fragmentul prezentat, am sesizat o ,,activitate in emisfera-stanga, asemeni unui tras de par,ca atare, intreb ,se continua activitatea-extra???

    Răspunde
  4. Atlantis Spirit

     /  Martie 24, 2014

    Interesant. Ceva se intampla, ieri am avut o durere de cap aproape insuportabila in zona creierului mic. Am incercat sa rezist cat de mult am putut dar, nu am reusit si m-am tratat. Deci, ceva se intampla…. asa simt.

    Răspunde
  5. Subscriu la ce spunea Cristi. In plan fizic si lucrurile inainteaza…Dupa ce fiul lui Suckarno a semnat disponibilizarea primelor trilioane de dolari din fondul de prosperitate catre omenire, Jack Lew secretarul Trezoreriei SUA a facut anuntul despre RV, adica primul pas pentru Resetarea Globala in mediile bancare superioare.pe 17 martie. De astazi din 24 SUA emite noua moneda americana bazata pe metale pretioase…mai este inca un pas pana la resetare……Iuhuuu….Doamne ajuta !!
    Optimism romani , ca mai e putin !!

    Răspunde
  6. nu pricep ce e cu metalele,noaua moneda bazata pe ale cui metale? Dar apa si copacii ce au? Nu sint importante pentru nici-o resetare amagitoare din aceste vremuri. Eu in dimineata asta am visat ca mi se tot spunea despre triumful EGIPTULUI ,va reveni pe pamint. Adica nu e chiar triumful luminii, vin iarasi ISIS SI OSIRIS? VOM VEDEA

    Răspunde
  7. nu cred ca inseamna numai faptul ca dupa ce am scris comentariul am citit articolul de mai jos si visul imi prevedea numai ca voi citi ceva in legatura cu Egiptul
    http://www.efemeride.ro/de-ce-marile-piramide-si-au-intensificat-brusc-activitatea#comments

    Răspunde
  8. Alina

     /  Martie 24, 2014

    Bine,bine:),dar voi ce faceti sa ameliorati treaba??:)Cateodata umblu in patru labe,am servici,copii,etc….,Nu pot sta toata ziua in meditatie!!:)Are cineva un sfat bun pentru mine???mersi

    Răspunde
  9. Mimi

     /  Martie 25, 2014

    Da, Alina. Spune de trei ori ,,Tatal nostru,, unul dupa altul.
    Si roaga ti ingerii sa te protejeze, pe tine si familia ta, pe intreg parcursul zilei.

    Răspunde
  10. adi

     /  Martie 25, 2014

    Alina, ajunge să-ți amintești că ești Creatoare, și când ești obosită să te oprești… și să fi sigură că Tatăl-Mamă D-zeu te vor ajuta cum nici nu-ți imaginezi🙂

    Răspunde
  11. Corray

     /  Martie 25, 2014

    Pentru mine anul trecut a fost ca un vis frumos…din care..m-am trezit😦, inapoi in vechiul 3d cu problemele lui, cu conflictele si dualitatile sale. Asta pt ca asa am ales, constient sau inconstient, sa raman impreuna cu cei ramasi in urma, vb cantecului „we are the ones they left behind”.
    Insa tare mult as vrea sa aflu cum e pentru cei norocosi, insa pana acum nu am auzit pe nimeni sa strige yuppie! In afara de o anume doamna, dar pe dumneai nu o cred😦.
    Schimbari politice majore vor fi, probabil chiar anul acesta si ca orice schimbari, pt unii vor fi inaltatoare iar pentru altii devastatoare..
    Ceea ce as vrea sa va rog, daca imi permiteti, este sa nu dati uitarii proiectul Blue Beam si sa nu scoateti sabia din teaca, pentru ca ceea ce EI isi doresc mai mult si mai mult, indiferent cine ar fi EI , este sa ne batem unii cu altii, noi, end-userii, trrminalii strucurii lor, in timp ce ei stau deoparte si se amuza copios pe seama noastra.

    Răspunde
    • sorin

       /  Martie 26, 2014

      Exact asa „simt” si eu si la fel sunt foarte curios sa aflu „cum este” pentru cei norocosi care-au „trecut” in 5D lasand in urma pentru totdeauna mizeria,frica,ura,minciuna si toate nenorocirile acestei „imputite” lumi 3D…Dar n-a aparut inca nici-unul(una) sa ne spuna,sa ne arate cum este s-o putem simti,mirosi,gusta si atinge….

      Răspunde
  12. Corray

     /  Martie 25, 2014

    PS: Denisa, normal ca asta se incearca, cine e alaturi de Cobra? Cobra si Isis, zeita si simbolul ei, sarpele..
    Paganismul reloaded…
    Sincera sa fiu, va fi interesanta reitarea vechiului conflict Fii Luminii vs. Fii Intunericului…partea interesanta fiind ca in absenta sefilor, FL si FI au facut copii impreuna si toata omenirea e asa un mare amestec, incat e cam greu sa ii separi si sa fii si milos in acelasi timp…
    Sincera sa fiu, atunci cand reusesc sa privesc totul detasat, e de-a dreptul hilar…

    Răspunde
  13. Alina

     /  Martie 25, 2014

    Va multumesc mult !:)

    Răspunde
  14. Alina

     /  Martie 25, 2014

    Corray,tot si eu asa ca tine!:)

    Răspunde
  15. Nu stiu la ce nivel ati ajuns ceilalti…Eu inceput saptamana cu treziri matinale si o stare ne necesitate de a fi in miscare.Brusc,luni seara simteam o stare de somnolenta.Pe parcursul noptii transpiratii puternice cu febra interioara,insa ce este ciudat ca temperatura de atunci este doar 35,3;35,4…maxim 36 grade.Dureri crunte in zona capului in emisfera dreapta cu preponderenta zona de jos a emisferei,cu arsura puternica in acel perimetru si senzatii de voma si ameteala era acea care dadea senzatia unui vertij,parca as fi fost prinsa intr-un vartej.La un momendat am si simtit deja gustul lichidului acru in gura.In interiorul corpului parca eram disecata cu un laser,parca imi era sfasiata inima,splina,zona ovarelor si in spate acolo la cap creier -unde o fi fost totul.somn cumplit si sunete inalte in urechi in special in dreaptaa ce ma ametesc fara miscare.Aveam senzatia la un moment dat ca sunt otravita de ceva…cumva.Niste dureri,arsuri crunte in abdomen.Toate durerile la cote peste maxim in mod special la cap,la rinichi sau mijloc.Parca mi-ar fi frant cineva coloana si m-ar fi lasat sa ma chinui.Simteam ca arunca cineva cu foc pe mine si ma ardea,asta era sentimentul.Au intervenit durerile de oase,de dinti,fiecare mica miscare un mare chin.Am cedat si cu mult am reusit sa ma dau jos din pat izbindu-ma de toti peretii ca ameteam f rau si nu aveam echilibru si am luat Uractiv.Nu mai spun ca numai ochii daca mi-i miscam in cap imi venea sa vomit si ameteam crunt.Fotosensibilitatea este mereu o problema la mine,insa acum…groaznica.Continua si azi starea,dar la cote mai mici,cat de cat suportabile;oboseala nu dispare,transpiratia care alterneaza canr rece de imi ingheata corpul cand fierbinte de simt ca iau foc.Cand mi-e foarte cald,cand frig si totusi temperatura tot 36,4 sau 36.Nu mi-e foame nu mi-e sete si nici nu-mi trebuie…Sper sa treaca valul asta.Cu greu dar se vad diferente de la ziua de ieri la cea de zi…sunt mai limpede desi tot timpul am fost constienta ..poate cu diferenta a10,15 minute in care nu-mi amintesc decat ca am dormit.Sper,ca macar voi ceilalti dragilor sa fi trecut mai usor aceste zile ca eu…In speranta de mai bine si de liniste va urez toate cele bune si multa pace launtrica!Doamne ajuta!❤

    Răspunde
  16. corray

     /  Martie 27, 2014

    Carmen, dpdv medical, ceea ce spui tu, mie imi seamana a sinuzita first class. Pana sa concluzionezi ca e de la ascensiune, poate ar trebui sa elimini cauzele medicale, un TC ar fi poate edificator.
    Revenind pe teren energetic, eu am observat pe propria-mi piele, sinuzita blocheaza trecerea energiei inspre si dinspre crestetul capului. Bacteriile ce cauzeaza boli sunt resimtite de organism ca energie negativa, deci sunt adevarate ambele aspecte si cel biologic si cel energetic, pentru ca materia este energie condensata/compactata. Daca ai pe cineva capabil sa te vindece energetic, dar pe bune, e super, daca nu…merg si clasicele antibiotice, numai sa fie cele potrivite…

    Sorin, eu am perceput 5d-ul ca pe o stare de spirit in care tu ca individ intri si reusesti sa…ceea ce ai enumerat tu atat de frumos mai sus. E ca si cum ti-ai pune ochelari magici, cu puterea de a-ti schimba perceptia asupra lucrurilor, fara insa a le altera natura. Astfel, totul din jur se transforma in instrumente ale lectiei tale de viata, cei care te umilesc o fac pentru a te invata ce e smerenia (sau eliberarea de ego, cum preferi), cei care te enerveaza te invata ce e rabdarea, gunoiul din jurul tau iti arata fazele descompunerii materiei, etc…
    In rest, imi e greu sa imi imaginez corpuri de lumina si realitate colorata, iar Federatia Galactica pt mine, are, cum am mai spus, miasma de Blue Beam..

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

