Sapte Regi-26 Martie

regi

Astazi, in jur de orele 19, am inceput sa simt o energie foarte puternica in jurul meu.Nu-mi dadeam seama exact ce este, dar era extrem de puternica.

M-am oprit din tot ce aveam de facut si m-am conectat sa vad despre ce este vorba.

Mi-a aparut o imagine cu sapte regi.Seamana foarte bine cu fotografia de mai sus, numai ca erau imbracati in rosu-visiniu.Acesti regi mi-au mai aparut in seara de Revelion din 2012.

Au intins mana catre mine si au spus:  „HAI!!!E TIMPUL!!!”.

Nu-mi dau seama exact despre ce este vorba, dar vibratia este foarte mare.Conectati-va si voi la energiile acestea si vedeti ce simtiti.🙂

Dan Gaucan

Articolul precedent
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

