Impresii de Calatorie-Iasi 3-6 Aprilie 2014

Civil_ensign_of_the_Principality_of_Moldavia_(1834-1861)

Am petrecut 3 zile extraordinare si „altfel” la Iasi.Am vazut si revazut persoane foarte dragi sufletului meu…persoane cu care doream sa ma revad de vreo 3-4 ani.

Seminarul sustinut a fost deosebit.Lucrarea care am facut-o impreuna cu oamenii de acolo, a fost foarte puternica.S-a facut o lucrare cu mult mai mare decat imi propusesem eu sa fac si pe aceasta cale,  imi scot palaria in fata Iasului.

Aceasta „lucrare” am inceput-o cu cei din Targu Mures.Am continuat-o cu cei din Constanta.Voi face aceasta lucrare, weekedul viitor la Pitesti, apoi de Paste in Bucovina🙂

Vreau sa va relatez ce am simtit duminica, in timp ce ma indreptam spe Bucuresti.

Eram in tren impreuna cu familia mea.Toti din jurul meu dormeau, iar eu citeam cartea Doamnei Desanca Nicolai „Intre doua lumi„.

desanca

Eram fascinat de aceasta carte, pentru ca ma regaseam foarte mult acolo.Am stat in energiile acestei carti mult timp si parca timpul statuse in loc.Nu mi-am dat seama cat de repede a trecut timpul, cat am ajuns cu trenul aproape de Marasesti.Aici s-a facut o mica pauza pentru ca trebuiau schimbate locomotivele.

Am iesit putin afara sa ma misc .Am inceput sa simt o energie foarte puternica.In prima faza, am crezut ca este vorba de energia eroilor, care au cazut acolo si mi-am adus aminte, ca acolo am fost facut pionier🙂

Mi-am dat seama insa ca nu era vorba numai de acest lucru.Cu cat ma departam de Marasesti, aceea energie crestea din ce in ce mai mult.Ma uitam, ma invarteam…nu-mi dadeam seama exact ce este si de unde vine.Am crezut ca primesc vreun mesaj ceva, ca este vreo entitate de lumina pe langa mine…Am inceput sa trimit sms-uri unor persoane cu care ma sfatuiesc si ma consult de multe ori.Vroiam sa stiu daca mai simte cineva ce simt eu🙂

Pana sa primesc raspunsuri prin sms-uri, mi-am dat seama de unde venea aceasta energie.Venea dinspre muntii nostrii dragi…dinspre Carpati.Era o energie extraordinar de puternica si de purificatoare, energie cu care eu nu m-am mai intalnit pana acum.

Este bine oameni buni, am trecut intr-o Noua Etapa, foarte benefica, atat pentru noi ca popor, cat si pentru intreaga Omenire.

Am simtit un usor discomfort si un puternic miros de sulf in zona Ramnicu Sarat (prietenii stiu de ce🙂 ).Si binenteles la intrarea in Bucuresti.In Gara de Nord aveam niste stari de irascibilitate foarte mari, dar mi-au trecut🙂

Punctul maxim al acestei energii l-am simtit la Focsani si zona Buzaului.

La Bucuresti mi s-a intamplat sa vad ceva care m-a emotionat la maxim.Eram in fata unui magazin alimentar si am vazut doi copii ai strazii care stateau pe o banca.Din magazin a iesit cineva cu o sacosa imensa de alimente si le-a lasat-o copiilor.A lasat sacosa si a plecat, s-a facut nevazut.Copii au inceput sa caute prin sacosa si au scos sa manance niste ciocolata.Repetau intr-una „Doamne, ce om bun!N-am mai mancat ciocolata de cativa ani!!!”.Nu m-am putut abtine si au inceput sa-mi curga lacrimile suvoi.Mi-am zis atunci in gand ca asta este adevaratul popor roman, in care eu am ales sa ma nasc si impreuna cu care doresc sa meg mai departe.

Asa ca, dragii mei…INAINTEEE!!!Ne asteapta „altfel” de vremuri(pentru cine doreste)!!!

Dan Gaucan

Articolul următor
Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. Minunat ! Asta e poporul roman: bun,bland … Corina – Constanta

    Răspunde
  2. Alexandru

     /  Aprilie 7, 2014

    -Dane nu stiu ce ai pus in videoclipul de mai sus, dar, parca am simtit o lovitura in moalele capului, m-am ridicat din fata calculatorului ca un om bine ametit de bautura.

    Răspunde
  3. Alexandru

     /  Aprilie 7, 2014

    Asta cu „sfarsitul suferintei” are mai multe intelesuri!
    -Acum 10 minute am receptionat o alta lovitura, nici acum nu mi-am revenit complet.
    -Ce poate fi, ori se intampla ceva cu mine si nu are legatura cu alte chestii-socoteli!

    Răspunde
  4. Marieta

     /  Aprilie 7, 2014

    ……..ma baucur mult ca te am gasit, traiesc departe de tara, de nascut m am nascut la RImnicu Sarat. De ce mirosea a sulf Daniel.
    Respect pentru ceea ce faci tu si familia ta.

    Răspunde
  5. plopilor

     /  Aprilie 7, 2014

    multumim daniel pentru relatarea trairilor tale ai dreptate ca am trecut intro noua etapa de mult asteptata

    Răspunde
  6. Marieta

     /  Aprilie 7, 2014

    …multumesc Daniel pentru raspuns……… acum as vrea sa te intreb, de ce in momemtul primirii raspunsului tau am avut o puternica ameteala placuta ……puternica ….
    Marieta

    Răspunde
  7. Genoveva Cojocaru

     /  Aprilie 10, 2014

    Buna Dan.zilele trecute am avut o viziune ,cred eu super.Oamenii vorbeau ca va incepe al treilea razboi mondial,si ca vor veni multe avioane ,si de aceea se stransera la malul marii fara frica sa vada avioanele.Se auzea un zgomot infernal la un moment dat ,m-am uitat spre cer sa vad si eu avioanele ………..si ce crezi ,veneau sute de porumbei albi si toti aveau sub piept doua luminite aprinse ,dupa primul stol, venea al doilea , mult mai mare ,mii de porumbei tot albi si toti cu lumini .Am multumit universului ,lui DUMNEZEU ,am inceput sa plang de bucurie si am zis in sinea mea :asa razboi sa tot vina…………

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

