Vis Interesant-14 Aprilie 2014

masina

In aceasta dupa amiaza, am avut un vis foarte interesant.Ma aflam in satul bunicilor mei, sat unde mi-am petrecut o buna parte din copilarie si adolescenta.

Eram la volanul unei masini de teren, foarte mare.Mergeam cu viteza prin sat si ma indreptam spre campurile dimprejurul satului.Acolo erau foarte multe persoane, cunoscute pe la seminariile mele, sustinute prin tara.Strigam la ei cu voce tare „Haideti, urcati mai repede!!!”.

Oamenii ma ascultau si urcau foarte multi in masina.Erau si care nu ascultau indemnul meu si ramaneau acolo pe camp.

Apoi am mers cu toata masina plina, la biserica din sat.Acolo erau multe mese pe care erau multe alimente, lumanari, sticle cu apa.Toata lumea de acolo astepta ceva.Cand am ajuns acolo, am inceput sa desfac o sticla cu Apa si am inceput sa beau.Toate persoanele care erau in biserica, strigau cu voce tare la mine „Pacatosule, nu bea apa, pana n-o sfinteste Parintele(preotul satului)”.Eu nu ascultam…dincontra, dadeam sticla cu Apa, sa bea tuturor celora care erau cu mine….

Concluzia…beti Apa(vietii), oameni buni,  Acum, nu mai asteptati!!! 🙂

Va urez o Invierie, in Adevaratul sens al cuvantului!!!

Dan Gaucan

Articolul următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

