Viziune la sfarsit de Aprilie

Phoenix_Bird-56179_200x200

In aceasta dimineata, a fost necesar sa ies afara, sa-mi rezolv niste treburi.Cerul Bucurestiului era complet inchis.Deodata Soarele si-a facut aparitia pentru cateva minute.M-am uitat spre El si l-am binecuvantat.Dupa cateva secunde, am simtit sa inchid efectiv ochii fizici.Mi-a aparut o imagine exact ca in fotografia de mai sus.

Pasarea Phonix din Soare,  mi-a transmis telepatic „Pamantul ia Foc!!!Dumnezeu ia Foc!!!Oamenii iau foc!!!”

Incepe purificarea.Se anunta o luna Mai, foarte interesanta…🙂

Astept de multi ani sa se intample acest lucru.Tineti-va bine in shea!!!

Inainte, Oameni Buni…pentru ca inapoi nu mai putem merge!!!🙂

Dan Gaucan

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. alexandru

     /  Aprilie 30, 2014

    -S-o vedem şi p-asta!

    Răspunde
    • Alexandre, daca nu CREZI, n-o sa vezi nimic🙂

      Răspunde
      • alexandru

         /  Aprilie 30, 2014

        Păi ce să fac şi io, am ajuns ca Toma, am crezut in 21 12 2012 si cu ce m-am ales?
        I-ţi spun io, cu râsete si batjocuri; cu aia m-am ales!
        Aşa că să vadă şi orbul Brăila!
        -O tot amâna că-i azi, că-i mâne, că mai stai puţin că nu este numărul lu peşte prăjit.
        Uite aşa o lălaaim intr-un dute vino, stai bre că s-or lămuri şi astea la a 2-a venire a Domnului, pâna atunci…multă apa pe Dunăre va mai curge!
        Să fii sanătos maică, vorba lu mamaia, că a trăit până la 95 de ani.

    • Gigi

       /  Aprilie 30, 2014

      Alexandre, cam starnesti mila…asta daca vorbesti serios…dar cred ca glumesti!
      Dan Gaucan merita comentarii muult mai pertinente decat bascalia ta!

      Răspunde
  2. ceea ce multi astepta ca o schimbare exteriora va veni, din punctul meu de vedere , exlusiv si intens din interior !!!
    daca nimic nu se intimpla in noi , daca metamorphosa o pindim pe afara ….cale lunga sa-i ajunga
    am astepta degeaba , e adevarat
    in schimb sincron, intens, veridic si magic, perceptiile interioare produc in exteriorul nostru manifestarile Christice si multidimensionale , atit de cu verva proorocite !!!
    daca nu traim nimic …nu vedem nimic . Punct

    Răspunde
  3. Maria

     /  Mai 1, 2014

    Intr-adevar traim vremuri dificile dar schimbarile nu vin niciodata din exterior, ci din interiorul nostru, daca avem credinta/intentia nobila ca anumite lucruri se vor manifesta in plan fizic, ele chiar se vor manifesta, mai greu insa dar nu este imposibil, in schimb daca astepti ca schimbarea sa vina din exterior, ei bine, nu vei vedea nici macar o subtila diferenta. Totul consta in rabdare, calm si in intentia totalmente benefica a ceea ce dorim sa aducem in lume. Intr-adevar schimbari in mediul nostru fizic de toate zilele, mai nimic nu s-a schimbat, zilnic auzim de conflicte, posibile razboaie, foamete, boala si deces dar daca mergi in interiorul tau sa cauti anumite raspunsuri sa vezi anumite schimbari subtile,personal pot sa spun ca acestea exista. Existenta noastra reprezinta invatare, noi trebuie sa invatam sa traim cu sufletul, nu cu mintea care doar analizeaza si atat. Nu sunt absurda, nu sunt visatoare, sunt cat se poate de constienta de situatia actuala dar daca nu ne vom schimba atitudinea si gandirea intr-un mod benefic si sanatos, tot noi suntem cei care ne vom intarzia evolutia si ne vom lamenta la nesfarsit la cat de de penibila este viata sau insasi societatea din care facem parte. O zi buna tuturor. Sunt de acord cu Dan Gaucan in cele spuse mai sus si astept si eu acele schimbari, indiferent ca vor fii palpabile fizic sau nu.

    Răspunde
  4. Maria

     /  Mai 1, 2014

    Alexandru, nu ar trebui sa iti pese ce spune lumea, ce crede lumea, conteaza ceea ce crezi tu cu adevarat. Fara a ofensa pe cineva, sunt indivizi care au o evolutie mai accelerata, altii insa mai lenta, noi trebuie sa avem rabdare si sa ii indrumam in limita bunului simt fara a le incalca liberul arbitru iar in caz contrar daca acestia chiar nu doresc sa faca parte din breasla noastra, atunci sa fie sanatosi. Fiecare are credintele, idealurile si obiectivele sale de atins in viata. Si eu am fost blamata pentru credintele si impresiile mele, ba chiar am fost acuzata ca sufar cu mansarda si cei ca mine ar trebui ucisi cu bestialitate sau internati in lagarele de concentrare de la Auschwitz. Nu m-am suparat si nu am avut nici o reactie din partea lor, atat pot saracii, ce sa le faci. sa le dai in cap?! Asta nu este o solutie, fiecare doarme dupa cum isi asterne. Noi sa fim sanatosi iar ei la fel.

    Răspunde
  5. Bianca Voicu

     /  Mai 1, 2014

    In ultimele 3 zile in Tirgu Mures am avut la apusul soarelui parte de momente foarte frumoase. Acelasi cer intunecat, plin de nori, in care la un moment dat isi facea loc lumina. Era ca un ochi mare care privea peste oras si trimitea multa liniste, pace…

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

