Sa Iubim Creatia…asa cum este!!!

mama pamant

Articolul precedent
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Nicoleta

     /  Iunie 8, 2014

    Buna, sunt Nicoleta. Acest blog l-am descoperit cam acum un an. Va multumesc si va sunt recunoscatoare pt. ceea ce faceti. Am invatat foarte multe de la voi si va rog sa ma ajutati. Azi noapte am avut un vis in care cineva imi spunea sa fiu atenta la cele 9 profetii. Am gasit profetiile indienilor hopi, profetiile de la Celestine si altele. Credeti ca ar trebui sa le iau in seama pe cele de la Celestine? M-ar ajuta parerea voastra. Scuze, nu am mai scris pana acum pe un blog. Zilnic astept cu multa emotie articolele lui Daniel, precum si comentariile celorlalti. Va multumesc tuturor. Namaste.

    Răspunde
  2. Corina

     /  Iunie 9, 2014

    Buna!Nicoleta nu cred ca trebuie sa intrebi in afara ta.Visul tau a fost personal.Intreaba-te pe tine,adica sinele tau.Pur si simplu intreaba in gand sau cu voce si apoi asteapta raspunsul.Acesta poate veni prin intermediul persoanelor din jur,de la tv ,chiar si prin filme sau prin alt vis.Fii deschisa.

    Răspunde
  3. Corina

     /  Iunie 9, 2014

    Buna! Vreau sa semnalez o chestie ciudata.Miercuri (4.06) am vazut la tv(eurosport) meciul dintre Halep si Sharapova .Meciul a fost castigat de Halep cu 6-2;6-2.Meciul a fost programat la ora 15 dar din cauza ploii a inceput pe la ora 17.Culmea e ca nimeni nu a pomenit de acest meci.A mai vazut cineva meciul asta? Multumesc!

    Răspunde
  4. Nicoleta

     /  Iunie 10, 2014

    Multumesc Corina. Desi am urmarit meciurile de tenis ale Simonei, stiu ca miercuri a jucat tot cu cineva din Rusia, Kuznetova care s-a terminat cu scorul de 6-2;6-2.

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

