Am Revenit!!!

romania

Bine v-am regasit, oameni buni!Am facut o pauza, cam fortata, in mediul online.Am avut restrictionat accesul la internet, in special spre pagina de blog.De astazi insa, s-a remediat situatia si revin in forta, pentru ca aceasta luna August, este foarte intensa, din toate punctele de vedere.

Este o vorba din popor, care zice cam asa „nu mor caii cand vor cainii”🙂

Iata mai jos cateva fotografii de la 2 Mai…zic eu ca nu mai necesita comentarii🙂

2 mai 12 mai 2

lupul

sfere 2 maI

Dan Gaucan

P.S. Multumesc acelor persoane care m-au contactat telefonic, sa ma intrebe daca sunt bine!!!🙂

Articolul următor
Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. Ioan Zaborila

     /  August 13, 2014

    . . . nici cainii cand vor stapanii!

    Răspunde
  2. anonim

     /  August 13, 2014

    Fantastic ce minunatii !

    Răspunde
    • În fotografii sunt sute de entități de lumină. Îngeri și Arhangheli ai luminii sunt prezenți alături de voi. Am și eu așa fotografii.

      Răspunde
  3. ziva

     /  August 13, 2014

    Bine ai revenit, Dane !…ne-ai lipsit tuturor ! Ti-am verificat foarte des blogul si m-am intrebat de ce nu mai postezi nimic,apoi m-am gandit ca,foarte probabil, esti intr-un concediu mai prelungit,sau esti ocupat cu sustinerea cursurilor.
    In privinta fotografiilor, acea ” explozie” de entitati este pur si simplu fabuloasa !…parca ninge ! Wow !

    Răspunde
  4. adi

     /  August 13, 2014

    faine poze ! chiar ”fără cuvinte”🙂 și s-auzim tot de bine :)!

    Răspunde
  5. Julian

     /  August 13, 2014

    Am intrat de mai multe ori pe zi sa verific daca ai revenit, nu mai conteaza…iti spun din toata inima „Bine ai revenit <3"

    Răspunde
  6. Cornelia

     /  August 14, 2014

    Regret ca nu am putut fii cu voi.

    Răspunde
  7. Cristina

     /  August 14, 2014

    Bine-ai revenit ! Si eu am crezut ca esti intr-un concediu mai lung. Cat despre fotografii chiar ca sunt de prisos comentariile. Multumim foarte mult

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

