TELUL este Dumnezeu

omul

TELUL este Dumnezeu. Va puteti incepe ziua cu Dumnezeu, adresind primul tau gind catre
Dumnezeul dinlauntrul propriului tau trup. Va spun ca telul este stabilit si intotdeauna a fost stabilit.
Sunteti divini. Chipul Divin, Dumnezeu, Christul lui Dumnezeu. Barbati-Dumnezeu. Femei-Dumnezeu.
Va mai spun ca nu exista nimeni si nimic care sa va poata obliga sa ginditi aceste lucruri. Trebuie
sa fie o devotiune liber consimtita fata de Dumnezeul dinlauntrul vostru:
Dumnezeu Eu Sunt unit cu viata si puterea universala, si toata aceasta putere este concentrata in
intreaga mea fiinta, facindu-ma sa fiu atit de contopit cu energia perfecta a lui Dumnezeu, incit o trimit
catre orice forma, si o fac atit de hotarit, incit totul poate fi transformat in armonie si perfectiune. Stiu ca
toate lucrurile sunt in acord cu viata infinita si cu libertatea si pacea lui Dumnezeu.
Mintea mea este complet orientata spre Inteligenta Intelepciune Infinita. Orice facultate a
intregului meu trup isi gaseste libera exprimare prin mintea mea, si intreaga omenire exprima acelasi
lucru.
Inima mea este umpluta pina la revarsare de pacea, iubirea si bucuria Christului biruitor. In orice
chip vad acest Christ biruitor. Inima mea este intarita prin iubirea lui Dumnezeu si stiu ca ea umple
inimile tuturor oamenilor. Viata lui Dumnezeu imi imbogateste tot singele si imi umple trupul cu puritatea
Vietii Divine.
Dumnezeu este intreaga viata. Inspir viata la fiecare suflare, si plaminii mei primesc viata cu
fiecare inspiratie, iar aceasta imi umple singele cu viata insufletita.
Dumnezeu stomacul meu este energia care asimileaza viata inteligenta si atotputernica. Fiecare
organ din trupul meu este plin de sanatate si armonie, si intregul meu organism functioneaza in armonie
deplina.
Stiu ca toate organele mele sunt inundate de inteligenta lui Dumnezeu. Toate sunt constiente de
sarcinile lor si colaboreaza pentru sanatatea si armonia intregii mele fiinte.
Dumnezeu Eu Sunt energia care umple tot spatiul. Preiau constant aceasta energie din
atotpatrunzatoarea viata Divina. Stiu ca Dumnezeu este acea atotstiutoare si iubitoare inteligenta care
imparte cu mine puternica viata Divina, si realizez deplina stapinire de la Dumnezeu, Prezenta Launtrica
din intregul meu trup.
Il slavesc pe Dumnezeul launtric pentru perfectiunea tamaduitoare a vietii. Totul este viata, si las intreaga viata sa se exprime.
Christul biruitor spune: „Cuvintele mele sunt Spirit si sunt viata” si „
Daca un om pastreaza cuvintele Mele, el nu va vedea niciodata moartea”.
Inteligentul Christ, Christul biruitor, trimite abundenta si iubire intregului Univers.
Mintea Suprema este orice lucru. Eu Sunt Mintea Suprema!
Eu Sunt Suprema Intelepciune, Iubire si Putere. Din adincul inimii mele, imi rostesc cu tarie
multumirile, pline de bucurie, pentru faptul ca Eu Sunt aceasta sublima si neobosita Intelepciune, si cer sa
o atrag spre mine si sa devin complet constient de aceasta Intelepciune inepuizabila.
Amintiti-va ca GINDURILE SI CUVINTELE ROSTITE SINT LUCRURI�
Sursa: Baird Spalding

Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Cornelia

     /  August 14, 2014

    Multumesc ca ne luminezi zilnic.

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

