Constatare- 2 Septembrie 2014

om

Am inceput luna Septembrie in forta.Sunt multe de discutat despre urmatoarele trei luni🙂.

Acum vreau sa vorbim despre ce se intampla cu noi, incepand de azi noapte.Au loc transmutari de energii foarte puternice in aceste momente(eu le simt a fi cele mai puternice de pana in prezent).Noi ajutam Pamantul acum, Am Ales sa facem lucrul acesta si acum suntem in „exercitiul functiunii”.🙂

In corpul fizic, aceste transmutari, se manifesta prin insomnii si dureri foarte mari de picioare.La unele persoane se poate manifesta si printr-un tremurat necontrolat al corpului sau a anumitor parti ale corpului(deobicei e vorba de maini si picioare).

Daca simtiti ca este prea mult pentru corpul vostru, cereti constient,  sa se opreasca participarea voastra la „opertiunea de transmutare”, rostind pur si simplu „STOP”.

Recomandare mea este sa nu va opuneti, sa permiteti sa se intample si sa nu va fie teama.Faceti exercitii de impamantare mai dese decat deobicei.

Inainteeee….!!!!

Dan Gaucan

Articolul precedent
Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. ruxandra

     /  Septembrie 2, 2014

    Asa imi explic de ce azi noapte am simtit ca imi iau foc talpile picioarelor. Apoi au inceput furnicaturile si pana la urma, a trebuit sa ma culc pentru ca simteam ca am picioarele de plumb…Multumesc frumos pt tot ceea ce faci.
    Ruxandra

    Răspunde
  2. Alexandru

     /  Septembrie 2, 2014

    „La unele persoane se poate manifesta si printr-un tremurat necontrolat al corpului sau a anumitor parti ale corpului(deobicei e vorba de maini si picioare).”

    -Asta am simtit de cateva ori zilele astea mai ales la mana dreapta!
    -Acum cateva luni simteam zvacnirea unui muschi la picioare!
    -Chiar eram curios ce se intampla,dar mai ales de ce!
    -Ce onoare sa particip la asa lucrare, chiar daca habar nu am!

    Răspunde
  3. Alina

     /  Septembrie 2, 2014

    Eu am ameteli si dureri🙂,Azi e patra zi,:))Se invarte tot cu mine,astea da energii,asa intensiv nu le-am simtit des!!:))))Nooo inainteeeee,Doamne ajuta!!!Stam frumosel acasa in meditatie si rugaciune:))))

    Răspunde
  4. Doina

     /  Septembrie 2, 2014

    De vreo doi ani de zile, nu mai pot dormi nici 3 ore pe noapte ; mă trezesc la interval de câte 10-20 minute, mă sucesc- mă învârtesc , atipesc doar câteva minute și tot așa până dimineață când mă trezesc atât de obosită că zici c-am băut toată noaptea.
    Acum, de vreo jumate de an, am niște dureri de genunchi și încheieturile mâinilor de zici că mor; am zis că e de la ploaie, dar văd că și când e vreme bună mă dor., apoi mă lasă și iar începe. În viața mea nu m-am simțit așa de greoaie și ca de plumb ca acum . De multe pri îmi vine să las totul baltă și apoi îmi zic să mai rezist puțin că poate va reveni totul la normal .
    PS Știam despre aceste simptome, dar e greu de tot.

    Răspunde
  5. Alina

     /  Septembrie 2, 2014

    Da,da:)),cine-a zis ca acest drum e usor:))),da doara nu ne-a lasa Doamne Doamne sa murim acuma,ca santem tinerei si nu ne-am terminat treaba:) Doina,corpul tau se transforma si dai toate toxinele afara,stiu ca nu e usor,dar nu-ti fie teama,nu santem singuri!Nu ni se da mai mult decat putem duce!:)Pacea si dulceata lui Isus

    Răspunde
  6. Ioja Maria

     /  Septembrie 2, 2014

    Interesant ce spuneti D-le Gaucan. Acum imi explic de ce nu dorm noaptea si ma dor picioarele, desi din punct de vedere medical SUNT SANATOASA TUN.🙂
    Multumesc pentru tot ce faceti si va doresc dv si celor care va urmaresc PACE SI LUMINA!
    Cu respect, I.M.

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

