Mesajul Zilei- 5 Septembrie 2014

arsenie boca 2

Mesajul de mai jos l-am primit pe mail in aceasta dimineata.Tot ce va rog este, sa-i simtiti vibratia…

„Buna ziua,

Ma numesc Ruxandra..stiu ca nu ne cunoastem personal, doar virtual prin faptul ca va citesc zilnic site-ul..
Va rog sa imi acordati cateva minute din timpul dvs pentru un mesaj pe care l-am primit aseara de la Parintele Arsenie Boca, intr-o meditatie de grup. Precizez ca sunt un om cat se poate de obisnuit, nu am capacitati deosebite, si sunt convinsa ca aveti parghiile necesare sa aflati, ca nu am niciun fel de interes de nici o natura.
O sa redau pe scurt mesajul si la final voi preciza de ce v-am scris dvs.

In meditatie, eram in curtea bisericii unde este inmormantat Parintele Arsenie Boca. A venit si mi-a spus urmatoarele:
„Lucratori in lumina, treziti-va! E timpul sa va uniti si sa curatati Romania! Romania e la rascruce si trebuie sa o curatati. Daca Romania nu e luminoasa, nici intregul Pamant nu va fi!!! Treziti-va!!!”

Apoi, printre altele mi-a mai spus: „sa faci cunoscut acest mesaj”.
M-am gandit apoi cum sa-l fac cunoscut si atunci mi-a venit imediat in minte numele tau. Poate ca unde tii atatea cursuri prin tara, poate unde blogul iti este cunoscut de multe persoane, nu stiu…aici nu face decat sa intervina logica mea.

Cum spuneam, sunt un om cat se poate de comun si nici nu conteaza acest lucru de fapt. Cred ca puteti sa va convingeti singur de veridicitatea mesajului atata timp cat numele dvs a venit in context. Si cred ca de aici incolo, stiti cel mai bine ce e de facut cu mesajul.
Multumesc!
Pace si lumina,
Ruxandra „

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

24 comentarii

  1. Cornelia

     /  Septembrie 5, 2014

    Mesajul este extrem de puternic.

    Răspunde
  2. Cum credeti ca se poate face curatenie in Romania ???

    Răspunde
  3. ziva

     /  Septembrie 5, 2014

    Si cum ne sfatuiesti sa ne curatam fiecare, individual ? Ce ar trebui sa facem, concret? Sunt convinsa ca multi vor vrea sa faca acest lucru, numai ca nu stiu cum, asa ca, te rog frumos Dane, sa ne explici in asa fel incat si cei evoluati si cei mai putin evoluati ( dar care vor sa ajute) sa poata face acest lucru.
    Multumesc mult!

    Multumesc din suflet si pentru mesajul pe care Ruxandra l-a impartasit cu noi !…
    Il iubesc foarte mult pe Parintele Arsenie, este Parintele meu de suflet si, toata ziua de azi,le-am vorbit unor colegi despre el, apoi le-am dat si fotografii de-ale Parintelui, sfatuindu-i sa-l cunoasca , sa-l caute si sa se roage.
    Apoi am deschis blogul tau, Dane si am ramas socata cand am vazut exact figura Parintelui Arsenie…m-am bucurat enorm si am gandit ca este ca un mesaj pentru mine, dupa ce toata ziua vorbisem despre el.
    Mai precizez ca, pe biroul meu, exact sub monitorul calculatorului, am 3 fotografii de-ale Parintelui, iar cand am deschis si blogul tau si am vazut acelasi lucru,aceeasi figura, am avut senzatia ca toate pozele s-au unit instantaneu, rezultand o imagine foarte puternica.Poate pare un pic cam aberant ceea ce spun, dar asa am simtit….
    Multumesc.

    Răspunde
    • Draga Zive, voi incepe sa postez in zilele urmatoare articole, prin care sa spun concret ce trebuie facut.Ma gandesc foarte serios sa incep sa fac niste conferinte online, in care sa intru in contact cu cati mai multi oameni.Eu imi doresc sa fac foarte multe lucruri pentru Romania, pentru Mama Pamant, dar singur nu pot face nimic.E necesara Unirea, mai mult ca niciodata🙂

      Răspunde
  4. tereza

     /  Septembrie 5, 2014

    Cand simti vibratia direct in inimia, a unui astfel de mesaj, e clar ca esti treaz. Eu sunt. Mai ramane de vazut cum reusim sa facem curatenie. Ma alatur cu mare drag. Multumesc!

    Răspunde
  5. ziva

     /  Septembrie 5, 2014

    Dane, te poti baza pe mine !
    Eu am mai participat cu mare placere si la alte conferinte online, pe care le-ai sustinut tu si Ashtara, doar ca atunci nu am folosit un pseudonim.
    Si eu imi doresc foarte mult sa pot face ceva pentru Romania, sa ajut dupa stiinta si puterea mea aceasta tarisoara si ma rog mereu Parintelui Arsenie sa ma indrume sa fac ceva concret, sa-mi trimita in cale oameni care sa ma ajute in acest sens.
    Uite ca Parintele mi-a raspuns prin tine si Ruxandra!
    Inca o data va multumesc amandorura!

    Răspunde
  6. Luc

     /  Septembrie 5, 2014

    Dumnezeu este iubire, deci fiti iubire!
    Luc.

    Răspunde
  7. Emanuela

     /  Septembrie 5, 2014

    si eu ma alatur voua !

    Răspunde
  8. akemi

     /  Septembrie 5, 2014

    va multumesc pentru mesaj, primul gand care l-am avut cand am inceput sa citesc despre viata parintelui Arsenie Boca a fost ca dansul a fost o intrupare a Domnului Iisus, intr-o forma cat mai aproape de perceptia mintilor incuiate ale fiintelor de pe aceasta planeta. multi poate vor spune ca este o blasfemie ceea ce scriu, dar am simtit acest gand cu toata fiinta, la fel cum am simtit si prezenta Domnului de nenumarate ori in existenta aceasta. mi-as dori sa putem curata toata planeta, prin gandire si iubire, daca asta este voia Domnului.

    Răspunde
  9. Inger de Iubire

     /  Septembrie 5, 2014

    Noi am organizat o meditatie colectiva pe facebook si in toate grupurile spirituale inca de luni, pentru data de azi la ora 20. Asa ca mesajul tau, revelatia ta cu Sfantul Parinte Arsenie Boca ne intareste si mai mult credinta ca nimic nu e intamplator si nu exista coincidenta.

    Răspunde
  10. Cununa Sfântului Arsenie
    poezie [ ]
    Poezie Ortodoxă
    – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
    de Ștefănescu Romeo-Nicolae [ASiIiVro ]
    2010-06-29 | |

    Părinte Arsenie,
    roagă-te lui Dumnezeu
    pentru noi
    cei ce acum ne strecurăm
    printre nevoi.
    Tot ce-ai atins…ai luminat
    Tot gândul rău din lume
    l-ai spălat în alba-ți rugăciune.
    Tot sufletul ce a venit la tine
    l-ai binecuvântat…
    punând iubire

    Părinte binecuvântat
    ai stat mereu de veghe
    între oameni și păcat.
    Pe toți i-ai ridicat din rele
    apăreai și dispăreai…dintre miile de stele
    Duceai păcatele…
    Veneai cu luminile… din flori de rai
    De acolo luai iubire
    Lăsai în pași tăi
    roua sfințeniei…
    și parfumul neasemuit al dragostei
    îl aduceai cu tine.
    Luminile primite
    de la Dumnezeu
    le-ai lăsat la toți… după nevoi
    și tot luminat erai
    chiar dacă…
    în beznă mai marii vremii, te-au pus să stai.
    Tu nu scădeai lumina
    primeai lumina vie
    prin sfânta-ți rugăciune.
    Diseminai apoi lumina
    peste toți cei ce te-au privit…
    tu le-ai dat Sfinte Părinte Boca
    un nou chip…
    speranța primită de la răsărit.
    Erai iubit de cei săraci cu duhul
    știai lucrarea ta ce a venit… din alt timp
    copil fiind… ai simțit,
    lumina de la răsărit.
    Păzit ai fost de Domnul Luminii
    Dar de Sus ai luat…
    ca serafimii
    ce te-au purtat pe aripi
    de la pământ la cer.
    Apoi darul l-ai dat nemăsurat…
    stropind poporul
    cu luminile dintre aripile de heruvimi
    arătând prin ochii lor
    tot adevărul nevăzut.
    Plăcut ai fost în lume
    de creștinii care…
    atunci când te-au văzut…
    au aflat aleasă binecuvântare.
    Și acum de sus…
    din cerurile toate,
    Te rogi pentru fiecare
    ce te cheamă să-l ridici
    Părinte sfânt-iubit
    mărturisitor de creștinism
    Tu îi cercetezi…
    de toate ce-au făcut în lume
    prin puterea harului ce l-ai
    primit, dăruind iubire.
    Apoi strecori tot răul de la fiecare
    prin sita adevărului de fapte…
    Lumini sfințite le lași pe chipuri tuturor…
    să simtă toți creștinii din această lume
    că tu Părintele Arsenie
    ești Sfântul românilor…
    Sfântul luminilor…
    Sfântul Arsenie cel biruitor
    Al creștinilor izvor.

    28 iunie 2010 Romeo – Nicolae + AsiIiVro
    Vol. Buchet de lumini 2013

    Răspunde
  11. Ioan

     /  Septembrie 5, 2014

    Pt. inceput vizionati filmul They Alive.Cam asa sta situatia pe aici.Similar nu identic.De ei trebuie sa ne curatam.De bazele pe care le au ei pe acesta planeta.Bineinteles ca situatia e mult mai complexa.Filmehd.net/they-live-1988-filme-online.html.Cititi si comentariile la filmul asta.Si-au mai dat seama si altii!!!

    Răspunde
  12. lenuta

     /  Septembrie 8, 2014

    Sa fiti binecuvantati cu totii! Astaseara, la cateva momente dupa ce mi s.a permis sa ma conectez la Mormatul Parintelui, mi.a venit in gand faptul ca, acum ceva vreme, pe Clinica Extraterestra era un program de curatare a Romaniei. Nu mai sint la curent cu acel program.

    Răspunde
  1. Mesajul Zilei- 5 Septembrie 2014 | DanielGaucan’s Blog | radupopescublog

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

