Respect si Multumesc!!!

dacii

Multumesc din inima, tuturor sufletelor care au participat la „lucrarea de impamantare” de astazi!!!S-a realizat ce trebuia sa se realizeze…s-a facut „cablarea”.Au fost niste energii foarte puternice.Ca prim efect in corpul meu fizic, este ca, am facut la degetele de la bicioare trei bataturi🙂.

N-a fost usor, dar a meritat efortul, acum sa vedem rezultatele in Planul Fizic.

Voi continua aceasta lucrare si la Iasi, pe 13 Septembrie si apoi si la Tg.Mures pe 21 Septembrie.

Va multumesc inca odata si-mi scot palaria in fata voastra!!!Poporul roman este Aici, pe metereze!!!

Dan Gaucan

P.S. Bucurestiul acum parca a intrat in „stand-by”.Imi da o stare foarte interesanta si noua.Astept confirmari de la bucuresteni.🙂

Lasă un comentariu

23 comentarii

  1. smaranda

     /  Septembrie 6, 2014

    Nu resemnam, nu capitulam!🙂

    Răspunde
  2. smaranda

     /  Septembrie 6, 2014

    Nu lasam pe nimeni inapoi.

    Răspunde
  3. smaranda

     /  Septembrie 6, 2014

    Deocamdata, pana se anunta bucurestenii nosti, primeste sincere felicitari si confirmari de reusita buna, din Arad, Germania si Franta. Data viitoare sa ne dai in vileag numarul de la papuci, sa nu te mai calcam pe degete.

    Răspunde
  4. Ioja Maria

     /  Septembrie 6, 2014

    Am intins si eu un „mic degetel de ajutor”, sper sa o facem mai des. In acest moment ma simt atat de EXTENUATA (desi nu am facut aproape nimic) incat nu stiu daca voi fi in stare sa-mi fac programul de gimnastica, si-mi TREMURA CORPUL DE PARCA SUNT CU DEGETELE IN PRIZA!
    D-le Gaucan daca-mi permiteti va voi completa „POPORUL DAC ESTE AICI PE „METEREZE” ASA CUM A FOST DE CAND ESTE LUMEA!”.
    Respect si Consideratie TUTUROR DACELOR SI DACILOR !🙂
    I.M. Bucuresti. 🙂

    Răspunde
  5. Ioja Maria

     /  Septembrie 6, 2014

    NU, eu MULTUMESC FRUMOS pentru ca imi dati ocazia sa FAC SI EU CEVA BUN PENTRU PAMANTUL SFANT DIN CARE M-AM NASCUT!🙂

    Răspunde
  6. Ma bucur pentru aceasta lucrare la care am contribuit si eu putin cu puterea gandului meu
    si o voi face de cate ori este nevoie.Dumnezeu sa ne ajute !
    si iti trimit cateva cuvinte pline de esenta:
    „Ai o putere care nu are nimic de-a face cu ceea ce faci
    sau ceea ce spui
    sau cine cunoști sau ce știi
    sau în cazul în care vă aflați sau ceea ce arata ca sau abilitățile
    sau talentele tale
    sau ceea ce ai.
    Este puterea de prezența ta.
    Este căldura și lumina din jurnalul de ardere.
    Și-l atinge pe toți cei care vin în contact cu tine ….

    ~ Paul Williams, Amintiți-vă Esenta voastra
    Pace si Iubire pentru toata lumea!

    Răspunde
  7. Ruxandra

     /  Septembrie 6, 2014

    Desi eu nu am reusit sa stau prea mult conectata din varii motive, ma bucur ca a iesit asa cum trebuie. Poate ca ar trebui sa facem atfel de „rugi” colective mult mai des pt curatarea Romaniei. Multumesc pentru credinta si efortul depus.
    Ruxandra

    Răspunde
  8. Buna Dan,

    Asa este, au fost niste energii foarte puternice. Eu le-am simtit in intervalul 13 – 13 si 15 minute. Am mai perceput insa ceva suplimentar. S-au descarcat de Sus niste energii ale puterii. In toate cele 15 minute, ele au venit pe un anumit ritm pe care din pacate nu am cum sa il prezint aici si mi-a aparut de mai multe ori simbolul unui trident. Dupa ce s-au finalizat aceste transmisii, s-a asternut o pace profunda si o stare de bine general. Multumesc pentru aceasta experienta!

    Răspunde
  9. tinca florentina

     /  Septembrie 7, 2014

    M-A BUCUR DE REUSITA,O MICA PICATURA INTR-UN OCEAN ,DE DEPARTE….

    Răspunde
  10. Maria

     /  Septembrie 7, 2014

    Ieri, la ora 13 am fost pentru câteva minute alături de tine. După vreo 30-40 nopți din care m-am sculat obosită, fiindcă era de lucru pe timpul nopții, a fost prima noapte în care m-am odihnit. Am simțit odihnă și pe timpul nopții, am simțit schimbarea. Am visat cum am oprit din alergare, cu puterea gândului, o haită de câini, care alergau spre mine. S-au oprit și apoi s-au retras în lateral, târându-sel. S-au curățat energiile și la nivel de țară, așa cred, fiindcă eu nu locuiesc în București. Mă bucur că am participat și am simțit și rezultatul. Mulțumesc !

    Răspunde
  11. Alina

     /  Septembrie 7, 2014

    Binecuvantat sa fii Dane:)

    Răspunde
  12. rozina cantacuzu

     /  Septembrie 7, 2014

    uite ca raspunde si un bucurestean.Oceanul este alcatuit din picaturi.Asteptam mobilizarea

    Răspunde
  13. Adriana

     /  Septembrie 7, 2014

    Am iesit dimineata pe la 9,30 cu caiinele si era pustiu in cartier (Berceni) cum nu am mai vazut, apoi am fost pe la Hornbach, Baumax si Cora sa observ oamenii si erau surprinzator de calmi, si neobisnuit de amabil!!! Doamne ajuta sa ramana asa ! Multumesc Daniele!!!

    Răspunde
  14. Adriana

     /  Septembrie 7, 2014

    Daniele, am mai observat ca in anii2013 si 2014 au avut loc mari retrageri de animale (caiini, pisici) si pasari (gugustiuci si vrabii) , adica au murit (pentru cine nu a inteles termenul de retragere) , si banuiesc ca nu s-au petrecut doar in cartierul meu , caci am vorbit si cu alte persoane din alte cartiere ale Bucurestiului. Stii ceva de acest lucru? Sau se apropie o schimbare mare…..??? Adriana.

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

