Pe scurt despre ultimile evenimente…

memaria3

Va rog sa cititi cu Inima acest articol si sa permiteti sa se aseze informatia acolo unde este nevoie.🙂

In jurul orelor 3, noaptea inainte de seminarul de la Bucuresti, am cerut voie celor doua spirite care „guverneaza” orasul, sa-mi permita sa coordonez lucrarea de impamantare.Unul din spirite a fost mai intelegator, dar unul dintre ei a fost contra.A trebuit sa am cu el foarte multa munca de lamurire, s-a lasat si cu putina „tranta”, dar pana la urma a acceptat.🙂

Dupa meditatia de impamantare, eu personal, am iesit cam sifonat si nu m-am simtit la parametrii mei normai, pana aseara la ora 2:30.In jurul acestei ore s-a intamplat ceva extraordinar.

Am simtit energia fecioarei Maria cum imi invaluie tot corpul(stiam ca este ea pentru ca am mai intrat in contact de multe ori).Mi-a aparut si imaginea Ei.Avea Pamantul in brate(in mana stanga), iar cu drapta ma(ne) binecuvanta.Imaginea de la inceputul articolului seamana foarte mult cu ce am vazut eu.

A spus in felul urmator:  „Va binecuvantez Dragii  Mei, Va Iubesc si Va Multumesc!!!”

Am inceput sa plang in hohote.Nu am reusit sa trezesc pe nimeni din casa, dar plangeam de bucurie🙂

Nu se poate descrie in cuvinte ce simti in aceste momente, dar voi va puteti conecta la acest mesaj transmis, pentru ca este si pentru VOI.

Dupa aceasta experienta, mi-am revenit complet.Ma simteam si ma simt ca un nou nascut.🙂.Astazi simt sa celebrez🙂.

A fost o munca in echipa extraordinara, am demonstrat CA SE POATE.Ce s-a intamplat ieri in Bucuresti, nu a fost doar pentru oras, nu a fost pentru Romania, ci pentru intreaga planeta.

Multumesc inca odata tuturor sufletelor, care s-au alaturat(constient sau inconstient)!!!Au fost multi care au participat.Au fost de pe toata Planeta si ATENTIE…nu numai romani(sa nu ni se urce la cap🙂 )

Dupa experienta cu Fecioara Maria, imediat mi-a aparut o imagine care semana cu un Amfiteatru foarte mare si cu Arenele Romane.Parca era o festivitate de deschidere a Jocurilor Olimpice.Spectatori erau spirite de pe alte planete, iar noi pamantenii defilam.Nu aveam placute cu tara de origine.Toti eram la fel.Cei din tribune aplaudau si se ridicau in picioare.A fost ceva extraordinar.

Va multumesc din suflet pentru participare!!!Multumiti-Va si voi, voua…ca meritati.

Eu voi continua prin seminariile mele, ce am inceput aici la Bucuresti.Doar impreuna reusim!!!

Cu respect

Dan Gaucan

P.S In timp ce scriam acest articol, mi-au batut la usa apartamentului un barbat si o femeie, care vindeau biblii si m-au intrebat daca omenirea mai poate fi salvata🙂🙂🙂

Articolul precedent
Lasă un comentariu

19 comentarii

  1. ❤.❤❤
    NAMASTE

    Răspunde
  2. smaranda

     /  Septembrie 7, 2014

    Buna dimineata Dan. Da fa bine si cheama-ne de fiecare data cand tre facut ceva si cu drag zburam val vartej, la actiune, fiecare cu specialitatea lui.

    Răspunde
  3. Alina

     /  Septembrie 7, 2014

    Binecuvantat esti Dane:)

    Răspunde
  4. Maria

     /  Septembrie 7, 2014

    Citind ceea ce ai scris, am trăit emoțiile vorbelor tale. Am simțit vibrația în tot corpul. La fel mi s-a întâmplat și la citirea comentariului doamnelor din Arad. Binecuvântările Maicii Domnului m-au făcut și pe mine să mă odihnesc și să simt puterea. Și cei de sus se bucură de rezultatele noastre. Când crezi că mai este nevoie de o lucrare, anunță-ne. E timpul să sărbătorim recâștigarea libertății, o merităm! Mulțumesc, Dane!

    Răspunde
  5. Elena

     /  Septembrie 7, 2014

    Bun gasit Dan, bun gasit tuturor!
    Am simtit impulsul de a-ti scrie Dan, desi am vrut sa o fac doar pe mail, am fost directionata sa o fac aici. Se intampla sa fie foarte multe momente in care energiile actioneaza si noi reactionam; cu precadere in momentele in care se fac rugaciuni in grup. Fiecare individ simte si resimte momemntul si fluxul de energie intr-un mod unic si particular.
    Cei care sunt pe Cale ( desi fiecare fiinta este pe Cale….doar ca se afla la borne kilometrice diferite ) si impartasesc celorlalti din trairile lor….sa o faca cu responsabilitate si cu moderatie….as indrazni sa spun ….cu smerenie…..caci am intalnit multi oameni minunati, curati si dedicati slujirii Luminii….si care din nestiinta, din prea mult entuziasm, din dorinta de ” a reusi”…..in momentele de rugaciune se concentreaza pe „a simti si a trai”…..ce au simtit altii…fie ca manifestare si simptome fizice, fie ca revelatii, iar in momentele in care acestea nu se produc….ei sa cada in deznadejdea faptului ca sunt nevrednici si ca rugaciunile lor nu sunt ascultate.
    Va multumesc ca existati! Va multumesc ca luptati! Va multumesc si va daruiesc LUMINII, IUBIRII si ADEVARULUI LUI DUMNEZEU !

    Răspunde
  6. ziva

     /  Septembrie 7, 2014

    Buna Dan, buna tuturor!
    Ti-am citit trairile / viziunile cu mare bucurie,am „sorbit”efectiv fiecare cuvant si, pe masura ce citeam, un freamat interior, o bucurie fara margini ma cuprindea…apoi, citind si comentariile prietenilor acestui blog, atat la acest articol cat si la precedentele, m-a cuprins o imensa stare de nerabdare, o stare de fericire ca in sfarsit „ceva” se misca, ca uniti devenim puternici si utili, ca ne-am regasit, chiar daca suntem la mare distanta unii de ceilalti.
    Astept cu aceeasi nerabdare o alta actiune, o alta initiativa de-a lui Dan, caci (parerea mea!) cu cat sunt mai dese, cu atat si rezultatele sunt mai vizibile.
    Elena, excelent comentariul tau !…m-am regasit in continutul lui fiindca, de foarte multe ori am fost dezamagita sa constat ca, desi am participat alaturi de altii la diferite actiuni de acest gen, ei descriau trairi si viziuni care la mine lipseau cu desavarsire.
    Mi-am pus de multe ori intrebarea „de ce?”, „ce nu fac bine?”, „unde gresesc? „, „ce nu e in regula ?”

    Răspunde
  7. Violeta

     /  Septembrie 8, 2014

    Va iubesc INFINIT SI NEMARGIT si va multumesc TUTUROR. PACE VOUA.

    Răspunde
  8. ruxandra

     /  Septembrie 8, 2014

    Sublim mesajul! Multumesc si binecuvantari!
    Ruxandra

    Răspunde
  9. arcenciel

     /  Septembrie 8, 2014

    Buna, Dan!
    Am plans la citirea mesajului tau.Doamne ajuta ca incepand de azi, zi sfanta, sa fim cu totii plini de lumina Maicii! Cei care vor sa se roage pentru o lume mai buna si mai luminoasa, pot sa o faca alaturandu-se grupului Ashtarei, in fiecare seara, de la ora 21.Cu permisinea ta, Dan, voi posta linkul catre blogul acesteia.http://tristar77.blogspot.ro/2014/09/trei-galben-si-negru.html.Asa cum spun multi dintre noi, DOAR IMPREUNA VOM REUSI! Zi linistita si plina de lumina, va doresc!

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

