Confirmari de la Participanti…

impreuna

„Buna Dan,
Namaste,

Vreau sa scriu si eu povestea mea despre meditatie🙂
Eu am o rutina, sa zic asa, dupa impamantare ma conectez cu cristalul de sub Casa Poporului. Pe acest traseu m-am vazut in haine de shaman pentru cateva secunde (a fost prima oara si m-a surprins). Apoi m-am ridicat deasupra si am vazut un cap mare si suparat intr-o energie neagra. Asa ca mi-am chemat toate ajutoarele si m-am concentrat pentru trimiterea lui in soarele central. Stiu ca la un moment dat a disparut si s-a luminat. Eu am simtit ca s-a facut un cerc si ne-am luat de maini.

Am vazut si energia albastra despre care au scris Claudiu si Anamaria din Arad. Eu m-am gandit la tine de cateva ori ca fiind cum spun ei: conducator in lumina al acestei tari.🙂

Ma bucur tare mult pentru postarile cu confirmari pentru ca eu nu sunt sigura pe mine si asta ma ajuta sa inteleg ca sunt ok si nu fabulez.
Si tot de aceea vreau sa te intreb ceva. Eu adesea vad un castel in meditatii, ceea ce s-a intamplat si cu aceasta ocazie. Mult timp am incercat sa il localizez undeva, dar de curand am avut senzatia ca se afla exact in acelasi loc cu Casa Poporului, dar in alt plan. Te rog sa imi spui daca tu sti ceva despre el (castelul).

Multumesc! „

Nota Dan Gaucan: In alt plan este o constructie cu mult mai mare decat Casa Poporului, care se afla cumva suprapusa.Acum un an-maxim doi, am scris cateva articole pe blogul meu, in care descriiam aceasta constructie.Este prima confirmare pe care o primesc despre acest „castel”🙂

Acum suntem in perioada in care ne primim DARURILE.Va rog sa le cereti constient si sa le acceptati, pentru ca meritati!!!Fiecare primeste ce a dat.🙂

Dan Gaucan

Articolul următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

