Constatare-9 Septembrie 2014

heart-torus

Incepand cu orele 18:oo, simt cum corpurile noastre, sunt incarcate foarte puternic, atat de energiile celeste, cat si cele telurice.Acestea se intalnesc in Inima noastra.

Va rog sa fiti cat mai constienti, la ce se intampla Acum.Puterea energiilor creste de la o ora la alta…eu cel putin asa le simt.Este posibil sa mancati mai mult decat deobicei.🙂.Mancati dulce, azi avem dezlegare la ciocolata🙂

Eu, n-am mai simtit si vazut acest lucru, pana acum…este ceva Nou si foarte tare🙂

Permiteti si Inainteeee…!!!🙂

Dan Gaucan

P.S Scrieti-mi la comentarii, sa vedem cum se manifesta si la altii in fizic aceasta „invazie” de energie🙂.

 

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

47 comentarii

  1. adina dumitru

     /  Septembrie 9, 2014

    se manifesta ca o caldura la anahata si spre cap somnolenta oboseala

    Răspunde
  2. Maria

     /  Septembrie 9, 2014

    PERMITEM ENERGIILOR CELESTE SA LUCREZE PE NOI SI IN NOI .PERMITEM SI IMBRACAM IN IUBIRE TOT CE VINE SPRE NOI .TE IUBIM DAN SI MULTUMIM PENTRU POSTARILE MINUNATE PE CARE LE PRIMIM CU MULTA BUCURIE.TE ASTEPTAM LA TG-MURES CU MULT DRAG.

    Răspunde
  3. Maria

     /  Septembrie 9, 2014

    Ai dreptate. Tot corpul vibrează și am stare de somnolență, simt căldură în zona plex-inimă și partea din spatele capului. Ai dreptate și în privința mâncării. E de bine. Mulțumesc pentru împărtășirea informațiilor tale cu noi.

    Răspunde
  4. caesar

     /  Septembrie 9, 2014

    „atat de energiile celeste, cat si cele celeste”. Asta mi-a placut🙂
    Cat despre simptome, pot sa spun ca ale mele sunt ale naibii de ciudate. Nu mai am interes pt nimic din ce aveam, parca nici sa ma dau jos dimineata din pat nu mai vreau. Mananc intr-adevar mult mai mult si nu mai inteleg nimic din scopul meu aici. E tare nasol sentimentul, si ma dor toate pe interior, dar.. probabil e parte din proces. Habar nu mai am…🙂
    Multam fain pt constatare, o seara linistita.

    Răspunde
  5. Bravo. Da. Este.

    Răspunde
  6. ruxandra

     /  Septembrie 9, 2014

    Buna seara, Dan! da, imi este fff foame!!! La mine a inceput de la ora 3 si ceva, cand am simtit o oboseala foarte puternica. M-am asezat in pat (oricum trebuia sa culc si copiii) si la scurt timp mi-au amortit palmele de atata energie . imi tineam mainile pe Chakra Inimii si simteam cum intra si iese energie. Acum sunt extenuata, desi nu am facut mare lucru, si simt ca un fel de arsuri si in acelasi timp ca un vanticel de vara pe piele. Acum ard, acum imi e racoare (zici ca mi-am dat tot corpul cu crema chinezeasca!!!). Si imi e foarte foame!!!
    Sa vedem peste noapte cum o sa fie.
    Pace si lumina,
    Ruxandra

    Răspunde
  7. Ioana

     /  Septembrie 9, 2014

    Eu ieri am simtit multa apasare. Parca tot corpul imi era inflamat. Astazi sunt intr-o stare mult mai buna, din ce in ce mai energica cu fiecare ora ce trece. Pe la ora 20 AM STIUT (nu se stie de unde, de obicei intuitiile nu-mi sunt asa clare, asa ca acum a fost o surpriza pt mine) ca trebuie sa trimit o ”comanda” in Univers pentru eliberarea/recuperarea fragmentelor de suflet interschimbate cu anumite persoane in aceasta viata si in altele anterioare. Sentimentul a fost a trebuie neaparat sa eliberez mai intai fragmentele de suflet ale altei persoane ca mai apoi sa le recuperez pe ale mele. ”Comanda” a fost ceva de genul: acum si aici eliberez toate fragmentele de suflet preluate cu voie si fara voie de la X in aceasta viata si in toate existentele noastre comune. Apoi am dat aceeasi comanda pentru recuperare. Nu mi-a venit sa cred cat de repede a avut loc procesul…practic instantaneu. E minunat!!!

    Răspunde
  8. Eu deja de dimineata mi-am simtit capul in ceata, ca si cum o gramada de informatii se procesau la greu. Acum dupamiaza am simtit pur si simplu ca trebuie doar sa stau si am simtit o pofta foarte mare de dulce, mai ales de ciocolata. Am si mancat, iar eu deobicei nu mananc dulce in timpul saptamanii, inafara de weekend.

    Răspunde
  9. elena m.

     /  Septembrie 9, 2014

    Buna seara. Poate ca si LUNA PLINA „este de vina”pentru aceste energii suplimentare.Este superba, mare ,luminoasa,frumoasa si ne binecuvinteaza pe toti cu stralucirea-i inegalabila.A rasarit de vre-o ora si o s-o „intilnesc”din nou miine dimineata la trezire.Ne vegheaza toata noaptea somnul si viata. Ginduri bune ,pace si iubire cit cuprinde.

    Răspunde
  10. Carmen

     /  Septembrie 9, 2014

    Buna seara sunt fericita sa va descopar si sa va cunosc , si nu este nimic intamplator..si eu simt si eu sunt sensibila la luna…mie imi da putere si ma tine treaza…sunt linistita, nu ma framanta nimic dar nu pot sa dorm…maine e ziua mea de nastere..ma simt linistita ca o mare…implinita si fericita, multumesc bunului Dumnezeu pentru tot!

    Va doresc o noapte Luminata !

    Răspunde
  11. Alexandra

     /  Septembrie 9, 2014

    Eu am dansat pentru prima oara in viata mea azi ( nefortata si din proprie initiativa) si cand mi-am verificat obiectele din casa erau incarcate energetic. Am mancat si o ciocolata intreaga, parca sunt pe duracell. E super cum se simte! Multumiiiim!!!

    Răspunde
  12. Carmen

     /  Septembrie 9, 2014

    acum am citit comentarii de mai sus…si eu am avut valuri de caldura….valuri, valuri, sentimentul ca imi e cald in casa…ieseam si imi trecea…de doua zile ma confrunt cu senzatii ciudate, caut, intreb, primesc raspunsuri…e minunat ce se petrece…
    numai bine va doresc!

    Răspunde
  13. Carmen N

     /  Septembrie 9, 2014

    Toata dimineata am fost agitata, am pus starea pe „”luna plina”” acum am o stare de bine, ca si cum ma accept,ma plac, ma simt bine cu mine.Si fiica mea a sesizat ca e ceva in aer… Zile si nopti binecuvantate doresc tuturor ! Sa ne fie bine , meritam !!!!!!!!!!!

    Răspunde
  14. Alexandru

     /  Septembrie 9, 2014

    Pai sa accelerezeeeee!
    Ciocolata se intampla rar, azi am mancat!

    Răspunde
  15. Cristian Emilian Ion

     /  Septembrie 9, 2014

    pot spune ca aceaste momente de luna plina imi aduc mai multa lumina si armonie in trup si suflet. ma bucur ca sunt si altii oameni care simt aceste binecuvantari divine.

    Răspunde
  16. Mirela

     /  Septembrie 9, 2014

    Am simtit toata ziua o energie enorma.Palpitatii si presiune cardiaca….dar cu senzatie de energie,nu de boala.Mi-au amortit la ora 19 mainile si pana la 21 simteam cum iese energia din palme.Am simtit nevoia sa mananc dulce,dar in loc am consumat multe fructe.La ora 20 am adormit deodata si m-am trezit la 21.30.Toata ziua am vazut flashuri de Lumina.E ULUITOR!

    Răspunde
  17. CLARISA

     /  Septembrie 9, 2014

    Stare de somnolenta,pofta de ceva dulce si valuri de caldura pe spate si apoi in plexul solar ,Azi am fost cam ametita ! De cateva zile imi apar flashuri de lumina -aurii- Comunicare telepatica foarte accentuata .

    Răspunde
  18. Livia

     /  Septembrie 9, 2014

    Da, ma simt energizata! Simt nevoia sa merg, sa alerg, sa ma misc continuu! Nimic nu mi se mai pare greu de facut! Parca ma simt fericita si implinita, nimic nu-mi tulbura seninatatea!🙂

    Răspunde
  19. LAURA

     /  Septembrie 9, 2014

    Toata ziua m am simtit mai puternica,mai capabila,mai increzatoare in mine si cu mult entuziasm…din senin dar si mult mai sensibila. Este de la LUNA?

    Răspunde
  20. Alex

     /  Septembrie 10, 2014

    Bine v-am găsit!
    În acest an eu am citit foarte mult despre multe… spiritualitate, religii, istorie, ştiinţă, extratereştrii, intratereştrii, etc… şi am trecut prin diferite stări contradictorii.
    Chiar dacă multe dintre cele citite practic se contraziceau între ele, la un moment dat mi-a trecut totuşi prin minte că de fapt orice este posibil în acest Univers, altfel nu ar fi posibil să se gândească cineva la asta sau la aialaltă…, şi să scrie despre toate aceste subiecte care practic se bat cap în cap.
    Astăzi am început ziua în mod obişnuit, citind. Ei bine, după ce inţial eram bine, într-o fracţie de secundă totul s-a schimbat, fără nici un motiv anume. Efectiv m-am simţit copleşită. Brusc m-a lovit o impresie extrem de puternică… că nu mai pot să cred absolut nici o informaţie. Dar nimic! Parcă tot ce apare nou, sau chiar şi tot ce există de dinainte, face parte doar dintr-o MARE… FOARTE MARE MANIPULARE. Parcă totul ar fi doar un plan care se deşfăşoară din cele mai vechi timpuri.
    A fost copleşitor!
    Dar în momentul în care m-am gândit la Dumnezeu şi la îngeri m-am liniştit instantaneu şi mi s-a umblut sufletul de bucurie. Mi-am dat seama că nu îmi este frică. Orice ar fi, orice s-ar întâmpla, oricare ar fi adevărul, nu contează, mie nu are de ce să-mi fie frică. Nimănui nu are de ce să-i fie frică.
    Aceasta a fost pentru mine ziua de 09.09.2014. De la tristeţe şi incertitudine, la o imensă bucurie şi un sentiment de siguranţă! Şi nu doar pentru mine, ci pentru toţi oamenii.

    Răspunde
  21. Violeta

     /  Septembrie 10, 2014

    Dragii mei NAMASTE tuturor va iubesc si va multumesc pentru ceea ce Sunteti. Eu de ieri am un puternic sentiment de Intregire, de Intreg, ma simt in sfarsit Violeta.Mi-am primit inapoi si ce am lasat sa plece constient sau inconstient si simt ca ar fi vorba de aspecte din suflet. Confirm starea de a manca dulciuri, dureri de tot felul in corp si mai ales in maini insa de intensitate medie si de scurta durata, se simte pe plexul solar ceva actiune insa intr-un mod suportabil. Desi imi curge nasul ca la robinet surprinzator pentru mine este starea generala de bine. Permit si Inaintez cu gratie.

    Răspunde
  22. Ieri 09/09 mi-au dublat salariul, asa ceva nu am mai vazut! Bine, alta firma dar acelasi job.

    Răspunde
  23. Energii foarte puternice zilele acestea. Peste luna plina magnifica de marti si de ieri s-au suprapus doua eruptii, una de clasa M si alta de clasa X, ambele exact pe directia planetei: http://www.tesis.lebedev.ru/en/sun_flares.html?m=9&d=10&y=2014

    Răspunde
  24. STORM WARNING: A pair of CMEs is heading for Earth. The two solar storm clouds were launched on Sept. 9th and 10th by strong explosions in the magnetic canopy of sunspot AR2158. NOAA forecasters estimate a nearly 80% chance of polar geomagnetic storms on Sept. 12th when the first of the two CMEs arrives. Auroras are in the offing, possibly visible at mid-latitudes before the weekend.. Aurora alerts: text, voice

    Detalii aici: http://www.spaceweather.com/archive.php?view=1&day=11&month=09&year=2014

    Răspunde
    • Așează și traducerea dacă scrii în engleză. Nu toți cunosc limba engleză ca noi. Dacă era un site doar în engleză trecea neobservat comentariul tău. Așa este bine să lași oameni să priceapă ce spui.

      Răspunde
  25. intepaturi in inima ,,,somnolenta ,dar ciudat cind ajung in pat ,imi vine sa zburd,nevoie de dulce si sete ,dar mai ales incredibil de multa liniste ,,,,a si inca ceva stiti voi visele acelea in care trebuie sa ajungi undeva sau sa faci ceva si efectiv parca te misti in reluare si nu reusesti sa progresezi deloc?asa se desfasoara viata mea de citeva zile,,,din fericire eu stau undeva deasupra si imi privesc trupul de lut ce se mai agita el in lumea asta!😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

