Lupul Sihastru

GracefulWhiteWolves_LG

Articolul precedent
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Alina

     /  Septembrie 12, 2014

    Mai scrie cineva ce simptome are azi???Eu de 2 saptamani am cel mai intensiv proces ce l-am avut vreodata:)))Am facut pe mine de frica,si-am fugit la doctor,dar toate analizele sant bune:),inclusiv MR -ul la cap!!!!Problema e ca de-abia stau in picioare,am ameteli si mi-e rau de nu mai pot,si ma dor toate(mai ales coloana toata).Cand ma ridic cateodata in picioare,am impresia ca-s de 5 metri,sau ca stau langa mine!!Poate cineva sa-mi explice mai bine despre aceste procese?Orice am probat,parca nu ajuta nimic cu adevarat,mi-e si frica dimineata sa ma dau jos din pat,nici sa mor n-am chef:)))Voi cum va ajutati singuri???De ce mi-e asa frica???De mine???:)))

    Răspunde
  2. Ioan

     /  Septembrie 12, 2014

    Scuza-ma ca te intreb.Esti dragonian???Lupul………lupul!!!Astia sunt rai,foarte rai.Scapa de ei.

    Răspunde
  3. Ioja Maria

     /  Septembrie 13, 2014

    Buna ziua.
    Astazi la 12, 30 am intrat in meditatie, dupa un timp mi-am vazut de lucru prin casa, dar as vrea sa spun ca in jurul ore 14 AM AMETIT ATAT DE TARE INCAT TOTUL SE CLATINA, acelas lucru s-a petrecut dupa aproximativ 25 de minute. Nu m-am speriat, m-am sprijinit de ce am avut langa mine si usor mi-am revenit. Mai notez ceva, cand am intrat in meditatie am simtit ceva „FRUMOS”, parca am prins radacini, o caldura „dulce” mi-a invaluit trupul si am avut impresia ca devin un pom, PARCA AM DEVENIT UNA CU PAMANTUL. Ciudat este ca nu am mai simtit acest lucru niciodata.
    Cat despre starea de oboseala, de care spune Alina, la mine a devenit EXTENUARE, dar merg mai departe stiind ca NU ESTE NIMIC GRAV SI NICI INTAMPLATOR!🙂

    Răspunde
  4. Alina

     /  Septembrie 17, 2014

    Si-am zis:”Doamne nu vreau sa mor,cand inca ,atata muzica,canta in mine”!:))

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

