Mesajul Zilei- 23 Septembrie 2014(confirmari)

arsenie boca 2

Buna dimineata,
In weekend am fost la Prislop si am venit cu inca un mesaj,  pe care ar trebui sa-l fac cunoscut. Las la aprecierea ta,  daca merita sa fie facut cunoscut prin intermediul site-ului tau.

Iata mesajul :

„Romani, Dumnezeu s-a intors cu fata la voi si voi trebuie sa va intoarceti cu fata la El. Urmeaza cateva luni de munca intensa, asa ca aprindeti lumina (candela) in fiecare zi in casele voastre si rugati-va pentru voi, pentru Mama Pamant. Lucratori in lumina e momentul sa va uniti si sa faceti munca impreuna.”

Pace si Lumina!!!

Mesaj primit prin mail, mesaj care vine ca o confirmare pentru informatiile primite de mine.

Inainteeee Oameni Buni…!!!Eu voi face tot ce-mi este cu putinta, ca lucrurile sa fie bune, dar fara Voi,  nu pot face nimic.

Dan Gaucan

Articolul următor
Lasă un comentariu

16 comentarii

  1. sorin

     /  Septembrie 23, 2014

    „Dumnezeu s-a intors cu fata la noi”(dupa ce 2000 de ani a fost cu spatele la noi) si,dupa cateva luni de munca,iata :
    1.Nu se vor mai jefui padurile disparand 3 ha./ora si vor creste la loc milioanele de hectare de paduri taiate.
    2. Vor dispare (ca prin farmec) milioanele de tone de deseuri radioactive si ultra toxice aduse de prin toata Europa si ingropate pe tot teritoriul tarii,inclusiv in Delta Dunarii.
    3.Nu se va mai incepe exploatarea pentru aur,argint si metale rare de la Rosia Montana(se vor folosi peste 13.000 tone!!! de cianuri) si nici a gazelor de sist(sute de milioane de tone de substante inalt toxico-radioactive injectate la peste 1000 de atmosphere in subsol).
    4.Vor apare(ca prin farmec) miile de uzine,fabrici, combinate,ferme zootehnice,spitale si sisteme de irigatii construite cu sudoarea si sacrificiile uriase ale parintilor si bunicilor nostrii , furate,demolate si vandute la fier vechi in ultimii 25 de ani.
    5.Educatia si Sanatatea vor fi din nou gratuite si la un inalt nivel si fiecare cetatean va avea asigurat un loc de munca platit cu salariul minim 2500 de euro/luna.
    6.Vor dispare 99% dintre taxele si impozitele actuale si va exista un singur impozit,pe venit si pe proprietate.
    7.Vor dispare coruptia,minciuna,furtul si crimele si nu vor mai exista „pilele,cunostiintele si relatiile”……
    Ma opresc aici din lipsa de timp si spatiu dar „lista” poate continua cu alte mii si mii de puncte….
    Va doresc multa sanatate,o zi buna si…… visati mai putin si „coborati” pe pamant……..

    Răspunde
  2. Gina

     /  Septembrie 23, 2014

    Iti multumesc Sorine ca mi-ai amintit ce traiesc zi de zi : amaraciunea consecintelor faptelor mele si a celor dinaintea mea care s-au indepartat de adevaratele principii ,care s-au abatut de la inaltele valori, iata unde am ajuns …am inteles ca daca imi doresc sa se schimbe ceva ,sa incep chiar cu mine mai intai ,daca vreau sa se trezeasca intreaga lume ,sa ma trezesc si eu odata cu ea ,ca nu se face primavara cu o singura floare si am mai inteles ca trebuie sa caut adanc in mine si am descoperit ca in fiinta asta unica care sunt la fel ca toate fiintele care ma inconjoara zace o scanteie cosmica la fel ca toate celelalte care vibreaza inalt ,care amprenteaza energo-informational ,energetic,magnetic tot ceea ce ne inconjoara sa aduca schimbare in saltul evolutiv al speciei homo sapiens -sapiens ,cadru care sa confere transmutarea deseurilor , a ,,reziduurilor de tot felul,, intr-o noua era in care ceva de genul coruptie, minciuna,crima ,furt,dezamagire ,depresie,spalare de bani,bancruta frauduloasa,dosare de malpraxis,elevi fara abecedare,abandon,deznadejde ,Althzaimer,etc. nu exista …in opinie personala face parte dintr-un plan inalt guvernat de Gratia Divina si pus in functiune de catre noi toti ,fiinte unice in diversitate care cream in permanenta cu gandul ,cu inima ,cu mintea ,cu cuvantul,cu faptele noastre,actiunile,noastre ,caracterul nostru,destinul nostru individual si colectiv ….poate a venit timpul sa ,,guvernam ,, si noi cei multi si blanzi si buni si fericiti si mai putin blanzi,mai rebeli ,introvertiti ,rataciti,bio-robotozati ,manipulati etc. dar recunoscatori pentru spendoarea fiintei care suntem ,….,,Iti multumesc Doamne
    Iti multumesc azi ,ca sunt ,pentru ziua de maine …,,fragment din Rugaciunea multumirilor ,regasita in cartea intitulata ,,DARUL LUI DUMNEZEU PENTRU POPORUL CARE STRIGA ,,
    Cu drag,respect si recunostinta ,Gina care va roaga sa nu credeti nimic din ce am simtit sa astern aici daca nu corespunde cu propriul dumneavoastra rationament si propriul dumneavoastra bun -simt … O zi frumoasa ,binecuvantata !

    Răspunde
    • Mario

       /  Septembrie 23, 2014

      …esti cumva calugarita, ce te tot vaiti fata draga atata, pune mana si traiesteti viata, vaicareala te scoate din vibratie si ajungi sa scrii ce ai scris mai sus.

      Răspunde
  3. Alexandru Cristian

     /  Septembrie 23, 2014

    De acord cu Sorin visati mai putin si coborati pe pamant. Si apoi de unde toate aceste mesaje? Eu nu am vazut in viata mea un sfant sau vreun parinte de orice religie ar fi el sa spuna aceste mesaje. Ma intreb daca voi sunteti constienti de unde vin ele cu adevarat? Mi se pare ca credeti ca este lapte si miere totul pe acest taram al spiritualitati pe cand nu e. Trezitiva la realitate!

    Răspunde
    • Mario

       /  Septembrie 23, 2014

      Si care este realitatea, sau cate realitati sunt, esti sigur ca traiesti o realitate si nu o iluzie…..oricum nu cred ca am venit pe acest pamant sa rezolvam problemele, am venit sa evoluam.

      Răspunde
  4. Alexandru

     /  Septembrie 23, 2014

    -Ce sa faci cu fabricile si uzinele in epoca de aur 5D?

    Răspunde
    • sorin

       /  Septembrie 24, 2014

      In urma nu cu multi ani am mai trait intr-o „epoca de aur”,condusi in acel timp de niste semi-analfabeti sau analfabeti care insa nu erau hoti si pe deasupra erau patrioti….Chestia asta cu 4D,5D,6D,….nD impreuna cu „teoriile” nenumarate si intens mediatizate privind marile schimbari de dupa 21.12.2012 au fost-vedeti acum,dupa 2 ani-doar o mare manipulare…Cu ce scop? inca nu stiu….Nu afirm ca nu s-a schimbat nimic dupa decembrie 2012,din contra,”sistemul” sau paradigma nenorocita in care traim s-a schimbat enorm in sensul ca a devenit muuuuuuult mai perfid,muuuuult mai ascuns ,muuult mai perfectionat in „arta” manipularii prin extinderea fantastica a domeniilor,fortelor si mijloacelor….Departe de mine gandul de a va jigni sau supara in vreun fel,am dorit si doresc insa sa va atentionez sa nu mai visati atat de mult- foarte frumos ce-i drept- si sa „deschideti” ochii mintii sa vedeti realitatea in care traim asa „hidoasa” cum este…Daca doriti sa aflati ce va urma pana prin anii 2050-2100 (nu „povesti” frumos colorate) cititi cartea domnului Kissinger aparuta in luna august 2014-New World Order-si veti intelege…….

      Răspunde
  5. Mario

     /  Septembrie 23, 2014

    Mesajul este primit de la parintele Arsenie?

    Răspunde
  6. Dana

     /  Septembrie 24, 2014

    Din comentarii constat ca se traieste in iluzie la greu. Nu conteaza de unde vine mesajul „cand discipolul e pregatit maestrul apare”(indiferent sub ce forma).Dar constat ca putini sunt „pregatiti”. Sper totusi ca s-a atins numarul „critic” de treziti pentru schimbari.

    Răspunde
    • Este poza lui Arsenie in capul textului si de aceea a venit intrebarea, nu a fost ironie, mai curand raspunsul tau a fost cam superior fata de cei care inca mai traiesc” in iluzie”. Nu neaparat trebuie sa fim toti ‘pregatiti”, se face si asta in timp, unii mai greu altii mai usor asa ca tine… caci asta inteleg, ca esti” pregatita”.

      Numai bine” sefa”

      Răspunde
      • Dana

         /  Septembrie 26, 2014

        Sa fim treziti, dupa parerea mea, inseamna sa constientizam ca traim in iluzie(nu inseamna ca suntem superiori).Si sa fim „pregatiti” sa primim anumite mesaje de la fiinte evoluate inseamna sa ne apropiem de vibratia acestora.Timpul sa constientizam este ACUM.Doar mi-am spus parerea, asa cum ai spus-o si tu (buratinos). Se pare ca te-am deranjat, vreau doar sa se schimbe lucrurile si nu putem s-o facem decat impreuna.
        NAMASTE!

  7. Gina

     /  Septembrie 24, 2014

    Multumesc Mario ,drept e ca ma cam vaicaresc si chiar nu ar trebui pentru ca primesc de la Viata mai mult decat cer …uit ce-i drept de mine si asa simt sa sar tot timpul cand cineva in jurul meu are nevoie ,cred deformare profesionala …12 ani ca asistenta medicala practicata intr-o sectie de neurologie unde am ingrijit pacienti cu accidente vasculare cerebrale unde am trait experiente miraculoase vazand cu ochii mei cum se poate iesi din coma profunda cum se revine la viata dar cum si se trece in lumea cealalta ,,plangand viata ,,asa s-ar zice prin prelingerea lichidului cefalo-rahidian- lacrima ,mare dar lasat spre eliberare ….restul de inca 12ani profesez ca jurist ,trecand din sfera halatelor albe la cea a halatelor negre …experimentez,cercetez ,ma joc cu copiii ,intre timp am infiiat si o fetita de la orfelinat in urma cu vreo 13 ani ,imi profesez cu drag profesiile ,asa intelegand sa sporesc si eu cum pot talantii – inzestrarea pe care o are fiecare fiinta umana ,studiez ,citesc de toate ,dansez,cant ,merg pe dealuri dupa plante medicinale,ma bucur sa vad fluturi ,meditez,ma rog,fac exercitii fizice ,merg la Biserica din cand in cand …n-am ajuns inca la Prislop la mormantul Parintelui Arsenie ,tare mi-as dori sa si simt frecventa de vibratie de Acolo insa stii cum se spune ,,daca nu venea Mahomed la Munte ,venea Muntele la Mahomed,, ,in vara am fost in Bucegi ….de aceea poate ma regasesc in mesajele si sfaturile celui numit Sfantul Ardealului ,al Neamului omenesc ,a lasat o amprenta energo-informationala extrem de puternica care inca vibreaza ,ca vrem noi sau nu ,cu mentiunea expresa ca nu oblig pe nimeni sa creada ,sa simta ,sa traiasca ca mine ,constienta fiind de unicitatea fiecaruia…,,Am atatea lucruri pentru care sa-ti multumesc ,Ca nu ar fi deajuns o mie de ani sa traiesc ,,…. tot din acea carte mai sus mentionata …am Timp pentru Toate si iti multumesc inca odata daca cumva in trecere ,intre doua clipe iti arunci privirea pe ce-am scris martor imi este Dumnezeu ca este realitate adevarata si asa sa-mi ajute ….va saluta cu drag un om normal,intreg la cap care mi-am facut rost de cativa neuroni in plus pentru ca am descoperit ca se pot activa arii corticale,se pot forma sinapse ,ma pot echilibra energetic ,vindeca,reinventa atata cat imi este permis la nivelul meu ,intocmai cum fiecare dintre noi poate ….multumesc si voua dragilor celor ca va puneti in slujba Pacii ,Iubirii Luminii …O zi mai frumoasa ca cea de ieri si mai mareata decat toate celelate de pana acum … cu precizarea ca fiecare zi are unicitatea ei !

    Răspunde
  8. pai, se poate sa nu citesc, doar era un raspuns la alt raspuns. Cred ca mai mult vorbesti scriind decat vorbind.Sa ne auzim de bine fata draga.

    Răspunde
  9. Gina

     /  Septembrie 26, 2014

    crede-ma ca se poate, invatand sa cautam in noi insine interconectati la reteaua universala asa precum celula unitatea de baza structurala,functionala si genetica a tuturor organismelor vii care are in componenta nucleu,citoplasma cu organite specifice fiecarei specii si membrana celulara care-i asigura schimburile cu mediul extern al acesteia avand permeabilitate selectiva si fiind polarizata electric …sa ne auzim de bine …mi-au prins bine niste confirmari ….si-apoi pana nu demult ni s-a impuiat capul ca neuronul care este unitatea morfofunctionala a tesutului nervos nu se divide ,ei uite ca se poate genera,regenera ,principiu care sta la baza ,,reinvierii din cenusa ,,precum celebra pasare…de aici trag eu concluzia ca toata invatatura sacra cea adevarata se confirma stiintific dintotdeauna iar cand Iisus ne spune ca Acolo unde sunt doi in numele Meu Acolo sunt si Eu ,cred eu ca se refera la faptul ca accesam aceeasi banda de unda alfa asimilata Imparatiei Cerurilor ,lumea aceea pura ,desavarsita…,,Eu sunt alfa si omega ,inceputul si sfarsitul …,, inca odata sa auzim numai de bine ….

    Răspunde
    • George

       /  Noiembrie 22, 2014

      Buna Gina, te rog frumos sa-mi explici cum ai putut activa ariile corticale sau regenera neuronii,,am mai cautat si eu dar nu gasesc.Am 21 de ani si imi tot doresc o memorie mai stralucita deorece de multe ori imi joaca feste.Iti multumesc si astept un raspuns daca se poate.
      Numar de telefon:0742876159
      Email: im_george1@yahoo.com
      Facebook: Stanciu George,mai nou la cluj

      Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

