Azi 8 octombrie 2014

luna

Simptomelei zilei de astazi sunt: insomnia, senzatia de greata si dureri de genunchi.Daca aveti toate aceste simptome, nu va speriati…sunteti in grafic🙂.Eu am vomitat cam toata dimineata🙂

Recomand reducerea consumului de carne si consumati mai multa apa, decat deobicei…si binenteles multe exercitii de impamantare.

Energiile zilei sunt extraordinar de puternice si de benefice.Sunt deschise foarte multe Portaluri.

Inainteee…!!!

Dan Gaucan

Articolul următor
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. ruxandra

     /  Octombrie 8, 2014

    …si daca nu le avem??? atunci ce se intampla?
    Ruxandra

    Răspunde
  2. Am adormit cu greu,desi in ultmul timp insomniile alterneaza cu perioade de somn adanc pentru scurt timp.Eu nu am avut greata,in schimb din somn,de pe la rele 3,4 ale diminetii,m-au luat niste dureri-spasme sau crampe,nici nu stiu cum sa le denumesc,in zona abdomenului,de parca as fi mancat ceva otravit.Intr-un final mi-am gasit linistea dupa vreo ora,doua de rasuciri si inconvoieri.Articulatiile toate dor si simt nevoia sa ma intind mereu pentru a nu amorti…Ciudat este faptul ca desi sunt foarte sensibila la fazele lunii(deoarece si Luna si Soarele imi guverneaza propria-casa Gemenilor-zodia a carei nativ sunt),si in mod special la luna plina,nu ma simt agitata deloc.Eram permanent nervoasa,trista si abatuta maximum,iar tremurul din stomac (din plex) nu disparea…acum insa este total diferit.Nici tremur,nici agitatie ,nici tristete…un calm total.O fi bine…o fi rau …?Stie numai Dumnezeu,eu stiu doar ca exista o schimbare si ca energiile sunt de o vibratie puternic.Doamne ajuta!

    Răspunde
  3. Ioja Maria

     /  Octombrie 8, 2014

    Buna seara.
    Am amorteli si insomnii. Amortelile sunt cam generalizate, dar dupa ce incep activitatea sunt normala, in schimb ma apuca somnul in timpul zilei. Un ultima saptamana am INCERCAT de doua ori sa consum carne si am avut surprize tare neplacute de la voma, stare de lesin, transpiratii si tot tacamul. Acum am explicatia, era UN MISTER pentru mine!
    Va mai spun un „SECRET”, am tot mai DES COMUNICARI TELEPATICE CU DIFERITE PERSOANE. INTERESANT, NU CREDETI?🙂
    Multumesc D-le Gaucan pentru lamurire.
    Sanatate, Pace si Lumina!
    Cu respect…….

    Răspunde
  4. Insomnii, greata si durere de stomac constanta. Interesant este ca in mod natural am simtit nevoia de a manca mai mult plante si produse vegetale.

    Răspunde
  5. Cornelia

     /  Octombrie 9, 2014

    Am fost extrem de nelinistita.

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

