Ceva se intampla cu Noi…

torr

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Virginia

     /  Noiembrie 13, 2014

    Da, se intampla, e atata agitatie in jur, la serviciu , acasa, parca au luat-o razna cu totii, graba, nervi, vorbit tare, pusi pe harta.
    Eu nu am asa deschideri ca voi, fiind si mai invarsta, dar simt cum nu mai pot sta in mediile acestea, am palpitatii de-am ajuns la doctor, nu pot respira suficient, nu am aer destul, cand ies afara ma linistesc, numai ca pe vremea asta nu mai poti sta mult.
    Medical nu am nimic dupa analize, asta inseamna ca se intampla ceva, organismul si sufletul simte.
    Ma rog sa rezist ca la anul sa ma mut la casa de la tara dupa o pensie anticipata, asta simt sa fac. Posibil un semn de la bratara Rudrasksha.
    Va doresc sanatate la toti si multumesc pt articole

    Cu mare drag Virginia

    Răspunde
  2. Marlen

     /  Noiembrie 14, 2014

    Doamne, si eu am aceleasi simptome. Agitatia din jur imi face rau. In plus, nu mai pot sta in mijloacele de transport in comun. Toti se agita sunt din ce in ce mai needucati, nu e aer…. nu pot respira. Am crezut ca numai eu simt asa. Stiu ca sunt bolnava, dar niciodata nu m-a deranjat daca imi iau tratamentul. Iar de evadat, nu am unde, nu stiu ce sa zic… Poate un sfat, ne ajuta cineva ?

    Răspunde
    • sorin

       /  Noiembrie 14, 2014

      Muta-te urgent la poalele Muntilor Fagarasului-pe langa Sambata de Sus- unde aerul este fff curat si ai parte de multa liniste si trupeasca si sufleteasca….Deasemenea ,alimentatia sa cuprinda numai si numai produse proaspete si naturale(100%) din gradina,fara E-uri,antioxidanti,conservanti,stimulatori de gust si multele otravuri din alimentele „procesate” care umplu rafturile supermarketurilor.Evita carnea in general si cea de porc in special,elimina prajelile si rantasurile si,fiind la poalele Fagarasului mananca pastrav proaspat pescuit din paraiele din zona,nu cel de crescatorie….Deasemenea elimina complet zaharul rafinat si uleiul de floarea soarelui si consuma numai ulei natural de masline(procesat la rece) si ca indulcitor,mierea (dar nu cea din comert).Fara grija zilei de maine,fara suparari,nervi,stres si agitatie,practicand plimbari usoare in natura zilnic si,daca va cumparati un caine de rasa care va va iubi neconditionat si sincer sigur va veti simti alt om….Succes.

      Răspunde
  1. Ceva se intampla cu Noi… | DanielGaucan’s Blog | radupopescublog

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

