ROMANIA BUNA-STARII – au inceput transformari profunde –

lupul

Unda de energie din 16 noiembrie ne arata ca poarta spre Romania Buna-Starii tocmai s-a deschis! Am ales impreuna sa incepem un ciclul cu totul nou pentru tara, sa aducem viitorul in prezent si sa intram in taramul unde este necesar sa facem lucrurile altfel, de la un alt nivel de constiinta.

Curajul si implicarea tuturor celor care au ales, prin prezenta la vot, sa creada in visele lor, confirma cel putin 3 aspecte esentiale ale „starii neamului romanesc”:

·        am depasit deja un punct critic in procesul de re-trezire a constiintei de neam –  multi dintre noi am lasat in urma sentimentul de a fi o victimă si stim acum ca suntem creatorii propriei noastre realități. Ascensiunea noastra spre acest nivel de curaj si implicare a fost precedată de provocari exterioare, care ne-au testat nivelul de incredere si visare. Campania electorala a fost momentul cel mai intunecat al unei perioade de regasire interioara, in care am inteles ca doar visele noastre conteaza. Zorii apar intotdeauna dupa un moment de maxim intuneric.

·        exista o energie reala si in curs de amplificare, care sustinuta si gestionata adecvat va produce efecte remarcabile in realitate. Calatoria fiecaruia dintre noi spre propria buna-stare este acum mai usoara. Personajele politice si evenimentele din ultima perioada ne-au aratat clar ce nu mai vrem sa experimentam. Intelept este sa multumim tuturor actorilor politici care au jucat, cei mai multi inconstient, aceste roluri de sacrificiu, pentru ca noi sa facem aceasta alegere.

·        am renuntat, intr-un numar semnificativ, la a mai crea, din nou, din trecut, din frica si manipulare. Votul nostru transforma intreaga fundatie a tarii – de la frica la acceptare (am acceptat un roman … altfel), de la separare la unitate, de la vointa egoului la inspiratie, de la trecut la prezent, de la a face la a fi, de la forta la magnetism. Pentru suficienti dintre noi, legatura cu vechiul stil de a face politica a fost cauterizata.

In 16 noiembrie, curentul procesului de evolutie a tarii a produs un salt in constiinta! Dincolo de energia unui presedinte mediator, perseverent si ferm, avem nevoie acum de implicarea reala a liderilor competenti si inspirati, care au capacitatea de a lucra impreuna, in jurul unei mese rotunde.

Romania Buna-Starii = viziune evolutiva + lideri inspirati + nuclee armonioase + implicare populatie!

O asezare normala a prioritatilor poate incepe acum printr-o viziune evolutiva.

Aceasta viziune – OAMENI ȘI COMUNIȚĂȚI ALE BUNĂ-STĂRII  – presupune re-asezarea perspectivei geo-politice si macro-economice spre oameni, spre crearea unui urias cadru de inspirare si constientizare a restului populatiei netrezita si „dependenta” de pomeni!

Deschid acum un cadru de convesatii privind  VIZIUNEA in 7 puncte … necesara noii guvernari si invit pe toti cei interesati in jurul unei mese rotunde.

Asadar, viziunea evolutiva privind viitorul, pe care l-am deschis in 16 noiembrie, inseamna:

1.Realizarea de sine – ce facem ca oamenii sa devina demni, curajosi si echilibrati?

2. Co-operare – cum dezvoltam voluntariatul national si conștientizarea interdependențelor?

3. Sănătate si regenerare – cum reusim sa avem rapid o populatie intr-o stare buna de sanatate fizica, emotionala si mentala?

4. Educație holistică – ce transformam in sistemul de invatamant ca sa se manifeste interactiv, recreational si dinamic si sa dezvolte cooperarea, bucuria, curajul … ?

5. Armonie cu natura – ce facem pentru conservarea mediului si extinderea traiului in natura?

6. Agricultura bio-dinamica în comunități – cum asiguram o hrană sănătoasă populatiei?

7. Co-inteligența tuturor si democratia participativa– cum facilitam accesul la furnizarea de solutii, prin sisteme accesibile, a intregii populatii care doreste sa se implice in viata publica?

Cand masele conduc, conducatorii le urmeaza!

Voi ce parere aveti?

 

Cu buna-stare,

Vasile Paun

Nota Dan Gaucan: Intamplator sau nu, in acest weekend, de alegeri, am fost si eu prezent in Bucuresti.Am simtit foarte multe lucruri interesante.Cum am pasit sambata dimineata in Bucuresti, a inceput sa ma doara foarte tare capul, in special emisfera stanga.M-am conectat sa vad de unde vine aceasta durere si am observat ca era vorba despre niste dispozitive create de oameni pentru buruiaj.Erau foarte multe astfel de aparaturi, orientate in special spre Bucuresti.Sambata dupa amiaza, am simtit sa sun din goarna si sa strig adunarea, pentru a anihila aceste dispozitive.Va multumesc tuturor celor care ati fost prezenti!!!Lucrarea s-a infaptuit.

Deocamdata observ ca, tara noastra este impartita cam in doua.Recomand sa nu se cada in aceasta capcana si sa ne iubim conduncatorul Ales.Mai avem mult drum de parcurs, dar suntem „in grafic”, cum imi place mie sa spun🙂

Inainteee…!!!

Dan Gaucan

romania

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. livia

     /  Noiembrie 19, 2014

    Daca se rezolva pct.1 din cele 7 restul se pot realiza doar prin mobilizarea si dinamizarea oamenilor.
    „1Realizarea de sine – ce facem ca oamenii sa devina demni, curajosi si echilibrati?” acesta este cel mai greu punct. pentru recapatarea demnitatii oamenilor este necesar sa recladim valorile nationale începand cu recompensarea corecta a muncii. Mie mi se cam pare ca cei ce muncesc in tara asta au cam acelasi nivel de trai cu cei care stau cu mana intinsa. …….. sunt multe de spus si de facut pe aceasta tema.

    Răspunde
    • Prin puterea exemplului🙂

      Răspunde
    • sorin

       /  Noiembrie 19, 2014

      Gresit.Cei care stau cu mana intinsa au un nivel de trai muuult superior celor care muncesc!!!Si ati uitat „politrucii”(din toate partidele) care nu stau cu mana intinsa,dimpotriva,au maiinile varate pana la umar in buzunarele celor ce muncesc din greu, pentru salarii de mizerie……

      Răspunde
  2. adi

     /  Noiembrie 19, 2014

    sunt sigură că ce a fost greu a trecut, că am intrat oarecum în linie dreaptă și pentru cine alege să acționeze în bucurie, spre bucure, va continua să se bucure, și așa este 🙂 și calde îmbrățișări !

    Răspunde
    • sorin

       /  Noiembrie 19, 2014

      Foarte neadevarat,nerealist si complet gresit !!! Cititi ce-a afirmat parintele ieromonah Arsenie Boca: de-abia de-acum inainte dezastrele ,raul si nenorocirile vor veni peste Romania si romani……..Chiar si izvorul parintelui de la Manastirea Sambata de Sus a secat……

      Răspunde
  3. Toma Necredinciosul

     /  Noiembrie 20, 2014

    Îmi pare foarte rău dar eu nu mai cred în nimic bun de acum înainte. Am fost cel mai optimist om, dar de o săptămână , simt că ceva nu merge bine. De fapt nu s-a schimbat nimic și suntem aceleași gloabe costelive care trag la jugul impus de alții și așa ne vom sfârși ; încet, nesănătos, gârboviți , umiliți și neputincioși.
    Cu părere de rău , asta simt și asta spun.
    PS Am citit ( de 2 ani de zile încoace ) de mi-a venit rău , tot ce se spune despre noile schimbări care va să vină , dar nu sunt decât promisiuni și dus cu vorba ; că o să ne fie bine dacă n-o să ne fie rău . Am avut așteptări peste limita obișnuitului , dar s-au fâsâit precum un balon.

    Răspunde
    • sorin

       /  Noiembrie 20, 2014

      Foarte adevarat,si eu simt la fel…Toata aceasta „vrajeala” cu „ascensionari”,”treziri”,”ridicari in constiinta”,”mutari in plan 4D”,5D,6D,….bla-bla-bla…inceputa inainte de 21.12.2012(care,ati vazut cu totii ca a fost un „fas”) continua acum cu asa-numitul Eveniment care va fi,dar nimeni nu stie cand si ce este,si vor apare probabil si multe alte „comunicari” si bla-bla-uri si tot asa,in timp ce patria noastra si noi cu Ea de mana ,ne scufundam…..Cred ca ar fi cazul sa „tacem frumos” o vreme,pana va „veni” Evenimentul,adica niciodata…..
      Fiti destepti daca nu puteti fi intelepti!

      Răspunde
  4. Nicoleta

     /  Noiembrie 21, 2014

    Buna. Citind mesajele voastre, eu cred ca fiecare are dreptate in felul lui. Depinde cum gandesti, rational sau cu inima. Mesajele tuturor le astept cu nerabdare pentru ca m-au invatat si incurajat sa cred in ceva bun, frumos si unic , adica iubirea fata de tot ce ma inconjoara si credeti-ma ca e minunat. De la toti cei care scriu pe acest blog am invatat cate ceva (indifferent de continutul mesajului), le multumesc si le sunt recunoscatoare. Pana la urma fiecare alege cum isi traieste viata. Eu am ales (imi dau silinta) sa fiu Iubire in ciuda tuturor greutatilor. Va imbratisez pe toti.

    Răspunde
  1. ROMANIA BUNA-STARII – au inceput transformari profunde – | DanielGaucan’s Blog | radupopescublog

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

