Astazi 27 Noiembrie 2014

imagine cunoascuta

Oameni Buni, astazi simt niste energii foarte puternice.Din cate simt eu, sunt cele mai puternice de pana acum.Sunt energii care ajuta  foarte mult la Eliberare si Autovindecare.

Recomand sa le lasam sa ne Ajute.Atentie…nu fac treaba in locul nostru, ele au doar rolul de a ne ajuta.Efectiv Acum primim un mare sut in fund energetic🙂

Recomand sa scapam de vibratiile care ne tin legati.(frica)

La mine aceste energii se manifesta printr-un tremurat al corpului, foarte interesant.Apare un gust metalic in gura.Apare si o senzatie de inaltare a corpului fizic si nu in ultimul rand, o oboseala maxima(as dormi non stop)🙂

Unii pot avea nervii intinsi la maxim🙂

Observ ca „tehnologia” are mici probleme.

Inainteee…asta-i doar inceputul🙂 !!!

Dan Gaucan

Lasă un comentariu

24 comentarii

  1. Pare sa fie adevarat. Azi simt cum se ridica in mine teme vechi pe care am sperat ca le-am lasat in urma.

    Răspunde
    • E perfect Smaranda draga.Eu eliberez acum gelozia🙂

      Răspunde
      • Mno… Iar eu eliberez tristetea si supararea pe mine insami, ca de-a lungul vietii am permis, de voie de nevoie, tuturor prostilor emotionali si spirituali si nu numai, sa-mi calce cu bocancii prin inima.

      • Iarta-te pe tine si pe „prostii emotionali si spirituali”…pentru ca daca nu erau ei, nu erai Tu , cea de Acum🙂

  2. Cred ca a venit ca o anticipare a zilei de azi, ca tare mult m-a mai tras la somn zilele astea. Si dap, tremurul e prezent asa ca fac in asa fel sa ma relaxez si sa observ cum decurg manifestarile

    Răspunde
  3. Sunt foarte suparata si foarte trista. Imi sta plansul in gat. Sper ca azi se vindeca definitiv.

    Răspunde
  4. Gabriel

     /  Noiembrie 27, 2014

    Azi-noapte am dat peste aceasta melodie … divina🙂

    Răspunde
  5. CRISTINA-GABRIELA

     /  Noiembrie 27, 2014

    Bine ca mi-a dat o prietena articolul sa-l citesc acum , ca azi noapte am avut niste stari … si azi abia am ajuns la serviciu , am stat putin si m-am invoit , am venit acasa si inca nu sunt in apele mele … Spre ora de culcare , aseara , au aparut nelinisti dintr-o data . Am inchis lumina destul de tarziu , nu-mi prea venea sa ma culc , dar dupa miezul noptii , incercand sa adorm , simteam ca ma scufund in abis . Am visat la un moment dat ca eram in casa cu peretii rosii in interior , erau si parintii mei decedati , si eu levitam . La inceput eram cu picioarele in sus spre tavan , apoi l-am chemat pe tata sa-i arat ca eu zbor si m-am ridicat usor in aer . Simteam prezente straine si ma uitam pe geam si vedeam ba un catelus care disparea , ba o silueta care disparea … toata ziua azi nu m-am simtit bine : arsura pe scalp , palpitatii , furnicaturi , vibratii in corp – vibratiile le simt de mai multa vreme – fel de fel … simteam ca ceva e mai deosebit azi … acum am primit mesajul acesta si m-am mai linistit , sa zic asa …

    Răspunde
  6. GEORGE de DROBETA

     /  Noiembrie 27, 2014

    Solteris multzumesc pt m melodie

    Răspunde
  7. CRISTINA-GABRIELA

     /  Noiembrie 27, 2014

    Multumesc mult !

    Răspunde
  8. CRISTINA-GABRIELA

     /  Noiembrie 27, 2014

    Chiar ca … tupeul mi-a cam lipsit intotdeauna … E TIMPUL !

    Răspunde
  9. CRISTINA-GABRIELA

     /  Noiembrie 27, 2014

    Si cand o da si ABUNDENTA navala peste mine , am sa comand si minunatele Rudraksha🙂 Vineeee , vineeee !!!🙂

    Răspunde
    • 🙂🙂🙂
      Rudraksha nu poate manca in locul nostru sau sa mearga la baie in locul nostru.Ele ne ajuta…doar atat.Munca principala NOI o avem de facut.Cand abundenta va da navala peste tine, nu vei mai avea nevoie de bratari🙂
      Este bine asa cum este!

      Răspunde
  10. CRISTINA-GABRIELA

     /  Noiembrie 27, 2014

    🙂 Stiu asta , dar imi plac foarte mult🙂

    Răspunde
  11. mirela

     /  Noiembrie 27, 2014

    si la mine cam la fel, o vibratie permanenta, gusturi interesante, stari de lene si somn, am impresia ca am intrat intr-un vortex ametitor si am o stare de fericire continua. e super !!!

    Răspunde
  12. Dragilor, am sentimentul vieţii, am acest sentiment pregnant, firesc, deoarece, am să vă spun o scurtă poveste-, în 1995, an care nu prea vreau să mi-l amintesc, am avut o foarte mare cădere psihică.
    După investigaţii ..am rămas din punct de vedre social, media, cultural, ori cum vreţi dumneavoastră, cu sechele , nu cât cineva ar dori, să le vadă, ci mai degrabă în mintea mea, eu sunt cel care susţine, şi revendică tarele proprii.
    Cum m-am vindecat?!, dacă există acest remediu, este numai în fiinţa şi mintea noastră, pentru a echilibra disonanţele care sunt inerente într-un univers aprins şi învolburat.

    ..era odată ca niciodată…un copil.., copilul visa adolescenţa, mai târziu, dragostea, l-a luat la rost, înfierbântând catifeaua plăpândă şi crudă a imensităţii umane, peste câteva ceasuri…a venit pusta schimbării, senectutea i-a vorbit despre asprime, curaj, omenie, spirit de sacrificiu, lucruri, ce odată erau dantelate cu irizări şi farmec.

    Nu a avut curajul prima dată, nici a doua oară, apoi, dintr-un instinct, a mers, poate şi din a cincea oară, să vadă, să-şi ajute semenii lui, care, pasămite, ajunsese bătrâni şi neputincioşi..

    Din ne-putinţa nostră, să oferim mereu celor în suferinţă, UN DRAM DE ÎNCREDERE!

    Răspunde
  13. Livia

     /  Noiembrie 28, 2014

    Am dormit non-stop si ieri si azi! Nu pot sa ma mobilizez deloc – citesc putin, ascult muzica putin si tot asa simt ca nimic nu ma linisteste si totusi sunt multumita de mine!🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

