La multi ani!!!

rom

Dragii mei ,
Aseara in jurul orei 23 am trait o mare bucurie
Terminasem de spus rugaciunea cu copii si m-am intins in pat sa dorm.,cand deodata in locul fruntii mele s-a facut o lumina si a aparut in ea chipul Parintelui Arsenie.Vedeam imaginea de la bust in sus,.Avea fata luminoasa ,parul negru dat peste cap pana pe umeri.
Prin privirea sa mi-a trasmis :
roaga-te pentru tara
Am urmat indemnul sau si am adormit spunand in gand rugaciunea „Tatal nostru „pentru tara .
Peste zi ,prinsa in treburile casnice nu m-am gandit la Parintele Arsenie insa la rugaciunea de la ora 19 ,mi-a venit in gand imaginea pe care o vazusem.
Desi era pentru prima data cand mi-a aparut astfel mi se parea cunoscuta imaginea si m-am intrebat :unde o mai vazusem.Aveam in biblioteca o carte cu invatauri ale Parintelui Arsenie ..Am cautat cartea si intr-adevar pe coperta cartii era imaginea in care mi se aratase Pariuntele .Cand am citit data in care cumparasem cartea mi-au dat lacrimile;: 29 11.2009.
In urma unui mesaj primit de la Cuvioasa Parascheva la lansarea cartii <Cartea fiintelor VII „din 21 noiembrie 2009 am fost la mormantul Parintelui Arsenie.(am scris trairea in cartea Sunet Divin )
Nu am avut de gand sa scriu despre aceasta ,dar din interior o voce m-a indemnat sa scriu ;
scrie si spune-le tuturor iubitorilor de lumina ;scrie si indeamna-i la rugaciune pentru tara .

Cu mare bucurie va indemn pe toti cititorii acestor randuri sa inaltati o rugaciune pentru tara noastra ,Romania

santem iubiti si ajutati din Inalt.

sa ajutam si noi prin ganduri de lumina si iubire la inaltarea spirituala a tarii noastre !

La multi ani Romania ! la multi ani romanilor de pretutindeni .

Tuturor,

Binecuvantarea Parintelui Arsenie.

Nicoleta Pasat
29 noiembrie 2014.

Invocare

Din punctul de Lumina, din gandul lui Dumnezeu,
Lumina sa curga in gandurile oamenilor,
Lumina sa coboare pe pamant.

Din punctul de iubire din inima lui Dumnezeu,
Iubirea sa curga in inimile oamenilor
Pentruca Cristul sa poata reveni pe pamant.

Din centrul unde vointa lui Dumnezeu este cunoscuta
Planul sa ghideze slaba vointa a oamenilor
Plan pe care maestrii il cunosc si-l servesc.

Din centrul pe care-l numim rasa umana
Planul Luminii si al Iubirii sa infloreasca
Si sa poata sigila poarta casei raului.

Fie ca Lumina, Iubirea si Puterea Divina
Sa reinstaureze planul lui Dumnezeu pe pamant!
Si asa este!
Sursa: mail

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

