E bine de stiut-11.01.2015

cascada

De aproximativ o ora, simt un val extraordinar de puternic de energie, care se revarsa pe Pamant, asupra omenirii.Simt ca se lucreaza foarte tare, pe inlaturarea „programelor limitative”.Unii se pot simti mai ametiti, decat de obicei.🙂

Altii, in extaz, fara un motiv anume🙂

Inima, este si ea in grafic❤

Sa consumam mai multa apa, decat de obicei.

Sa permitem!!!Sa fie intr-un ceas bun!!!

Dan Gaucan

P.S. Am inteles ca am intrat intr-un nou Portal.Nu ne plictisim deloc🙂

Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Clarisa Popescu

     /  Ianuarie 12, 2015

    Am multa energie si o stare de fericire !

    Răspunde
  2. Flavian

     /  Ianuarie 12, 2015

    Confirm. Pana pe la ora 16 am avut o zi foarte dificila, desi nu aveam motive efective. Dupa ora 17 am observat din ce in ce mai multa bucurie in aer.. 😉

    Răspunde
  3. anonim

     /  Ianuarie 14, 2015

    …Si eu am o fericire interioara asa fara dici un motiv aparent…sunt doar fericita

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

