Constatari de Ziua Unirii-Iasi 24 Ian.2015

unire

Pana acum, ziua de astazi a fost pentru mine, foarte interesanta.Dupa o noapte in care m-am foit pe toate partile, dimineata simteam si asteptam ceva frumos, sa se intample🙂

Inainte cu vreo jumatate de ora inainte de cutremurul de dimineata, „ceva” ma trimite sa ma uit pe geamul de la bucatarie.Acum locuiesc intr-un apartament, care are geamurile orientate spre principala strada, prin care se intra in Iasi, dinspre Tg.Frumos.Am vazut cum se formeaza in dreptul geamului, o „pelicula” de miliarde de particule galbene.Aceste particule, se depuneau pe toate masinile si oamenii care circulau, indiferent de directia de mers.🙂

Am observat la televizor ca sunt prezenti la Iasi, Presedintele si Prim-ministrul.M-am uitat putin la Tv si mi-am pus in gand dorinta, sa-i vad si eu cand trec, prin fata geamului meu.🙂

In jurul orelor 13, in timp ce ma jucam cu fiul meu, m-am oprit din toate activitatile si am iesit la geam iarasi.Se auzeau sirenele in departare si in cateva minute, am vazut toata Coloana Oficiala.

M-am conectat, sa simt energiile, in masinile care erau pazite si am ramas extraordinar de placut surprins ce am simtit.Sincer, nu ma asteptam, sa simt atata Lumina acolo.

Vreau sa va spun ca eu am mai participat in 2012, prin prisma serviciului, pe care il aveam atunci(lucram la o firma privata de securitate) la paza lui Ponta si a lui Crin Antonescu.Am mai participat tot in 2012, pe Arena Nationala la prezentarea candidatilor USL.Atunci nu am simtit ceea ce am simtit astazi.

Cele mai multe Particule Aurii s-au depus pe masinile din Coloana Oficiala.

Am scris acest articol, cu mari retineri, dar mi s-a repetat de mai multe ori s-o fac.Mentionez ca Eu, nu am votat cu niciunul dintre cei doi si nu vreau prin acest articol, sa ridic pe nimeni in slavi.Asta Am simtit, asta am relatat mai departe🙂

Sa ne iubim Conducatorul Ales.

Imi doresc de la acest an, o Unire intre Noi, din toate punctele de vedere si lucrez cu Mine la acest lucru.🙂

Dan Gaucan

Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. Hefa - Camelia

     /  Ianuarie 24, 2015

    Da , am simțit ca ai spus adevărul si ma bucur ca l-ai împărtășit!

    Răspunde
  2. Romeo

     /  Ianuarie 24, 2015

    Am si eu o poveste legata de aceste lucruri. Cu cativa ani buni in urma imediat dupa alegerile prezidentiale din 2009 am primit un mesaj legat de personalitatea lui Victor Ponta, in care mi se transmitea cum ca el reprezinta o entitate antica, Fides(vezi DEX). Au mai fost si alte ,,intamplari” in acest sens dupa acest episod pe care nu o sa le mentionez aici. Personal l-am perceput ca pe o persoana care se potriveste cu ceea ce reprezinta acea entitate.
    Recunosc ca am fost suparat rau dupa alegerile recente. Insa ceva imi spunea ca totusi se vor petrece unele schimbari. In perioada cat Johannis a fost plecat in asa zisa vacanta dupa alegeri am primit un mesaj legat si de persoana acestuia. Astfel am vazut pe Johannis cel vechi cum s-a contopit cu un nou Johannis venit din lumina. Am fost sceptic la inceput dar am realizat imediat dupa intoarcerea acestuia schimbarea. Pentru convingere am mai primit intre timp un mesaj in favoarea acestuia. Perceptia mea care nici macar nu este numai a mea ci este si o dorinta in mare masura generalizata si anume ca cei doi trebuie sa conlucreze.Ei stiu foarte bine acest lucru si-o doresc si fac eforturi in acest sens dar ,,mediul ambiant” este permanent puternic viciat. Concluzia e simpla si o stim si pe aceasta cu totii. Trebuiesc ajutati de toti cei care constientizeaza. In acest fel lucrurile vor curge lesne.

    Răspunde
  3. Maria

     /  Ianuarie 24, 2015

    Acum o jumătate de oră, în jurul orei 15, uitându-mă pe fereastră, am fost surprinsă să văd o lumină aurie peste tot. A durat puțin momentul, dar a fost suficient. Afară este o vreme mohorâtă și burnițează, E Ziua Unirii, e de bun augur. Doamne ajută!

    Răspunde
  4. anton Costel

     /  Ianuarie 24, 2015

    Multumesc tuturor, aveam nevoie de aceste confirmari, simteam si eu ceva vizavis de modul de comportare a celor doi si mai ales simt o schimbare majora (in sens benefic) in interiorul DNA. Ganduri bune tuturor si mai ales sa continuam sa ne dorim unirea poporului in cuget si simtiri… Apropos Dane pe cand o vizita la Chisinau ???

    Răspunde
    • Cand ma trimite „Tatuca”, o sa vin spre Chisinau.Eu imi doresc mult sa ajung, numai ca trebuie sa am rabdare sa se faca semaforul verde🙂

      Răspunde
  5. adi

     /  Ianuarie 24, 2015

    faină idee, să ne unească lumina, aurie sau cum o fi ea, luminoasă să fie, în fiecare zi🙂 îmbrățișări în lumină !

    Răspunde
  6. Alexandru

     /  Ianuarie 24, 2015

    -Doamne Ajuta!

    Răspunde
  7. Maria

     /  Ianuarie 25, 2015

    Încă o confirmare a energiilor, începând cu 21 ianuarie și a unor evenimente.
    http://triunghiul-treimii.blogspot.ro/2015/01/elohim-confirma-apocalipsa-nucleara-din.html

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

