Imi scot Palaria in fata Voastra!!!Respect!!!

sfatuitoarea

Oameni Buni, zilele acestea s-au strans pentru fetitele Sfatuitoarei, aproximativ 5000 Ron(5o mil vechi).Astazi dimineata a plecat o echipa de la Bucuresti spre Buzau, sa-i dea plicul cu bani, bunicilor.Sunt suficienti pentru inmormantare.Nu vom putea inlocui niciodata lipsa parintilor, dar macar am facut ceva pentru alinarea durerii.

Astazi are loc inmormantarea.

Pentru mine, aceasta strangere de fonduri, a fost cea mai mare satisfactie, pe care am trait-o de pe urma blogului meu.Mi-ati demonstrat si v-ati demonstrat, ca impreuna reusim.

Cuvintele sunt de prisos…

Respect si Multumesc Tuturor!!!

Dan Gaucan

P.S. Contul pentru donatii ramane deschis in continuare.In luna Martie se vor face mai multe seminarii la Bucuresti, iar fondurile vor fi donate fetelor

Articolul precedent
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. radu horia

     /  Februarie 1, 2015

    Salut Dane. Poti te rog sa ne dai si un cont in euro? Uite, eu unu’ lucrez in Belgia si vreau sa ajut fetițele…am si eu doua si nici nu vreau sa- mi imaginez cum ar fi sa ramana fara parinti….sunt convins ca in situatia mea sunt mai multi „buni samariteni”, sau sa le spun Oameni, care pot ajuta , poate nu cu mult, insa nu au cum sa transfere lei….
    multumesc anticipat

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

