Dan Gaucan la TopAll TV-Roman

In seara asta, incepand cu orele 20:30, voi aparea la o emisiune la TopAll Tv.Postul emite doar in judetul Neamt.Voi reveni cu inregistrarea emisiunii.Deocamdata am cateva fotografii🙂

Atentie putin la prima fotografie, la cum se vad mainile mele.Fotografiile au fost facute cu un aparat performant, de catre un om de televiziune🙂

La ultima fotografie, cuvintele sunt de prisos🙂

Am intalnit oameni deosebiti la Roman.Voi reveni intodeauna cu drag.

dan1dan2dan3

dan5

Am facut-o si pe asta!!!🙂

Dan Gaucan

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. adi

     /  Februarie 9, 2015

    succes🙂

    Răspunde
  2. Petruta Didoiu-Spataru

     /  Februarie 9, 2015

    Bravo Dan! La cat mai multe!

    Cu stima, Petruta Didoiu – Spataru

    Răspunde
  3. Rodica

     /  Februarie 11, 2015

    Am o tableta cu diagonala de aprox. 14cm .De accea nu disting ce anume apare pe degetele lui Dan. Va rog mult spuneti-mi ce se vede. Multumesc !

    Răspunde
  4. miha

     /  Februarie 12, 2015

    sau in inteval de timp🙂

    Răspunde
  5. miha

     /  Februarie 12, 2015

    vad min 14

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

