Lectie primita de la Fiul Meu…

copil

Va voi relata o intamplare, care pe mine, m-a marcat pret de cateva ore🙂.Eu zic ca fiecare avem de invatat cate ceva de aici.

M-am hotarat sa ies cu fiul meu, care are 5 ani, la o plimbare in oras, ca baietii.Dupa cateva ore de plimbat, ni s-a facut foame.Am mers sa mancam intr-o zona centrala a Iasului.Ne-am luat de mancare si ne-am asezat pe o canapea, care avea in fata doua mese.

Deodata am obsevat, cum au inceput sa se aseze la masa noastra, rand pe rand, vreo sase „baieti de cartier”, tautati si cu urme de taieturi pe brate si pe fata.Pe unul dintre el il cunoasteam.In trecutul meu indepartat, am avut niste „contre” cu el, din prisma jobului de atunci.

Baietii nici nu ne bagau in seama, parca eram inexistenti.Au inceput sa comenteze si sa se contreze intre ei.Pe o plasma mare, rula meciul Simonei Halep.De la acest meci, au inceput sa vorbeasca tare, unii dintre ei chiar vulgar.

Am avut foarte multe tentative, sa-mi iau copilul si sa ne mutam la alta masa, dar ceva parca nu ma lasa.Mi-am zis, ok…sa vad ce am eu de invatat din aceasta intamplare.Initial am crezut ca, mai avem ceva de reglat cu tipul din trecut.Omul nu m-a recunoscut, desi se mai uita catedata  la mine.

Aproape toti tinerii, care treceau pe langa mesele noastre, salutau „baietii de cartier”🙂

Baiatul meu m-a intrebat la un momentdat cu voce tare, de ce sunt suparati domnii aceeia.Eu stateam in „garda” si tot asteptam, sa vad ce am de invatat din aceasta situatie.

In fine…terminam de mancat si ne ridicam de la masa.In timp ce-mi imbracam Juniorul, acesta le spune „baietilor de cartier” cu voce tare si raspicat „La revedere, Oamenilor!!!„.

Toata lumea a ramas blocata, inclusiv Eu🙂

Daca reuseam sa-i fotografiez pe baieti, cred ca era poza anului.Toti au incremenit pret de cateva secunde.Nu mai mestecau mancarea, nu se mai certau…nici nu clipeau.Timpul parca a stat in loc.Dupa cateva secunde bune, au inceput toti sa rada si am vazut o sclipire in ochii lor, care pana atunci nu o mai vazusem.S-a facut un „click”🙂

Deci, se poate.Cum spuneam „Iubirea este cea mai puternica arma”🙂

Eu am incredere foarte mare in generatiile astea, care acum sunt copii.Asta nu inseamna ca noi trebuie sa dormim.Noi dam buruienile la o parte si le pregatim cararea.

Dan Gaucan

Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. … FRUMOASA LECTIE A IUBIRII NECONDITIONATE !!!!!….. Sa-i mai dai fiului tau ocazii sa se exprime !!!!!….. NAMASTE !!!!!…..

    Răspunde
  2. Daniel, omul ăla mic *a omenit* niște oameni mai mari, încă *ne-omeniți*!🙂
    Așa ceva….🙂

    Răspunde
  3. Maria

     /  Februarie 21, 2015

    Așa și este. Curățenia și puritatea sufletului copilului, a scos Lumina de sub carapace. Când acești Oameni vor povesti altora, la fel ca ei, probabil va fi la fel. Experimentul cu a 100-a maimuță dă rezultate. Felicitări fiului tău și ție, fiindcă ai avut răbdare.

    Răspunde
  4. adi

     /  Februarie 21, 2015

    fain când observăm atitudini pozitive🙂
    deci, fiți (pașnici, toleranți) ca și copii🙂
    weekend plăcut mai departe🙂

    Răspunde
  5. ella

     /  Februarie 23, 2015

    Cred ca baietelul tau a simtit NEVOIA sa.. le aduca aminte ca.. totusi sunt ..INCA.. Oameni ! ..SI sa paraseasca pe viitor acel comportament care ne face „rasa” de rusine (uneori chiar si in fata Animalelor)!
    Tot inainteee!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

