Constatare de Dragobete…

constatare

Incepand de ieri, in jurul orelor 13, simt ca vin catre Pamant niste energii extraordinar de puternice.Pot sa spun ca sunt cele mai puternice simtite de mine de pana acum.

Azi noapte, in jur de ora 12, desi eram foarte obosit si credeam ca adorm in cateva minute, deodata mi s-au facut ochii cat cepele(parca am baut trei energizante odata)🙂

Am adormit pe la ora 3.

Dimineata am fost nevoit sa ies afara, sa-mi fac mici cumparaturi.Am simtit cum, din toata lumea iese la suprafata toate energiile, de joasa frecventa pe care acestia le aveau.Am preluat si eu foarte multe din ele si pret de cateva minute am fost foarte nervos(fara un motiv anume).Mi-am dat seama ce se intampla si am mai primit si niste confirmari de la „consilierii” mei🙂

Zilele acestea a fost si aceea aliniere intre Venus, Marte si Luna…e foarte puternica.

Deci…energiile zilei de astazi, scot afara din noi, „gunoiul”,Multi dintre noi, nestiind ce sa facem cu gunoiul, il lasam in mijlocul drumului si pot veni altii sa calce in el.

Recomandarile mea pentru ziua de astazi sunt urmatoarele:

1.evitarea pe cat posibil a locurilor aglomerate;

2.multe exercitii de respiratie si impamantare;

3.tot ce nu este al nostru, sa transmutam cu iubire in Lumina.

4.ascultati-va corpul…vedeti ce va cere(mancare,apa, dulciuri, relaxare, etc)

5.fara Frica, inainte…este benefica pentru Umanitate aceasta accelerare de curatare pentru ca nu putem pasi pe un Pamant Nou, cu bocancii plini de noroi.

6.cu Iubirea, treci Marea🙂

Dan Gaucan

Confirmari de la Elizabeth Peru „SUNTETI DEPENDENTI DE NEGATIVITATE ?
În această săptămână o simtim din plin. Atât de mulțe persoane devin supernegative și totuși, nu-si dau seama. Negativitatea despre care vorbesc este determinată de frică și vă alunga departe de adevarul vostru, care este Iubirea

Articolul precedent
Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. adi

     /  Februarie 24, 2015

    dau și io confirmări🙂 simt exploziile de nemuțumire în jur, mă bucur că ”nu-s ale mele”🙂, dar a una din ele, când a fost ”explozie locală” m-am lăsat ispitită să ripostez dur, noroc că m-am prins de provocare și am trecut la transmutat și făcut pluta🙂.
    – deci ne doresc discernământ, respect, răbdare și iubire, nu în ultimul rând🙂 zi bună !

    Răspunde
  2. Alexandru

     /  Februarie 24, 2015

    „Incepand de ieri, in jurul orelor 13,simt ca vin catre Pamant niste energii extraordinar de puternice.Pot sa spun ca sunt cele mai puternice simtite de mine de pana acum.”
    -Eu sunt mai nesimtit si daca vin energiile alea vreau sa le pun sa incalzeasca casa la 21 de grade…problema este ca nu stiu limbajul, nici macar alfabetul!
    -Este Cineva care stie totul, dar Acela cand va veni…

    Răspunde
  3. Razvan G

     /  Februarie 24, 2015

    De ieri ma simt bulversat si vin la suprafata multe lucruri, o parte din ele care nu sunt ale mele. Astazi la facultate am rezistat 2-3 ore in jurul celorlalti, apoi am simtit cum incep sa ma simt din ce in ce mai agitat, ca si cum simteam lucrurile celor din jur.
    Foarte puternic ce se intampla aceste zile…

    Răspunde
  4. Bianca Voicu

     /  Februarie 24, 2015

    De aceea toata lumea striga si e nemultumita? Eu simt de cateva zile si azi voi incepe ore de yoga posturala.🙂

    Răspunde
  5. Flavian

     /  Februarie 24, 2015

    Confirm, aseara a fost magnific. Tot pe la 3 am adormit si eu. Iar azi-dimineata i-am lasat un mesaj lui Marian, cred ca am trecut de 50% sau cat zicea el: http://noul-univers-christalin.blogspot.com/2015/02/maryan-editorial-nr-10-subtierea.html?showComment=1424768355260#c5955501725214900366

    Răspunde
  6. Si eu confirm : azi negativitatea unora din jur a tasnit …..Cred ca nici nu-si dau seama ! In plus dau si lectii de morala si spiritualitate!Personal am trimis lumina si iubire! ( asta imi doresc si asta doresc si trimit tuturor: ma centrez pe iubire!)…..Eu sunt iubire!

    Răspunde
  7. Si eu confirm : azi negativitatea unora din jur a tasnit …..Cred ca nici nu-si dau seama ! In plus dau si lectii de morala si spiritualitate!Personal am trimis lumina si iubire! ( asta imi doresc si asta doresc si trimit tuturor: ma centrez pe iubire!)…..Eu sunt iubire!

    Răspunde
    • ella

       /  Februarie 25, 2015

      asta am Observat si eu la doua persoane de la care nu ma asteptam nici in ruptul capului ..deci : schimbare TOTALA . Sa Fie!!!

      Răspunde
  8. Eu ma simt excelent pe zi ce trece.vad oamenii in jurul meu apasati de griji.stres si altele insa le trimit iubire si lumina! Nu mai preiau nimic negativ…energia a crescut puternic.lucrez zilnic cu ea in toate modurile si o amplific si mai mult!:)<3 Namaste!

    Răspunde
  9. Madalina

     /  Februarie 26, 2015

    „Mi-am dat seama ce se intampla si am mai primit si niste confirmari de la “consilierii” mei :)” Cine sunt consilierii tai?

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

