VINERI, 13: REVENDICATI-VA PUTEREA PSIHICA

usa

Această vineri este o zi atat de specială ca energie. Este a doua data de 13 (care pica vineri) – din anul 2015 (luna trecuta am mai avut una) și există trei în 2015, este binecuvântată luand in considerare ca în 2014, am avut doar o singura astfel de dată.
Ce e atât de special cu privire la această zi? Ei bine, îmi place să o numesc „Ziua Zeiței”.
13 reprezintă numărul energiei feminine dătătoare de viață și ciclurilor naturale ale universului.

PUTEREA FEMININĂ & PSIHICA
Intr-un an, există 13 Aspecte Lunare și dacă am fi urmat încă ciclul lunar stravechi, puterea feminină ar fi fost complet cufundata impreuna cu masculinul de pe Pământ. Creând un calendar cu 12 luni responsabilitatea este pusa in totalitate pe seama masculinului. Aceasta energie urmărește să conformeze și să ne controleze viețile prin indepartarea noastra de la fluxul ciclului cosmic și de la puterile spirituale și psihice pe care le deținem. Fiți conștienți.

IMBRATISATI-L PE 13 SI ELIBERATI-VA

Atunci când vă decideți să nu mai „continuati modul de viata in care ati fost crescuti și vă decideți, in schimb să” va recunoasteti puterea de alegere „, atunci veti începe să evadati înapoi la ciclul de treisprezece – ciclul naturii și al capacității voastre native de a intui, imagina și a duce o viață ideală. Nu veti mai fi sclavi ci stapanii destinul vostru.

PRELUCRATI-L IN AVANTAJUL VOSTRU

De ani de zile, mi-am creat propria mea paradigmă. Da, eu traiesc în cadrul sistemului (la fel ca si voi), dar eu NU permit sistemului sa ma controleze pe mine. Lucrez în avantajul meu. Aveti si voi posibilitatea aceasta. Va recomand cu tarie, munca pe cont propriu și readucerea lumii înapoi la starea de pozitivitate și putere.

SARBATORITI FEMEILE / FEMININUL DIN ACEASTA ZI

Trebuie să susținem, noi toti, femeile din viața noastră. Faceti tot ce puteti pentru a înălța și inspira prin cuvintele și acțiunile voastre. Spuneti-le femeilor pe care le cunoașteți și iubiti cât de importante și pline de potential sunt. Încurajați femeile pretutindeni să-si transforme viata, urmându-si visele si planurile și astfel, sa ajute această planetă în procesul de transformare. Dacă sunteți femeie, faceti toate aceste lucruri si pentru voi înșivă,. Dacă sunteți bărbat, vă îndemn să scelebrati calitățile voastre feminine de compasiune, empatie, creativitate și intuiție.
Haideti sa facem aceasta zi, una a bucuriei si sarbatorii, in intreaga lume !”

Sursa: Elizabeth Peru

Articolul precedent
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

