Parerea Mea despre perioada 25-31 Mai 2015

fractal

Este o perioada cu energii foarte intense.Asupra corpului nostru fizic, apar stari de discomfort la nivelul Inimii si al Coloanei Vertebrale.Foarte multa lume, se plange de acest lucru, inclusiv eu🙂

Mai poate aparea starea de oboseala crunta.Oricat am incerca sa ne odihnim, tot obositi ne trezim.Multi dintre noi, suntem „buimaci”🙂

Din ce simt eu, Mama Pamant a inceput sa se „scuture” si urmeaza o perioada, in care vor fi foarte multe astfel de „scuturari” pe intreaga Planeta.E foarte important sa nu ne fie frica si sa lasam Planul Divin sa se desfasoare.SA PERMITEM sa se intample totul si SA FIM OBSERVATORI.

Mult Succes!!!

Dan Gaucan

Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Buna ziua.Multumesc mult pentru acest mesaj si sfat.

    Cu respect si Iubire
    Valentina Dorohoi

    Răspunde
  2. adi

     /  Mai 25, 2015

    cam așa-i… mă ispitește să fac pluta cât mai des :)!

    Răspunde
  3. NAMSTE DRAGĂ DANIEL ! ACEST RĂSPUNS ESTE T.O.C.M.A.I. C.E.E.A. C.E. C.Ă.U.T.A.M. ! DE CE ? PENTRU CĂ SIMT EXACT ACELEAŞI ÎNGRIJORĂTOARE PROBLEME DESPRE CARE ŢI-AM ZIS CĂ LE-AM AVUT TIMP DE APROAPE DOUĂ SĂPTĂMÎNI DE PRIN 22 FEBRUARIE ANUL ĂSTA PÎNĂ DUPĂ 3-4 MARTIE CÎND INIMA MEA O LUASE RAZNA DE TOT,ÎN SENSUL CĂ ÎNREGISTRA PE TENSIOMETRU 21 CU 17. ŞI UITE CUM TOTUL SE LEAGĂ ,ASEARĂ ÎNAINTE DE A MĂ CULCA MI-AM LUAT IAR TENSIUNEA ŞI AVEAM 20 CU 12 DEŞI, NU MAI AM CUM AM AVUT ÎN INTERVALUL FEBR.-MARTIE DURERI ÎNGROZITOARE ÎN ZONA ENCEFALULUI,SPERIINDU-MĂ DE-ADEVĂRATELEA DE COMOŢIE……AI MAI POMENIT AŞA CEVA ? AZI DIMI,IMEDIAT LA TREZIRE MI-AM LUAT PULSUL ŞI AVEAM 19 CU 12 IAR DUPĂ CE MI-AM FĂCUT CAFA ŞI AM BĂUT-O,CAM LA UN SFERT DE ORĂ ,M-AM MĂSURAT IAR ŞI AVEAM…….19/11…..??? EI , CE ZICI DANIEL DE TOATE ASTEA ? NU-I AŞA CĂ DUMNEZEU MĂ IA LA MIŞTO ? DA ,O SPUN GLUMIND,EVIDENT ,PENTRU CĂ DOAMNA MEA CARE E ŞI CADRU MEDICAL-ASISTENTĂ IN MEDICINĂ GENERALĂ – S-A LUAT CU MÎINILE DE CAP TRIMIŢÎNDU-MĂ VAL VÎRTEJ LA DR. DE FAMILIE. …..CE AM FĂCUT ?….GHICEŞTI ? : EVIDENT CĂ NU M-AM DUS. PARCĂ O VEDEAM ŞI PE DOAMNA DR. DE FAM. PRESCRIINDU-MI IAAAR O ALTĂ REŢETĂ DUPĂ CE ÎN URMĂ CU TREI SĂPTĂMÎNI MI-A MAI SCRIS UN CEARŞAF .ŞTIIND CĂ NU PREA AGREEZ SĂ LE FAC LOR PE PLAC,MI-A SUBLINIAT SĂ LE IAU CĂ SÎNT FĂRĂ BANI……. NICI DE DATA ASTA NU VOI LUA VREO PASTILĂ SĂ LE VĂD CUM MAI BOCESC PE LÎNGĂ MINE !!!!!

    Răspunde
  4. Mulțumesc.

    Răspunde
  5. claudia

     /  Mai 29, 2015

    Multumesc!

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

