CELE MAI RECENTE ȘTIRI

mov

Ce săptămână am avut de la opoziția lui Saturn din ultimul weekend…..

Oamenii de pretutindeni mi-au relatat ca se simt oarecum domoli și retrași în această săptămână. Si voi va simțiți astfel? O dată pe an, atunci când este aliniat direct cu Soarele, Saturn face asta pentru voi.
Îmi place sa folosesc aceasta energie pentru reevaluare și reîncărcare. Uneori avem nevoie de o încetinire cosmica pentru a privi în acest moment cu mai multă atenție și dăruire …
Tema Prognozei acestei săptămâni este aceea a VALORII DE SINE și a RECUNOAȘTERII.

De ce? Ei bine, săptămâna viitoare (din 29 mai-4 iunie), energia zilnica ne susține sa ducem la capăt toate proiectele care ne propulsează viața și ne fac sa ne simțim bine. Este o săptămână cu adevărat interesanta și una de energie pozitiva crescută. Și da, este încă Mercur retrograd și spun: „Iubesc această perioadă „. Dacă lucrați zilnic pentru asta și faceți aceste schimbări pe măsură ce ele va apar în cale, veți descoperi „pietre ascunse”.
Eu însămi, m-am concentrat pe încetinire, luându-mi ceva timp pentru mine. Ca și voi, simt fluxurile și refluxurile fiecărei schimbări de energie și fac tot posibilul să onorez chemarea cosmosului și să devin liniștită. In această liniște, vor veni toate răspunsurile noastre.
Am sentimentul ca săptămâna următoare vor apărea progrese majore după aceasta săptămână mai multe interioara prin care tocmai am trecut …
Să ne pregătim să „apăsăm pedala” la un alt nivel !

Sursa: http://elizabethperu.com/blog/2015/5/28/whats-happening-with-the-tip-off-forecast?fb_action_ids=10153383047793979&fb_action_types=og.likes

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. adi

     /  Mai 29, 2015

    deocamdată un weekend plăcut :)!

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

