O remarca…

aripi

Azi noapte in jurul orelor 23, am simtit o presiune la nivelul capului, in special in zona cefei.Simteam  o eliberare energetica a zonei.Din ce am vazut eu pana acum, in acea zona sunt programele subliminale de control.Am simtit presiune in zona, pana in jurul orei 1.

Dimineata m-am trezit cu acelasi usor discomfort si foarte obosit…cu mult mai obosit decat aseara🙂

La cafeaua de dimineata, am iesit la geam si m-am conectat la Soare.Astazi emana o altfel de energie.Mi-am revenit complet🙂

Va recomand astazi, sa faceti meditatii, plimbari prin Soare(emite altfel energiile fata de ieri).

In concluzie…ce trebuia sa se faca, s-a facut🙂

Succes in etapele urmatoare!!!🙂

Dan Gaucan

Articolul precedent
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. Foarte frumoasa melodia si cum e interpretata.

    Răspunde
  2. Cum lucreaza… Universul🙂 a fost prima data cand am observat in dreapta sus la meniul de la worldpress iconita de comentarii care era portocalie si am dat click😀 si m-a condus la aceasta postare: https://daniilgaucan.wordpress.com/2013/11/20/astazi-20-nov-2013/
    unde am simtit in primele minute foarte puternic o conexiune cu un Soare; al nostru ori Marele Soare Central ori altul; iar simbolurile… au un rost si ele🙂
    Toate cele bune tuturor ♥

    Răspunde
  3. eioansan

     /  Mai 31, 2015

    Succesuri ! ..in..? etapele ? ..urmatoare ?? mai sunt multe ??? pana la MAREA FINALA ?🙂
    rABDARE, rABDARE, rABDARE ! NU?

    Răspunde
  4. Cumva ai visat si foarte intens?

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

