MESAJ DE LA SFANTUL PANTELIMON

renastere

Dragi prieteni,

Sfantul Pantelimon, doctor fara de arginti, despre care putini cunosc ca a fost si este de fapt o manifestare a unui Inalt Inger Heruvim, ne-a fost alaturi in ultimii ani, ajutandu-ne in multe privinte dar mai ales in acest proces de trecere in lumina a entitatilor intunecate. Scriam despre acest lucru pentru prima data in februarie 2013, in articolul ce continea un mesaj de la Divinitate. La acea vreme gaseam prin campurile noastre cateva entitati si ziceam ca este rau. S-a vazut insa numai dupa un an ca se poate si mai rau, deoarece planeta noastra patrunzand mai adanc in a 4-a dimensiune, a condus catre a avea entitati intunecate in jurul nostru de ordinul sutelor si uneori chiar miilor. Am invatat sa trecem mai multe in lumina si in prima parte a acestui an a venit informatia sistemului de trecere automata.

Iata ce mi-a transmis Sfantul Pantelimon in aceasta dimineata, pe la ora 7,30: incepand cu ora 21 a Romaniei, in aceasta seara (miercuri 03.06.2015), planeta noastra intra printr-o poarta sau portal, cum vrem fiecare sa numim asta. Are loc un salt cuantic si aceasta trecere va dura 35 catre 36 de ore. Cu alte cuvinte vom fi in partea cealalta a portii incepand de vineri dimineata. Aceasta trecere scoate planeta noastra din patura densa de entitati intunecate, astfel incat vom remarca faptul ca se va manifesta mai multa lumina si bucurie, mai multa speranta si mai putina agresivitate. Ca sa spunem asa, vom simti ca ni se lumineaza sufletele.

Despre aceasta trecere eu am avut un vis inca din anul 2010 si am tot asteptat an de an sa se intample, stiind clar ca este la inceputul lunii iunie. Mi s-au dat in vis si multe elemente din lunile anterioare si trebuie sa recunosc acum ca 2015 este singurul la care s-au potrivit in totalitate cele aratate, astfel incat am inceput sa spun din ce in ce mai des in ultima perioada: asta-i anul!

Mergeam in acel vis pe un drum catre Valea Plangerii. Erau pana acolo 12 km (12 luni de an). Era pancarda la fiecare inceput al unui km. Primii 5 km au fost foarte grei: teren accidentat, viituri, ape adanci, tot felul de fiare puse de-a curmezisul. Cand a aparut insa pancarda cu km 6, am iesit dintr-o padure densa si neagra si am intrat direct intr-un mall, plin de lumina, asa cum stim cu totii ca arata mallurile. Nici nu se mai punea problema de a ajunge la vreo vale a plangerii, pentru ca acest mall inchidea drumul pur si simplu.

Acolo ne-am dus fiecare sa ne luam de pe niste rafturi lucruri foarte valoroase ce ne apartineau si pe care le cautasem timp foarte indelungat. Dupa ce ne-am mai invartit o vreme printre rafturile ce ne intampinau la intrare, am mers mai in interiorul mallului fiind la un moment dat nevoiti sa urcam doua trepte. Acolo visul s-a terminat.

Sambata si duminica, la sfarsitul saptamanii ce a trecut, iar am visat grupuri mari de oameni ce eram intr-un mall dar in partea de spatii tehnice si administrative si nu in partea de acces a publicului larg unde de altfel este cel mai frumos. Eram ca la santier, plini de ciment si praf. Cautam cu disperare o usa care sa ne dea accesul catre partea publica. Deschideam si inchideam la usi si tot nu gaseam ce doream. La un moment dat am deschis o usa si am vazut in sfarsit holul central al mallului. Ne-am facut o imagine cam pe ce coridoare ar trebui sa o luam ca sa ajungem acolo si imi amintesc faptul ca mi-am spus in sinea mea ca mai dureaza doar cateva zile pentru a se implini lucrul acesta.

Daca aceasta trecere prin portal inseamna mutarea din padurea neagra in cel mai luminos mall atunci Doamne ajuta! Asa sa fie!

Multa lume vorbeste despre eveniment si salt. Am anuntat in blog despre cursul “Invataturi din viitor” si mai multe persoane l-au si urmat. Ce am constatat mergand in viitor pe tunelul de cea mai inalta constiinta planetara posibila? Ca in a doua jumatate a anului 2015, in anul 2016 si in prima jumatate a anului 2017, se vedeau foarte multe simboluri si se simtea o energie frumoasa si elevata venita prin influentele Agarthei. Dar in iulie 2017 se petrece ceva. Este un ceva care te sufoca. Se intampla brusc si dureaza in lunile iulie si august. Apoi energia aceasta grea scade in densitate. La primul curs, am vazut atunci in 2017 ceva ca o seceratoare sub forma unei constructii foarte complexe transparente. Pentru unii se comporta ca apa, adica ei treceau prin ea,  iar pentru altii ca diamantul (ii punea la pamant pur si simplu). Nu stiu cum se poate interpreta dar este posibil ca atunci sa fie asa-zisul eveniment. In 2018, 2019 se vad numai Ingeri, apoi in anii ce urmeaza multe carti, insemnand invatatura si cunoastere si mai apoi evenimente extrem de placute. Am facut aceasta adaugire finala pentru a raspunde curiozitatii unui cititor. De asemeni am decis sa scriu despre asta gandind ca fiecare prin cercurile sale de meditatie, ar putea face cate ceva spre a trimite iubire si lumina in viitor, macar pana la acel moment. Sunt absolut convinsa ca va ajuta. Este subiect controversat acesta cu buclele timpului dar ESTE posibil sa ne ajutam din viitor pentru trecut si din trecut pentru viitor, asa cum avem noi aici perceptia timpului.

Toate cele bune!

Sursa: tristar77.blogspot.ro/2015/06/mesaj-de-la-sfantul-pantelimon.html

Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Nuj daca se poate dar de mic copil am vise cu isus hristos. In multe dintre el doar ma face sa vad multe lucruri si in foarte putine imi vb
    As vrea sa inteleg ce anume poate sa insemne

    Răspunde
  2. George

     /  Iunie 4, 2015

    NAMASTE DRAGĂ DANIEL ! Desigur că anul 2017 este anul revelaţiilor ce vor fi văzute şi de către „Toma necredincioşii ” pămîntului şi vai de cel care pînă atunci a negat cu vehemenţă schimbările simţite de majoritatea .Luaţi cu „treabă în fiecare zi” aşa cum se exprimă plastic Sal Richele cînd vizează oamenii dezinteresaţi de aspectul acesta,pentru mulţi va fi „scîşnirea dinţilor”aşa cum ne dă de înţeles sursa postată de tine aici. De ce zic şi întăresc anul 2017 ?-pentru că numerologic este şi anul meu de karmă,cînd socotelile matematicii elementare mă duc la sincronicităţi uluitoare ! Dar…vom trăi şi vom vedea ! Cu drag GeorgedeDrobeta .

    Răspunde
  3. so

     /  Iunie 4, 2015

    Asa cum spune si autoarea, sa ne rugam, sa trimitem multa lumina si iubire pentru toti aceia – poate, cine stie, vom fi noi insine printre ei – pt care acea energie va fi impenetrabila. Haideti sa dizolvam in lumina si in iubire aceste notiuni inventate de Biserica care dorea sa domine masele prin frica, gen „plansul si scrasnirea dintilor”. Ce spune Iisus: ca Tatal vrea ca nici un om sa nu se piarda, nu-i asa ? Daca vrem sa devenim FII LUI Iubiti, Perfecti, CHristosii, trebuie sa incepem sa Ii imitam comportamentul, sa fim numai iubire, sa eliminam pur si simplu din gandirea noastra – care va deveni in curand precum o „arma jedi” – orice notiune pe care de fapt nu ne-o dorim, care poate aduce suferinta in lume, oricui, n-are importanta cui, chiar si unui om „rau”.
    Sa fim FII, sa ne purtam precum Mostentorii Imparatiei, sa Iubim, sa FIm Iubire !
    Amin !
    _/\_

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

