PULSUL PĂMÂNTULUI ÎN CREȘTERE

inima

Ok, așadar eu nu sunt cea care m-as sfii să-mi împărtășesc opiniile pe teme de actualitate care ne afectează viețile aici, pe Pământ. Da, ultima săptămână a lunii Mai a fost extrem de intensa. Una dintre cea mai dense pe care am simțit-o din multe luni și știu ca multi dintre voi sunteți de acord cu mine pe aceasta tema. Am scris pe blog-ul meu despre creșterea în vibrație pe care am simțit-o și pentru a face acest lucru, a trebuit să-mi încetinesc dreapta ritmul pentru a ma re-calibra. Având în vedere acest lucru a fost chiar după opoziția anuala a lui Saturn, unde Pământul a fost în aliniere directă între Soare și Saturn, mulți factori au contribuit în acest joc.

RITM CARDIAC CRESCUT

Acum … poate ați observat și voi asta. De-a lungul ultimelor zile a existat o creștere a bătăilor inimii, aproape tresăriri, o creștere, ca o palpitație. Am scris despre ceea ce eu numesc „Timus fâlfâind” pe pagina anterioara, care este adesea confundat cu palpitațiile, atunci când avansam spiritual, dar acest lucru este diferit. Apropo, recomand, dacă sunteți îngrijorat de creșterea frecvenței cardiace întotdeauna mergeți la un consult. Ascultați-vă fizicul ca să știți unde va situați.

REZONANTA SCHUMANN

Nu am simțit o astfel de creștere a pulsului inimii de multe luni și astăzi am fost primit mesajul că frecvența de bază a Pământului a crescut si ea. Aceasta se numește Rezonanta Schumann și variază în mod normal în jurul a 7.8 cicluri / secundă. Chiar cu câteva zile în urmă era de aproximativ 8,3. Pulsul nostru este legat de pulsul Pământului. Când pulsul Pământului creste, percepția noastră asupra realității și, prin urmare asupra timpului, se schimba. Cu cat sunteți mai deschiși și mai sensibili, cu atât mai mult veți simți acest lucru.

Rezultatul? Ne actualizam spiritual și fizic într-un ritm alert, pentru a ține pasul cu această evoluție cu încărcătură cosmica a Pământului. Am spus tot anul ca ne transformăm în oameni noi… dovada este pretutindeni în jurul nostru…

Sursa: Elizabeth Peru

Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. NAMASTE DRAGĂ DANIEL ! Iată feed backul cel mai potrivit pentru desele mele postări în care ţi-am făcut cunoscut „ritmul rock” al inimioarei mele conştentizat încă de la mijlocul lunii februarie a.c. pînă la începutul lui martie. Şi acum mai simt în zona encefalului sforţări şi suportabile dureri ,motiv pt.care în urma vizitei la med.familie urmez un tratament recomandat,biata doctoriţă fiind realmente speriată şi măsurîndu-mi şi dumneaei pulsul s-a mirat cum de nu am avut un accident cerebral. Am liniştit-o explicîndu-i că ştiu ce se întîmplă şi că şi dînsei i se poate întîmpla acest fenomen ,cunoscînd-o ca un iubitor al profesiei,o perfecţionistă ,fiind şi preşedintele medicilor de familie,în eternă luptă cu un sistem mafiot profund corupt şi mincinos. CONCLUTIA ESTE CĂ TREBUIE SĂ PERMITEM ENERGIILOR ÎNALT RAFINATE SĂ NE RE-MODELEZE ÎMPACHETÎNDU-NE CU UN VIITOR NEVISAT !!! MULŢUMESC,CU VEŞNICĂ RECUNOŞTIINŢĂ ÎNALTELOR ENTITĂŢI DE LUMINĂ CARE NE ÎNALŢĂ CĂTRE NOILE DIMENSIUNI ŞI NE ÎMBRACĂ ÎN HAINE DE LUMINĂ !!!

    Răspunde
    • Liliana

       /  Iunie 4, 2015

      Mai multi, din ce in ce mai multi, suntem. Nesperat de bine pentru linistea mea interioara, sa vad atatia oameni care ascensioneaza! Nu ma mai simt atat de singura si… lunatica.

      Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

