Mesajul Zilei 5 Iunie 2015-Aduna Preotesele

lupoaicele

Astazi m-am simtit cam rau toata ziua.Am cerut ajutorul si l-am primit.Am fost intr-o calatorie in Soare.Mi-am incarcat bine bateriile, am constientizat de unde era acea stare de discomfort.

Am revenit pe Pamant foarte energic si plin de viata.🙂

In jurul orelor 17, am primit urmatorul mesaj „Aduna Preotesele, Este Timpul!!!Inconjoara-te de Preotese!!!

Nu-mi dau seama Acum, ce reprezinta acest mesaj si cum sa le adun.Initial nu am vrut sa public acest mesaj, dar era „ceva” care ma impingea de la spate, s-o fac.Deja ma simt cu mult mai bine, cand impartasesc cu voi aceasta traire🙂

Inainteee…!!!

Dan Gaucan

P.S. Conectati-va la mesaj si vedeti ce simtiti.Scrieti-mi si mie la comentarii sau in privat  :)

Articolul următor
Lasă un comentariu

31 comentarii

  1. Multumesc,Dan.Acum inteleg ce am simtit yilele astea.Toti cei de sus mau curatat zilele recute pentru yiua de ayi.Astazi m-am trezit cu un sentiment ca ceva se intampla .Toata incercarea parca a trecut din senin,iar apoi gata….a fost…TRECI LA TREABA…si asta am facut…am adus ajutorul si credinta acolo unde a fost nevoie.Am simtit si am spus lucruri care nu au venit de la mine.Simteam ca altcineva le face.Nu este prima oara ,dar astazi a fost mai diferit.Stiu ca am oarecare legatura cu Isis si Quan yin…insa azi a fost tare.Multumesc…acum m-
    am lamurit.Doamne Ajuta!

    Răspunde
  2. ok.astept raspunderile ca sa imi asum responsabilitatea.Daca ai vreun semn sau sfat pentru mine nu ezita sa mi+l transmiti….sau o cerere ….VOI FI ACOLO UNDE ESTE NEVOIE.

    Răspunde
  3. Ioana

     /  Iunie 5, 2015

    Cum am deschis pagina ca sa citesc mesajul, au inceput instant niste curatari..interesant…nu ma pot opri din cascat..

    Răspunde
  4. viorica

     /  Iunie 5, 2015

    De cum m-am trezit am avut o stare f proasta,apoi spre seara am plins f mult,mi s-a mai intimplat zilelele acestea,dar nu imi dau seama de ce.

    Răspunde
    • viorica

       /  Iunie 5, 2015

      am uitat sa va spun,in timp ce plingeam in hohote,m-am intins in pat,aveam si ginduri f negative,dar dupa vreo 3-5 min,am incetat din plins,insa picioarele si miinile imi ardeau f tare si simteam efectiv,ff puternic cum circula energia prin miini si picioare si o durere in virful capului,in dreptul chacrei.Multumesc

      Răspunde
      • Mihaela

         /  Iunie 5, 2015

        Viorica ceea ce ai scris aici este exact ce mi se intampla mie….doar ca eu sunt atacata cu tehno,logie psihotronica…arsura vine de la L-RAD iar energia puternica din maini si picioare nu este altceva decat S-QUAD cu diferite patentee ca SSRM si SDTS. Ordinarii astia de la SRI cu bandele lor criminale pe care le au in toata tara, asta fac. Ataca oamenii si isi invata sclerozatii tot pe oameni….psihotronica. Dan cunoaste ce spun eu ca si la el am ajuns cu problema mea.

  5. elal

     /  Iunie 5, 2015

    eu de dimineata am simtit ca sa las totul in seama Divinitatii sa nu scot nici un ..gand care sa se interpuna cumva intre Voia Divina si ..Realizare (am scris acest cuvant fara sa gandesc ..daca fac o schita , ca sa imi dau seama despre ce este vorba ..se ..vede clar ca e CEVA). apoi tot primesc mesaj : fara compromisuri „)punct.

    Răspunde
  6. Com am zis intrun comentariu ca am multe vise cu isus de sunt copil. Unul dintre ele e cum ma pus in mainile unei pers si ia zis sa aibe grija de mine si alte cateva vorbe. Ar putea sa imi zica careva ce ar putea sa insemne?????

    Răspunde
  7. viorica

     /  Iunie 5, 2015

    Multumesc Mihaela,insa eu sint in Italia nu in Romania!

    Răspunde
  8. Catinca

     /  Iunie 6, 2015

    „Aduna preotesele!” in fiecare dimineata inca de luni ma trezesc cu acest mesaj.Azi a fost mai intens, am incercat sa ma opun raspunzand: „Nu stiu nimic”, „care preotese”…… Abia am reusit sa ma ridic din pat cu ecoul in cap „Sti”, „Focul” „Aduna Preotesele” eram deja in baie si ma uitam la mine in oglinda. Eram treaza.
    as

    Răspunde
  9. Iuliana McFarlane

     /  Iunie 6, 2015

    Multumesc pentru ca ai impartasit acest mesaj si cu mine. Si eu ma simt ca si cum, de la o zi la alta, tot astept sa se intample ceva. Azi noapte m-a trezit un uruit care parea sa vina din strafundurile pamantului. Nu vuiet, ca la cutremur. Parca stateam pe gura unui vulcan. Nu m-am speriat dar nu am inteles ce aud. Mesajul tau imi da o stare inexplicabila de bucurie. Nu stiu cine sunt preotesele, dar in mod sigur vei afla. Tine-ne la curent! Misiunea ta e foarte importanta, probabil ca aceste preotese vor fi oastea ta.

    Răspunde
  10. Mo

     /  Iunie 6, 2015

    Cred ca nu sunteti constienti de ce va urma..aceste stari care le avem cu toti sunt presentimente ca ceva va urma..Am scris aici pentru oara pe blog ca sa anunt ca eu primesc mesaje de sus de la Tatal..si ceea ce mi-a transmis pare sa fie grav, dar si Tatal si Fiul mi-au trimis mesaje spunandu-mi ca sa ma rog mult caci ceva se va intampla rau in lume si in Romania, si mi-am dat seama apoi ca este vorba de razboi.Si apoi mi-a spus asa: Ca va fi asa o mare distrugere….deci am pus totul pe seama razboiului , si el trimite avertismente din timp ca sa ne pregatim ca timpul este scurt si numaratoarea inversa a inceput..Pregatiti-va …acesta este mesajul Tatalui .

    Răspunde
  11. neith

     /  Iunie 6, 2015

    Sunt aici dar nu inteleg ce trebiue sa fac!

    Răspunde
  12. gina

     /  Iunie 6, 2015

    Semnal cosmic ! Asa-i ! Gratia Divina sa ne calauzeasca pe toti deopotriva in implinirea Planului Divin programat din mosi-stramosi !Va primi fiecare prin intuitie ,in liniste,acea tacere diamantina ,ce are de facut,simtit,emis etc.ca vrea sau nu vrea ,,cineva”…,,Se umplu masurile si se plinesc vremile ” cum ne transmite peste vremuri ocrotitorul nostru …cu drag,recunostinta,speranta si incredere …iubire infinita ,Gina

    Răspunde
  13. NAMASTE DRAGĂ DANIEL ! DA ,SIGUR CĂ ESTE TIMPUL CA ŞI DRAGA NOASTRĂ ŢARĂ SĂ SE SCUTURE DE TOATE GUNOAIELE CARE DE ZECI DE ANI ŞI-AU GĂSIT CUIBUL CALD ŞI BOGAT AICI. TOŢI CEI CARE CU ADEVĂRAT DORIM CA ACESTE BOGĂŢII SĂ RĂMÎNĂ ACOLO UNDE STRĂMŞII NOŞTRI AU SOCOTIT CĂ E CEL MAI BINE. CUNOSC DE EXEMPLU ÎN ZONA BRADULUI DE UNDE-MI TRAG EU ORIGINILE ACTUALE,TOCMAI CÎND NE-AM ÎNTÎLNIT NOI LA DEVA LA ANDREI BOLD LA SEMINARUL CE L-AI SUSŢINUT ACOLO,MI-A POVESTIT VERIŞORUL MEU CUM UN GRUP DE CHINEZI GHIDAŢI DE CĂTRE UN FOST DIRECTOR NU ŞTIU DE PE LA CE COMBINAT DE PRIN ZONĂ DUCEA ŞI GHIDA PE ACEI CHINEZI DOTAŢI CU DETECTOARE DE METALE .SE ZICE CĂ EI AR CĂUTA VÎNE DE APĂ ROŞIATIC MARONIE -PÎRÎURI- CARE CICĂ AR PROVENI DIN LOCURILE UNDE ZAC BOGATE RESURSE AURIFERE. ŞI MIŞUNĂ TOATĂ FAUNA ATRASĂ DE MIRAJUL AURULUI DE AICI. AU CĂUTAT EI CÎT AU CĂUTAT PÎNĂ AU FOST LUAŢI LA OCHI DE CINE SE FEREAU EI CEL MAI ABITIR. NU MAI ŞTIU CE S-A ÎNÎMPLAT DAR AM RĂMAS CU O IMENSĂ REPULSIE FAŢĂ DE ACEL director buhăit care-şi dădea tot aportul la FURĂCIUNEA ŢĂRII…MI-E TARE SCÎRBĂ DE ASTFEL DE OAMENI. NU-I JUDEC ,DOAR ÎŢI SPUN ŞI ŢIE CUM OAMENI CARE CHIAR AU PENSII SAU SALARII CÎT PENTRU 7-8 AMĂRÎŢI LA UN LOC SĂ PARTICIPE CU ATÎTA DETERMINARE LA FURTUL GENERALIZAT. BANI ARE DUPĂ O DITAMAI FUNCŢIE. CE-L MÎNA CU ADEVĂRAT SĂ FIE PARTE LA ACEST JAF ??? MĂ DOARE SUFLETUL ŞI ACUM CÎND SCRIINDU-ŢI ÎMI AMINTESC ACELE LAND ROVER-uri ,VREO TREI ,DACĂ-MI MAI ADUC BINE AMINTE ÎNCĂRCATE CU GĂLBEJIŢI. ASTA E DOAR CE AM VĂZUT ŞI AFLAT EU,DAR CÎÎÎTE NEVĂZUTE ŞI DE PUŢINI ŞTIUTE SE PERTEC PE PĂMÎNTUL NOSTRU SFÎNT !!! DE ACCEA AI FOST AVERTIZAT .SAU CEL PUŢIN LA ASTA MĂ DUCE MINTEA ACUM. SĂ IEŞIM CONŞTIENŢI CĂ SÎNTEM CLIPĂ DE CLIPĂ FURAŢI,DEPOSEDAŢI DE MAFIILE DIN VÎRFUL POLITICIENILOR PÎNĂ LA TOŢI CEI DISPONIBILIZAŢI ,PROASPEŢI SAU VECHI ŞOMERI CARE NU MAI AU MIJLOACE DE TRAI ŞI NICI STATUL NU MAI VREA SĂ-I RECUNOASCĂ,MARGINALIZÎNDU-I .EI CE SĂ FACĂ ? CINE CARE DACĂ S-AR AFLA ÎNTRO ACUTĂ LIPSĂ DE ELEMENTARELE MIJLOACE DE EXISTENŢĂ AR DA CU PICIORUL ? MEREU M-AM PUS ÎN POZIŢIA LOR ŞI SINCER ,NU AM GĂSIT CARE AR FI ŞI ALTE MODALITĂŢI ,ŞTIUT FIIND FAPTUL CĂ A LUCRA LA PATRON EKIVALEAZĂ CU A-ŢI PUNE SINGUR CAPUL PE BUTUC.IARTĂ-MĂ PENTRU ACEASTĂ MAI LUNGĂ INTERVENŢIE ,DAR EU CRED CĂ ENERGIILE PROTECTOARE ALE ROMÂNIEI FAC TREABA NOASTRĂ ŞI PRIN PROFUND SENSIBILI AŞA CUM TE ŞTIU EU PE TINE ,TE AVERTIZEAZĂ SĂ NE AVERTIZEZI. AŞA MĂ GÎNDESC EU !!!

    Răspunde
    • sorin

       /  Iunie 6, 2015

      Fortele Oculte care conduc lumea noastra incearca sa se exprime in marele si ultimul cosmar global si generalizat care va bantui lumea.Si acesta bate la usa…..Oricum trebuia sa se termine cumva totul,dar „pilula” prezentului nostru e amara rau…Un alt sistem lumesc nu mai poate fi experimentat caci am ajuns la capatul oricarei inspiratii filosofice si politice.Deci va urma,negresit,catastrofa generala si generalizata….Nu e pesimism sau credinta habotnica,e doar logica evenimentelor si nu va urma nimic bun pentru omenire de-acum inainte…Aceasta „lupta” de pe bloguri pentru adevar,dreptate si lumina e doar iluzia unei sperante neputincioase prin care oamenii buni la suflet se mai incurajeaza oarecum.E o lupta hilara cu Demonul cel mare ajutandu-ne de scobitori….Dar nici-un regret,e doar sfarsitul relelor noastre,si-apoi doar Zeii cei Buni vor vorbi,asa cum si trebuie sa fie….

      Răspunde
  14. Vreau sa spun ca in primul moment ,mi s*a facut pielea de gaina .Ceva din mine a recunoscut ceva ,nu stiu inca exact ce ,dar o sa lucrez pe asta ! Multumesc

    Răspunde
  15. Ioana

     /  Iunie 7, 2015

    Acum 2 saptamani au existat niste sincronicitati traite de mine si prietena mea. Ea este o fiinta foarte credincioasa( a fost la Ierusalim de multe ori si are o rugaciune puternica si o vibratie inalta) mi-a spus ca a visat ca a venit la ea un fel de preoteasa imbracata in o rochie steavezie si i a dat binecuvantare pe cap. I-a spus ca ea a fost facuta preoteasa de catre rusii .
    Eu obisnuiesc sa trimit pe whatt s up prietenelor apropiate un gand al zilei de dimineata si exact in aceea dimineata am trimis un mesaj in care spuneam ca femeile adevarate sunt un fel de preotese din vechime, care alchimizeaza totul si purifica…etc
    Apropo de meditatia pe care ati facut o , legata de soare, va consemnez un aspect. Cand am fost amandoua intr- un pelerinaj pe Sinai, de atunci putem privi in soare si ne” incarcam” rugandu- ne, fara sa ne deranjeze lumina.
    Sper sa va ajute ceea ce v-am povestit….
    Step into the light…

    Răspunde
  16. Ioana

     /  Iunie 7, 2015

    Multumesc…

    Răspunde
  17. Adriana

     /  Iunie 11, 2015

    Vibratia mesajului este foarte puternica. Am vizualizat coloana de lumina din Templul ursitelor Sinca Veche. Acolo slujeau Preotesele!!!

    Răspunde
  18. de doua zile ma enerveaza faptul ca urmeaza intrunirea iluminatilor din Austria…dar pe 23-24 vin sanzienele si le voi chema cu toata fiinta mea..asa ca le poti chema si tu

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

