40 de zile intre Solstitiu de vara si Luna Plina Albastra 2015

merkaba
Anul 2015 este unul deoasebit de activ, cosmic. Pamantul se inalta. Si o data cu el, si noi oamenii.
Din 21 iunie 2015 (solstitiul de vara) pana in data de 31 iulie 2015 (Luna Plina Albastra – momentul maxim de manifestare) au fost exact 40 de zile. Am inceput cu solstitiul, am continuat cu 24 iunie 2015 (Sanzienele) – cand s-au deschis portile cerului, dupa care pe 30 iunie 2015 am avut parte de evenimentul cosmic rar care se intampla o data la 2.000 de ani – Tripura Sundari (Marea Putere Cosmica a frumusetii, armoniei si iubirii divinie), conjunctia Venus-Jupiter care se desfasoara si ea pe o perioada de 40 de zile. Pe 2 iulie 2015 am avut o Luna Plina Rosie care a culminat cu Luna Plina Albastra din data de 31 iulie 2015. Pe Luna Plina Albastra erau deja 5 planete retrograde. Aceasta conjuctura cosmic unica a facut ca transformarile prin care am trecut in cele 40 de zile cuprinse intre solstitiu si luna plina de vineri sa fie foarte ample. In 20 iulie 2015 a mai fost si Ziua Adevarului sau a Tunetului sau a Soarelui (sunt diverse interpretari; in religia crestin-ortodoxa este cunoscuta ca Sfantul Ilie); este ziua in care se decide Adevarul si se actioneaz in consecinta. Conjunctura celor 5 planete retrograde in portalul deschis in luna plina a facut posibila conectarea prezentului cu trecutul si corectarea trecutului prin linii atemporale, ceea ce inseamna ca ne-am armonizat viitorul. In perioada celor doua luni pline, timp de cateva zile am observat un proces de oboseala (amorteala a mintii), pe fondul portarurilor deschise si a fluxul masiv de energie pe vibratii inalte care a atins planeta noastra. Aceasta a insemnat “adormirea” ego-ului. In acest proces, mintea fiind incetinita nu a mai avut controlul, ci doar rolul sau de baza de executant. Tot in acest proces, omul si-a putut auzi glasul Sufletului, si pe cel al Adevarului. Aceasta inseamna ca actiunile si deciziile din zilele respective au fost sub directa indrumare a Sufletului. Ceea ce spun se aplica la modul general, dar nu este obligatoriu pentru toti oamenii. Acele persoane dominate excesiv de ego au actionat mai putin in acest sens, dar informatiile din acest material sunt importante pentru cei care au fost conectati cu Sufletul si care au ales calea progresului impreuna cu planeta noastra draga. Corectiile pe zona trecutului au fost si ele posibile in masura actiunilor oamenilor pana la momentul 31 iulie 2015. Adica, daca ne-am insusit lectiile pe care le aveam de urmat, si mai departe am intreprins actiunile care ar fi trebuit de indreptare a trecutului, in timpul Lunii Pline Albastre am avut aceasta posibilitate extraordinara de a corecta sau incheia karmic trecutul. Cei care nu si-au insusit lectiile necesare sau nu au actionat pentru indreptarea/stingerea karmei, si-au marit potentialul karmic. In timpul Lunii Pline Albastre puterea de actiune a fost amplificata extraordinar, dar, in ambele sensuri. Depinde de fiecare om cum a ales sa foloseasca aceasta amplificare, intr-un sens sau altul. Iar, rezultatul din acest eveniment se va intoarce amplificat prin puterea portalului, la momentul potrivit, pentru fiecare. Procesul a fost initiat de Luna Plina Rosie, dar a avut punctul culminant in Luna Plina Albastra, cand practic am fost “loviti” prin oglinzi (oameni, situatii, actiuni) care au avut puterea de bumerang, si efectiv ne-au scos din zona de confort; mai mult, nu am mai avut posibilitatea ca pana acum sa amanam luarea unei decizii, sau actiunea, ci am fost scosi practic de pe pista cum s-ar spune, si prin aceasta fortati sa facem ceva; pana si acel “ceva” pe care l-am facut nu a mai fost dupa liberul nostru albitru (cum aparent putem crede), ci am avut o singura alternativa de urmat; in situatii de exceptie care tin de misiunile cele mai importante ale omului, nu mai primeaza liberul albitru ci ceea ce avem de implinit; cand riscul de a nu ne indeplini o misiune extrem de importanta este atat de mare, se intra direct sub incidenta legilor Universului, si practic suntem constransi prin parghii foarte stricte. Pentru ca altfel, ne-am opri evolutia pe care Sufletul si-a ales s-o parcurga inainte de nastere…iar omul, condus de ego nu isi mai aminteste acest “mici detalii”… este ca si cum am avea amnezie. Sa nu uitam ca am ales sa traim in aceasta perioada pe Pamant tocmai pentru ca este o perioada extrem de prielnica pentru adevarate salturi evolutionare, dar riscul de a ne impotmoli in amnezie este la fel de mare, asa incat suntem ajutati sa gasim drumul propriu dincolo de propria orbire a ego-ului. Pentru fiecare om, modificarile, corectiile si amplificarile care s-au operat in cele 40 de zile au fost pe aspectele cele mai importante la acest moment pentru fiecare om.

Sursa: Dai Oryiana

Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. Material prețios, mulțumesc! În baza acestor informații pot explica unele lucruri ciudate și adevărul ieșit la iveală fără nici un efort.

    Răspunde
  2. Ai perfecta dreptate. Un articol execelent

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

