Constatare 11 Septembrie 2015

orbs

Astazi am iesit la o plimbare deasupra Pamantului(am mai facut asta de cateva ori pana acum).Am fost oarecum chemat, sa vad(sa simt) ceva.🙂

Am vazut foarte multe sfere violete in jurul Pamantului.Erau extraordinar de multe.Nu am mai vazut pana acum asa ceva.Seamana mult cu fotografia de mai sus, doar ca sunt violete inchis.

Nu stiu ce sunt, nu stiu ce fac, dar am avut o stare de liniste, cand m-am conectat la ele.Incercati si voi si vedeti ce simtiti.

E clar ca ceva urmeaza sa se intample…🙂

Cu mare incredere, Inainteee…!!!❤

Daniel Gaucan

P.S Este posibil ca unii dintre voi, sa aibe dureri inexplicabile de maini, picioare si burta.Linistiti-va, pentru ca a inceput un proces de transmutare a energiilor catre Pamant, fara precedent.

Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Elena Butnaru

     /  Septembrie 11, 2015

    Multumesc,

    Răspunde
  2. angela

     /  Septembrie 11, 2015

    Dane, ramaii pe Pamant , nu mai iesi in afara!E nevoie aici, de tine!Tu stii bine ce ai vazut , nu mai cere pareri !

    Răspunde
  3. lylu

     /  Septembrie 11, 2015

    Se confirma simptomele..(sa nu fie de la poluare sau altceva … ) (si daca ar fi de la altceva cu atat mai mult SA PERMITEM noi, PAMANTENII DE BINE, SA SE INTAMPLE VOIA DIVINA PE PAMANT !!!! .

    Răspunde
  4. cand va citesc si o fac des ma umplu de speranta, pana acum am trait in Canada de 12 ani, acum mi s-a aratat ca sa zic asa ca trebuie sa vin acasa, voi fi acolo pe 15 Septembrie, singur fara familie si din nou de le inceput.

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

