Mesajul Zilei 14 Septembrie 2015-„cu incredere Inainteee…!!!”

pana

Am inceput in forta aceasta saptamana, scoala,  noul an evreiesc, ziua Sfintei Cruci etc.

Pe mine m-a cam pus la pamant, in prima jumatate a zilei.Parca eram calcat de avion, tren si autobuz🙂

Din senin mi-a venit o senzatie de greata si am vomitat vreo jumatate de zi.Am avut si un mare discomfort in zona Inimii.Au loc niste curatari fara precedent(cel putin eu asa le simt).Incercati sa nu va panicati, consumati multe lichide, impamantari si ajutati-va de cristale.Eu asa mi-am revenit, mai pe seara.

Nu stiu cum se va mai manifesta mai departe aceste curatari si upgradari, dar totul ce se intampla este pentru binele nostru suprem.Unii dintre noi au ales, sa faca pe langa curatarile personale si pe cele legate de umanitate si Planeta.(jos palaria in fata voastra)

Daca nu simtiti nimic, iar nu va panicati.O sa va vina si voua randul🙂

Sa ne auzim cu bine!!!

Daniel Gaucan

Articolul precedent
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. sara

     /  Septembrie 14, 2015

    intradevar curatari ,ca eu ma intrebam ,dar chiar in halul asta? ce mai curat? Unii au mai pus pe seama inceputului de toamna ,problemele cu stomacul. Deci am auzit mai multe persoane. Se intampla acum ce s-a prezis.

    Răspunde
  2. Cristina

     /  Septembrie 14, 2015

    Ah, ce usurare! Nu, nu ma bucur de raul altuia, departe de mine, dar azi nu am putut sa imi explic starea de nestare, felul de a nu fi, cheful transformat in lehamite si lene si imposibilitatea de a „vedea lumina” pe calea ce o am de strabatut, de aici tristetea si starea de neimplinire. Citind articolul dv., am inteles ce se intampla si va multumesc pentru informatie si sfaturi. Cu incredere, INAINTE!🙂

    Răspunde
  3. eu pentru prima data in viata de adult am dormit dupa amiaza 3 ore, greata, si de dimineata delegari de manie, violenta, furie, ura pentru tot ce misca

    Răspunde
  4. dezlegari, ca asa mi-a venit, in timp ce asteptam sa iau o masina spre serviciu si nu mai venea, stia ea de ce

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

