Arhanghelul Mihail despre 28 sept. 2015; Portalul Ascensionării; Pilonii și Noul Tărâm (domeniu)

(19 sept. 2015; channeler Linda Dillon)

Emisiune realizată de Steve Beckow

Traducere Const. Mihăilescu.

spirit

Am vorbit cu Arhanghelul Mihail despre data care se aproximează, 28 sept.2015, când , se spune că va avea loc primul val al exodului oamenilor angajați în procesul Ascensiunii. El a spus că mulți oameni au ascensionat înainte de această dată, astfel că este impropriu ca preconizatul val, din 28 sept., să fie numit primul val. El a precizat că această dată a fost furnizată ca urmare a dorinței foarte multor oameni de a marca cea mai probabilă dată a producerii acestui eveniment. Dar oameni au ascensionat tot timpul și înainte de a ceastă dată, mai ales sub impactul energiei centurii fotonice.

De asemenea, Arhan.Mihail a precizat formularea cum că cei care ascensionează „vor merge” într-o altă dimensiune, este doar o metaforă deoarece noi, de fapt, nu plecăm nicăieri. (N.M.: se va schimba doar frecvența de vibrație, ceea ce va însemna trecerea într-o nouă dimensiune, dar locația va rămâne aceeași. Gândiți-vă la un burete care este plin nu numai cu propria-i substanță, dar și cu aerul existent în porii săi, sau, eventual cu un lichid care a fost absorbit de burete).

Misiunea mea (Steve Beckow) este de a merge odată cu toată lumea și de a scriedespre experiența mea în procesul ascensionării. Tot ceea ce scriu și public este atât experiență personală cât și experiența altora care-mi transmit informații.

Strădania mea urmărește creșterea nivelului de conștientizare a celor care-mi citesc materialele. Mulțumesc Danei (n.m.: cred că Linda Dillon) pentru canalizare.

======================================

Steve Beckow: Va fi 28 septembrie 2015 ziua primului val al Înălțării?
Arhanghelul Mihail: Voi știți că nu putem vorbi despre date exacte, într-un timp care nu există. Dacă însă mă întrebi dacă procesul „exaltat” a început deja, îți voi răspunde afirmativ. Prin voința și dorința lor, oamenii aleg datele acțiunilor și evenimentelor care doresc să se producă. Deci, dacă alegerea voastră majoritară va fi 28 sept. atunci, așa va fi.

Steve: Simt o provocare pentru că foarte mulți oameni ne-au spus despre această dată: Matt Kahn, Patricia Diane Cota Robles, SaLuSa. Canalizările pe care le-am făcut cu tine pot fi considerate credibile?
AAM: Da, pot.
Steve: Oh! Ei bine, ne-ai furnizat o dată atunci!
AAM: Să spunem că există oameni care cer cu limbă de moarte asemenea date.Dar asta nu este preferința noastră, după cum bine știi.

Steve: Bine. Eu încerc doar să înțeleg corect ceea ce ni se transmite..

AAM: Este obsesia omului:„spune-ne data și ora!”

Ei ar fi foarte fericiți dacă le-am putea spune : „la ora 11 și 11 minute [pm]”. Aceasta nu servește la fel de bine ca :„ s-ar putea”, deși acesta este adevărul : s-ar putea.
Dacă majoritatea oamenilor ar putea declara: „În această zi, vom simți cel mai bine și vom fi pregătiți să trecem prin.. „, atunci, și noi am putea anunța o dată. Dar la fel de mulți vor fi și cei care vor spune: „Data anunțată a venit și a trecut iar eu nu simt nimic.” Asta ar fi o cumpănă de 50/50.
Steve: Ca un pilon (n.m.: face referire la  calitatea lui de informator..), voi fi în primele valuri sau …voi încheia plutonul?
AAM: Acum, dă-ne voie să-ți spunem că tu ai zburat de ceva timp, și în afara acestui portal al Ascensionării. Au existat diverse inițieri și creșteri în frecvența ta de vibrație. Această metamorfoză trebuie că ai simțit-o.(2)
În ceea ce privește „pilonul”, voi aveți o expresie, „Supraviețuitorul”. Asta este.
Steve: Ce înseamnă asta, Doamne?
AAM: Aceasta înseamnă că aștepți până pleacă și ultimul, până când toată lumea a trecut, ca voi „să stingeți lumina”, ca să mă exprim astfel.

Steve: Unii oameni se gândesc că, dacă cineva se înalță, el nu se mai întoarce. În cazul în care ajunge în 5D nu mai revine cumva în 4D, și nu mai are nimic de-a face cu 4D. Cei plecați sunt buni plecați.

AAM: Asta nu e corect..
Steve: Ai putea aborda acest subiect? Sunt sigur că există oameni care doresc să știe despre asta.

AAM: În primul rând, mulți, mulți dintre voi sunt deja în a cincea dimensiune, și asta chiar de ceva timp. Unii dintre voi sunt chiar în 6D sau 7D. Și procesul de schimbare nu s-a încheiat, de fapt, e abia la început.
Este ca o nouă cameră în care intri și închizi ușa pe care ai intrat. Practic însă, în această perioadă, voi vă „scurgeți” înainte și înapoi, pentru că majoritatea dintre voi v-ați angajat să-i ajutați nu numai pe cei iubiți și apropiați să ascensioneze dar pe mult mai multe ființe umane, am spune că pe întreaga omenire.

Deci, ești tu diferit în ceea ce ai putea gândi, ca mentalitate de grup? Se poate vorbi de existența unei realități dimensionale diferită, care permite deplasarea unor fluxuri energetice clare? Da.

Dar aceasta nu elimină existența altor dimensiuni. Ar fi o chestiune restrictivă, și asta nu este în intenția creatoare a Mamei acestei planete. Asta înseamnă că se pot face experiențe ținând de toate dimensiunile

Voi sunteți sau tindeți să fiți acordați pe frecvența Gaiei. Mulți dintre voi suntețideja acolo. Dar aceasta nu înseamnă că ați uitat sau că nu mai puteți alegeniciodată să vizitați alte realități. Și, de asemenea,  aceasta nu înseamnă că nusunteți conștienți de ființele umane care sunt încă agățate de vechea dimensiune, 3D, care se va fi evaporat de mult, pentru voi.

Acum aveți, deocamdată, o gândire unidimensională, mai degrabă decât multidimensională. Și majoritatea dintre voi mai gândiți acum în termeni care țin seama de ierarhie (n.m.: realizare piramidală) mai degrabă decât de una în cerc (n.m: adică acea organizare fără ierarhii, orizontală și la egală distanță de „centrul cercului”). Asta este incorect.
Steve: Deci, se poate vorbi despre diferite nivele, cu caracteristici distincte, precum Frumusețea (10D) și Măestria(11 D) și Unimea(12 D)

AAM: Asta este corect.

Steve: … și experiențe diferite.
AAM: … diferite experiențe, cu siguranță, un tărâm mai larg de talente și capacități pentru că energia nu este restricționată. Dar aceasta nu înseamnă că v-ați blocat oriunde s-a nimerit!
Steve: Ei bine, pe de altă parte [adică, în viața de după viață], o persoană care rezonează în Planul Astral nu poate merge în Planul Buddhic, de exemplu, fără protecție.

Tu, pur și simplu nu mergi în Planul Cauzal sau în Planul Mental. Desigur nu este o situație similară cu a unei ființe trăitoare în 4D, care nu poate merge în dimensiunea a 7-a, pentru a rămâne acolo pe orice perioadă de timp. Nu?

AAM: Asta este corect, dar ceea ce faceți voi acum este să vă pregătiți să vă extindeți propria realitate, inima voastră, înțelegerea voastră asupra Unității, spre tătrâmurile bucuriei, fericirii, pentru a deveni capabili să dețineți, să absorbiți și să experimentați energiile dimensiunii către care tindeți. Deci, voi vă extindeți și creșteți pentru a vă plia perfect pe acea dimensiune superioară.
Steve: Aceasta este o noutate? Adică vom experimenta mutarea noastră în dimensiunea superioară, împreună cu corpul nostru fizic?
AAM: Da, este o noutate.
Steve: … Brand nou, cu reguli schimbate?
AAM: Asta este corect.

Steve: Bine, ar trebui să avem o altă discuție despre asta, cu altă ocazie. Mă întreb dacă ar fi un subiect potrivit să-l discutăm cu Sanat (Kumara), care va fi invitat la această emisiune ( „O oră cu un înger”)?

AAM: Da, ar fi foarte potrivit. …
Să ne… confundăm un pic mai mult.

Tu ai fost deja (prin Portalul Ascensiunii). Fiecare caută și-și dorește să facă parte din primul val, cel din septembrie. Eu vă repet că nu este primul val.

Deci ai trecut deja prin primul portal al ascensiunii chiar cu primul val.

Steve: Îi pot comunica această veste și lui [se referea, probabil, la un prieten apropiat interesat de această chestiune)?
AAM: Da, poți.
Steve: Vorbești de Steve?
AAM: Steve, X, Y … ( n.m.: adică aspecte ale sufletului cumulativ STIVE). Ațifăcut deja totul. Și asta s-a întâmplat în urmă cu aproximativ 16 luni. (3)
Acum vă veți întoarce apreciind că energiile critice de conștientizare care s-a extins la fiecare dintre cei trei vor avea o expresie diferită. Dar știți foarte clar căaveți o gândire mai clară, mai cuprinzătoare, mai adâncă, un câmp de energie maiiubitoare decât aveați cu un an și jumătate în urmă.
Steve: Da. Mulțumesc!

AM: Deci ați zburat prin acel flux energetic, și ați venit înapoi, ancorați puternic de pilonul care ține energia părții din spate a liniei, pentru a-i ajuta pe cei din urmă să se miște și să avanseze.

Când vă veți simți epuizați de efort (și de apăsarea vibrațiilor joase 3D), veți zbura înapoi prin intermediul Portalului Ascensiunii, pentru că el va fi larg deschis pentru voi. Vă veți reface forțele și veți reveni prin același portal pentru a ajuta pe cei care vor avea nevoie. Și tot așa până când procesul de transferare se va încheia. Asta o dorește și asta și-a propus sufletul tău. Aceasta este natura și scopul misiunii voastre în această etapă….

Vechiul Steve nu mai există de multișor. E acolo undeva? Da. Dar ai experimentat și te-ai multiplicat; sunteți în multidimensionalitate. ..? Da. (4)

 Note de subsol
(1) Îmi cer scuze că nu am fost suficient de rapid să-l întreb despre mijloacele „exaltate” Evident, se referea la această etapă a Ascensiunii.
(2) Experiența iubirii transformatoare a devenit proeminentă după o deschidere de inimă din 13 martie, 2015. Presupun că a fost unul dintre momentele „diferitelor acordaje și creșteri de frecvență a vibrației tale”

(3) După un cucui dur pe care l-am avut, în februarie 2015, am ajuns într-o criză profundă din careArhanghelul Mihail, spune că m-a extras prin intermediul portalului Ascensiunii, pentru a fi dus și vindecat. S-a întâmplat în timpul somnului meu prelungit, așa că nu am nici o amintire despre acest eveniment din viața mea..
(4) Arhanghelul Mihail, în lectură personală cu Steve Beckow prin Linda Dillon, 16 sept. de 2015

http://goldenageofgaia.com

Sursa: http://spirituletern.blogspot.ro/

Articolul următor
Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. adi dragos

     /  Septembrie 21, 2015

    SUPER TOATE🙂 ȘI ARHANGHELUL ȘI POZELE !🙂 MULȚAM FAIN ȘI S-AUZIM TOT DE BINE🙂

    Răspunde
  2. Alexandru

     /  Septembrie 21, 2015

    Prea frumos sa fie adevarat, iar daca se intampla, pentru aia care se duc in d5 nici+o problema, dar aia care raman vor suferi un soc prin disparitia lor.
    Dar va veni si va trece si 28 septembrie 2015 asa cum a trecut si decembrie 2012!

    Răspunde
  3. În sfârșit, un alt *Arhanghel Mihail* ce nu a fost atât de *exaltat* precum celălalt *Arhanghel Mihail* care oferea, pe lângă *data certă*, și cifra exactă a celor care vor suferi Transformarea!
    *Arhanghelul* lui Beckow este nițel *mai realist* (mai *cu picioarele pe pământ*) decât *Arhanghelul* celuilalt canalizator (al cărui nume nu merită a fi menționat)!🙂

    Răspunde
    • Ce spuneti domnule ?!? Ia mai cititi, in ENGLEZA, in postarea originala, prima intrebare pe care I-o pune Steve Beckow Arhanghelului – si v-o postez eu aici, ca nu mai am rabdare: „Steve: I am promoting it because so many other people have said it: Matt Kahn, Patricia Diane Cota Robles, SaLuSa. Was Michael Love’s channeling of you credible?”.
      Domnul C.M., traducatorul, caruia ii multumim din inima pentru eforturile domniei sale, a lasat aici sa se strecoare o eroare de traducere – si va rog sa revedeti mai sus cum a tradus Domnia sa ultima intrebare „Was Michael Love’s channeling of you credible?”.

      Pe scurt, Steve intreaba fix daca „canalizarea” facuta de celalalt „canalizator (al cărui nume nu merită a fi menționat)” este credibila.
      Si spre dezamagirea mea – si, imi pare, si a Dvs – AAM raspunde ca „da, a fost”.

      Domnule Gaucan, va respect din tot sufletul meu, va urmaresc zilnic, va admir pentru calitatile Dvs pe care eu NU LE AM (!!!). Va rog din tot sufletul meu umil: VERIFICATI SURSELE ! Din nou, repet, e ceva halucinant si dubios in „canalizarile” astea. Iertati-ma va rog si le cer iertare si autorilor originari ale acestor postari, si domnului C.M. care este cel care le traduce si posteaza pe blogul sau (a carui bune intentii le iubesc si le respect). Pur si simplu nu inteleg de ce un om ca Dvs preia aceste postari fara sa verifice macar traducerea, nu mai zic „canalizarea”, in sine. (aici ma jelesc, sa stiti, nu va cert :-)).

      Numai respect si iubire !
      Cu drag,
      So.

      Răspunde
      • Completare:
        Si un exemplu de ceea ce eu consider decent si credibil (l-am gasit ulterior postat la adresa http://www.dincolo-de-mine-sunt-eu.blogspot.ro/): „Mulți dintre voi sunt conștienți de faptul că anumite date sunt date pentru primul val de ascensiune. Nu legați ascensiunea de o anumită dată. Acest lucru înseamnă că în acest moment cei pregătiți să se mute în energiile mai înalt dimensionale o vor face. A crede că acest lucru se poate întâmpla numai pentru sau la o anumită dată este gândire trei dimensională. De fapt mulți dintre voi sunt deja acolo sau intră și ies din ea.
        Nu vă temeți, nu plecați nicăieri, ci faceți trecerea în timp ce sunteți în corpul fizic la o nouă rezonanță pe care o veți recunoaște ca fiind o nouă conștientizare. „

      • Multumim pentru atentionare!!!🙂

  4. So, nu are sens să intru într-o polemică cu tine, dar aș dori să-ți menționez ceva: de vreo 2 ani am (mai) tradus și eu câteva articole ale lui Beckow (inclusiv mesaje canalizate de la *AA Mihail*), pe unul dintre cele 2 bloguri ale mele. În altă ordine de idei, Beckow este o ființă spirituală ce duce o viața (destul de) luxoasă, afișată…asta denotă ceva, nu-i așa?! Afirm acest lucru în cunoștință de cauză, de la o sursă din SUA care-l cunoaște…dar asta este altă poveste, evident!🙂
    Ca să revin la *Arhangheli* și unii canalizatori ai acestora: realitatea-fantomă în care trăim este o creație a *Îngerilor Căzuți*, iar majoritatea mesajelor canalizate de *AA*, printre care și *AAM*, sunt păcăleli. Cu certitudine că dincolo de această realitate-fantomă pe care *Ei* au creat-o se află Conștiințe de Grup prietene nouă, dar, NICIODATĂ un mesaj canalizat de către un asemenea Grup nu va conține date precise, exacte, *termene și condiții lumești*, privind ceea ce se va întâmpla pe Pământ. Este de la sine înțeles că și capacitatea de sinteză și cea de *traducere* a codurilor primite de către canalizator au o importanță majoră în descifrarea și prezentarea mesajului respectiv!
    Așadar, toate acele mesaje canalizate ce conțin expresii gen *resetare financiară iminentă / situația politică globală / bani / cifre și date de timp exacte / datul cu părerea despre evenimente lumești* etc, etc, sunt mesaje transmise de *AA Căzuți*, cei care pot păcăli extrem de ușor (și chiar o și fac) psihicul uman!
    Aștept, ca și voi toți dealtfel, data de 28 septembrie, dată temporală în care nu se va întâmpla absolut nimic demn de semnalat în ceea ce privește *Ascensiunea în masă* ce s-ar datora celebrului Val-X, așa după cum au afirmat diverși *AA* și/sau *specialiști umani* în mesaje canalizate ce au fost traduse/preluate de mai mulți români, printre care și Daniel, și domnul C.M.!
    Nu se urmărește decât dezamăgirea, deziluzia și decepția celor creduli, cu consecințele de după, așa după cum s-a întâmplat și în decembrie 2012!🙂
    Toate cele bune!

    Răspunde
    • Tocmai asta vreau sa transmit si eu: ATENTIE, unde se vine cu date de-astea „precise” mi se strange stomacul pt ca simt ca ceva nu e in ordine, pur si simplu se simte ego-ul inferior, cel care lucreaza in general cu scadente si cifre, concepte temporale si cantitative specifice d3.

      Eu glumeam, am fost ironica cu acel „ce spuneti domnule ?!?” si NU la adresa Dvs, ci chiar a celor doi „iluminati”, beckow si love, care se valideaza reciproc – ce supriza ! – gen ca prin AAM (hai sa fim seriosi !). [Iar traducerea domnului C.M. omisese aceasta treaba, pe care am considerat-o ridicola si periculoasa si am vrut sa o pun in evidenta.] E ca si cum noi doi ne-am intzelege sa dam o veste-gogoritza (aceeasi) si am face fiecare cate un „chanelling” pe blogul sau si am intreba pe arhanghelul X: „Nu-i asa ca So are dreptate ca din octombrie vor zbura porcii ?” si arhanghelul raspunde „daaa, asa este” si apoi eu pe blogul meu: „nu-i asa ca Andrei Cristian are dreptate ca din oct or sa zboare porcii ?” „daaa”. Si lumea citeste si zice: „am citit din doua surse de incredere – era arhanghelul X – ca din oct zboara porcii. Era verificat.”. Cam asa si cei doi….. Acum sper ca mi-ati intzeles ironia, care, repet, in nici un caz nu vi se adresa Dvs. Le era lor adresata si celor care chiar ii cred si nu pot vedea cu ochii lor cat de cusute cu atza alba sunt unele dintre aceste „canalizari”.

      Iar eu tzipam prin ultimul paragraph, dar si prin revenirea cu acel exemplu – si acum Domnul Gaucan am impresia ca m-a intzeles – ca il rog din tot sufletul meu ala, asa cum e, sa NU mai permita pe blogul sau mesaje de-astea impregrante de vesti gen cal troian.

      Pericolul, dragii mei dragi, este evident: cei care „pun botul” (scuzati expresia vulgara, dar se potriveste prea bine :-() la acest gen de mesaje se expun celui mai mare dusman al Inaltarii – DEZILUZIA si de aici dezamagirea, disperarea, depresia, lipsa de incredere. Cand va trece 28 sept si va veti trezi a doua zi de dimineata, ca-n 21 dec 2012, in aceeasi realitate, va fi jale. Si CINE va castiga atunci, ia spuneti-mi ?!? Lumina sau Intunericul ?

      Si atunci unde este Ascensiunea ?, ma veti intreba unii. Este o ascensiune in constiinta, care se petrece intim in sufletul si mintea fiecaruia dintre noi, dar care va produce incet-incet efecte in masa. E ca atunci cand urci niste scari, un munte: ti se pare ca bati pasul pe loc, dar cand te intorci dupa o vreme si privesti in urma ta zici „Uau, ce mult am urcat !!!”.

      Scuze daca v-am indus in eroare domnule Cristian, am o fire shugubeatza🙂
      Cu drag,
      so.

      PS – as vrea sa citeasca mai multa lume schimbul nostru de replici, pe care il consider folositor tuturor, dar tare ma tem ca in afara de noi doi si de Domnul Gaucan, vom fi fost singurii care l-am citit (si si-au mai si dat dreptate reciproc ;-))))).
      Numai bine🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

