Remarca Zilei-22 Septembrie 2015

tricolor

Astazi, in jur de orele 15, am vazut ceva foarte interesant.Un „mosh” si „doi paznici” urcau un munte, in spirala.Acest munte se afla undeva localizat, undeva in centru Romaniei.Cand au ajuns in varful muntelui, batranul a lovit cu toiagul sau de trei ori in varf si s-a format un uragan de lumina violet, care a inceput sa curete energia neagra, care era deasupra hartii tarii noastre.

De atunci corpul meu a suferit niste transformari foarte interesante.O senzatie de febra musculara in corp si apoi rad intr-una, fara un motiv anume🙂

M-am conectat la energia tarii noastre si creste foarte puternic de la un minut la celalalt.Va rog sa nu ma credeti pe cuvant, va rog sa va conectati singuri si vedeti ce simtiti🙂

Inainteee…!!!Astept cam de mult timp acest moment🙂

Simt ca se cam inchid granitele energetice ale Romaniei.Parca era o „profetie” legata de acest lucru🙂

Daniel Gaucan

P.S Totul se vedea ca in imaginea de mai jos:

Articolul precedent
Lasă un comentariu

13 comentarii

  1. Cucu Simona

     /  Septembrie 22, 2015

    Fii binecuvantat iubitul meu Dan, ptr vestile minunate. Inainteee! Lumina, Iubire, Armonie! De fapt cred ca se potriveste mai mult Iubire neconditionata si Flacara Violet!

    Răspunde
  2. Maria Dragan

     /  Septembrie 22, 2015

    Parintele Arsenie Boca a avut o viziune cu Romania inconjurata de flacari.

    Răspunde
  3. Alexandru

     /  Septembrie 22, 2015

    „Un cumnat, Ovidiu, a fost inchis, pe vremea lui Ceausescu, pentru trecerea frauduloasa a granitei. Am fost cu sora mea, Nela, la Parintele Arsenie ca sa-i spunem. Parintele ne-a zis: „Sa-i para bine ca n-a fost puscat“. Apoi s-a intors catre lume si a zis: „Mai, sa stiti ca multi vor pleca din tara, dar putini se vor intoarce. Va veni vremea cand ar dori sa se intoarca si n-or mai putea, caci Romania va fi inconjurata de flacari”. Parintele nu prea era de acord sa-ti parasesti tara.

    Inainte de revolutia din 1989 Parintele ne-a spus ca miroase a praf de pusca si asa a fost. Ne-a mai spus ca o sa ne pasca un mare cutremur si blocurile din Bucuresti vor ajunge ca si cutiile de chibrituri.”
    http://www.cuvantul-ortodox.ro/2011/11/28/profetiile-parintelui-arsenie-boca-despre-romania-romania-va-fi-inconjurata-de-flacari-imi-pare-rau-ca-sunteti-cei-pe-urma-va-vor-cerne-%E2%80%9D/

    Răspunde
  4. Multumim,Dan,pentru aceste spectaculoase confirmari ! Privind fotografia adaugata articolului,am simtit fiori de emotie,nu am vazut niciodata o imagine atat de deosebita..!Gratie si binecuvantari divine pentru tot ce ne daruiesti !

    Răspunde
  5. Oana

     /  Septembrie 22, 2015

    He he se întâmpla de ceva timp🙂 sa vina lumina Vibratia iubirii estetic ce jn ce mai puternica s-a schimbat tot de la eclipsa partiala de săptămana trecută si luna noua🙂 . Astăzi s-au conectat flăcările gemene universale unificand energiile pe pământ . România are un centru foare puternic energetic la noi in munți si peobabil se simte mai intens aici . Eu am plâns ceva timp cuprindă de o iubire imensa pentru toată planeta!! Pace !!

    Răspunde
  6. luminita ignat

     /  Septembrie 22, 2015

    si cum sa fac sa ma conectez..?

    Răspunde
    • Dulce Luminitza Ignat :-)!
      Domnul Dan nu ti-a raspuns – inca – asa ca, ca un om orb ce sunt imi permit sa iau alt om orb de mana si sa-i zic: sa incercam impreuna sa vedem, coborand in inimile noastre si respirand adanc, cu reverenta adanca fata de Divinitate si Planul Sau; iar daca nu incepem sa zarim nimic – nu-i nimic, inseamna ca in iconomia Divina e scris ca unii sa vada, altii sa nu vada; important este sa avem incredere ca Dumnezeu ne vede, ne stie si stie si ce ne trebuie.
      M-am intrebat de curand daca nu cumva credinta mea neclintita, chiar in conditiile in care eu, personal, nu „vad” mai nimic, nu cumva ar fi de mai mare folos omenilor din jurul meu, decat daca as fi si eu sensibila la aceste superbe Informatii care circula prin Eter si la care oamenii pe care-i admir au „acces”.
      Va imbratisez cu drag. Sunteti o curajoasa si o dulce ca ati pus Intrebarea.
      so.

      Răspunde
  7. plopilor

     /  Septembrie 23, 2015

    DA E CLAR , dar cu ce scop se inchid ele ai putea sa ne luminezi putin

    Răspunde
  8. Rosca Florin

     /  Septembrie 25, 2015

    cred ca ma duc la bucuresti sa le spun adevarul sergey brin e investitorul lui iisus hristos

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

