Daniel Gaucan la 6TV

6 TV

Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. O emisiune, un invitat și un subiect din inimă, care ar trebui aprofundat de toți Românii, Succes!.
    Mulțumesc!

    Răspunde
  2. Statie Valentin

     /  Decembrie 6, 2015

    Ce emisiune plina de invataminte❤ FELICITARI !

    Răspunde
  3. Lenus

     /  Decembrie 13, 2015

    Daniel,felicitari pt.emisiune!!! Am de precizat doua aspecte…unul ca in spatele tau in partea dreapta se vedea un chip de lup alb…era format din copacii din acea padure din fundal si al doilea lucru cred ca mama ta este reincanata in copilul tau. Emisiunea are o vibratie foarte inalta si pe tot parcursul ei,mi-a fost somn…asa s-a intamplat cu toate emisiunile ce le-am vizionat cu tine.Dumnezeu sa te binecuvanteze Danute si multumim cerului ca existi in aceste vremuri si ne ajuti,ne sprijini si ne indrumi sa mergem pe drum drept ,,Inainteeee,,,

    Răspunde
  4. Ana Mihalcea

     /  Ianuarie 20, 2016

    Mi-a placut foarte mult ! Felicitari
    Drumul este deschis acum,si pentru cei multi nu numai pentru noi cativa care ne bucuram de ajutor,invataminte,clipe magice!
    Eu multumesc, Bunului Dumnezeu ca te-am cunoscut Dan Gaucan si-ti multumesc din suflet pentru tot ajutorul pe care mi l-ai acordat si-ti doresc tot binele !

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

