Evenimente Noi…Parerea Mea despre ele

Incepand de ieri seara(vineri 22 Ian 2016), incepand cu orele 19, am simtit in aer niste energii foarte puternice.Nu am mai simtit anul acesta, ceva atat de profund.M-am conectat sa vad ce este si erau niste entitati, care seamanau cu cele din filmul Avatar.

avatar2

Am constatat ca aceste entitati, se asezau pe corpul meu, iar la un momendat, intrau in mine.Cereau permisiunea sa se contopeasca, in corpul meu🙂 Eu cred ca este vorba de „fondatorii” lui Sal Rachele🙂

Apar si anumite „efecte secundare” ca urmare acestei contopiri.Am observat ca mi se face foame si corpul meu simte dorinta sa manance dulce.Mi-am ascultat corpul si totul a fost ok.

Am vorbit cu foarte multe persoane, care au simtit si au vazut, ce am vazut si eu.Suntem multi🙂

Din ce simt eu, urmeaza un val foarte mare de persoane, care incep sa se trezeasca(cred ca este cel mai mare de pana acum).Eu asteptam sa se intample prin martie 2016, dar se pare ca lucrurile s-au accelerat🙂

Important este sa nu ne panicam si sa permitem sa se intample ce e necesar, pentru Binele Nostru Suprem.

Inainteee…!!!

Daniel Gaucan

Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Tatiana

     /  Ianuarie 23, 2016

    Ceva negativ am sesizat este posibil?

    Răspunde
  2. cere …. si ti se va da ….

    Răspunde
  3. Ana-Maria

     /  Ianuarie 25, 2016

    De curiozitate te intreb:
    Ai simțit contopirea la nivelul chakrei pieptului sau la nivelul altei chakre (adică la nivelul inimii, al plexului solar, frunte – nivelul celui de-al treilea ochi, etc.)?

    Răspunde
    • Contopirea cu ce sau intre cine?

      Răspunde
      • Ana-Maria

         /  Ianuarie 26, 2016

        Ma refeream la acest fragment:
        „M-am conectat sa vad ce este si erau niste entitati, care seamanau cu cele din filmul Avatar. Am constatat ca aceste entitati, se asezau pe corpul meu, iar la un momendat, intrau in mine.Cereau permisiunea sa se contopeasca, in corpul meu.”

        Sper ca acum am reusit sa ma fac inteleasa…

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

