Declarație de suveranitate, înlăturare a implanturilor și eliberare a matricei 3D

matrix

Declarația de suveranitate este un pas sugerat în procesul de trezire, întrucât multe dintre limitările noastre sunt create de karma din trecut, care a creat la rândul ei contracte înainte de încarnarea noastră. Ne-am dat liberul arbitru și suveranitatea în multe vieți, și acum ni se amintește să le luăm înapoi. Această declarație se adresează și îndepărtării implanturilor care ne sunt nebenefice.

Împărtășim astăzi cu voi o unealtă care să vă asiste, pe măsură ce începeți să vă ancorați pe deplin conștiința la dimensiunile înalt vibraționale ale grilei cristaline 5D, și mai sus.

Ca întotdeauna, mergeți în interiorul vostru ca să fiți ghidați din inimă. Lăsați restul în urmă.

Eu sunt Sursă, Suverană, Liberă.

Eu sunt Iubire.

Pășesc pe deplin în Suveranitatea mea, după Legea lui Unu din acest ACUM, și declar, conform cu dreptul meu din naștere în calitate de Gardian al acestui Pământ:

Eliberez toate iluziile 3D care țin de separare, și deconectez în totalitate toată energia mea de la toate axele timpului, matricele, realitățile și grilele de vibrație joasă, întrucât nu mai doresc să fiu conectat la ele.

Le eliberez în iubire și înțelegere deplină, recunoscător pentru minunata experiență a căderii, a separării și a uitării.

Îmi deschid inima pe deplin, fără frică, pe măsură ce mă ancorez la axe ale timpului înalt vibraționale, astfel încât să îmi continui evoluția spirituală.

Anulez toate contractele și/sau acordurile pe care le-am făcut cu orice entitate, ghid sau ființă, în acest timp și în toate timpurile, realitățile și dimensiunile din cadrul a Tot ceea ce este, care nu sunt pentru Binele cel mai înalt al tuturor și în acord cu misiunea sufletului meu din acest Acum.

Eliberez toate contractele și iluziile cu falsul geamăn, și mă aliniez în totalitate cu Partenerul meu Divin, pentru a ancora în grile esența lui Hieros gamos, Căsătoria divină.

Fac asta cu bucurie, detașat de orice rezultat.

Chem în aliniere deplină toată Familia mea de suflete, Familiile razei și membrii Familiei curcubeu, conform cu Contractele Galactice Divine încheiate, ca să mă asiste în ancorarea axelor de timp infinite de expansiune și creație fără interferențe, conform Legii Gardienilor și Legii lui Unu.

Eliberez întreaga mea echipă spirituală care m-a asistat până în acest Acum, cu deplină recunoștință și iubire necondiționată. Namaste.

În puritatea inimii mele, rog voluntari să mi se alăture în inima mea, conectați la Sursă, și să facă parte din echipa care să mă asiste în această următoare fază a misiunii și scopului sufletului meu.

Nutresc cea mai adâncă recunoștință pentru ei, deoarece au ales, în acord cu liberul lor arbitru, să îmi fie alături în serviciul binelui pentru toți. Namaste.

Îmi setez limitele spirituale. Nimeni din Tot ceea ce este nu poate interefa, pe măsură ce pășesc pe deplin în Lumina mea, în serviciul Legii lui Unu, conform liberului meu arbitru.

Pun capăt tuturor matricelor false și iluziilor care îmi împiedică acest aspect al Sinelui meu din acest Acum de la a păși pe deplin în Lumina mea și de a mă alinia cu pasiunea, misiunea și scopul sufletului meu de a asista în schimbarea conștiinței acestui minunat Pământ.

Am ales să vin aici și înțeleg acest lucru.

Eliberez toate implanturile, toate interferențele din cadrul a Tot ceea ce este, cunoscut și necunoscut, care au intervenit în dreptul meu suveran din naștere la liber arbitru, conform Legilor Divine ale Creației care guvernează acest Univers.

Acest lucru este irevocabil și permanent în Tot ceea ce este.

Chem Familia Inimii mele să mă asiste, pe măsură ce pășec în serviciu.

Orice nu este menționat în această invocare este acoperit de puritatea acestei rugăciuni, în care imi setez cele mai sincere intenții, amintindu-mi din ce în ce mai mult Cine sunt, și pășind în Lumina mea.

Îmi chem toate aspectele din toate timpurile, dimensiunile și tărâmurile, ca să se unească Aici, în acest Acum, când aleg, în acord cu Dreptul la Liber Arbitru, să pășesc în Serviciul Inimii, pentru Binele cel mai Înalt al tuturor de pe această planetă.

Îmi vindec și sigilez în totalitate toate aspectele Sinelui meu, cunoscute și necunoscute, de orice intruziuni viitoare, căci sunt un Vas sacru încarnat al Sursei a Tot ceea ce este.

Eu, în puritatea inimii mele, pentru Binele cel mai înalt al tuturor, rog ca această invocare să acopere tot ceea ce este cunoscut și necunoscut de către acest aspect al Sinelui meu, elimin toate posibilele fisuri și programe ascunse de interefență, făcându-le nule și vide.

Eliberez tot ceea ce nu este pentru Binele meu cel mai Înalt, pe măsură ce pășesc cu totul în Lumina mea.

Rog ca totul să se petreacă ușor și cu grație, înțelegând că este dreptul meu din naștere să trăiesc în bucurie și pace.

Orice am omis, rog să fie completat și înțeles.

Sunt Iubire, căci Iubirea e Tot ceea ce este.

Sunt etern recunoscător pentru asta.

Fie ca toți cei care caută să își amintească, să facă întocmai.

Și așa este.

În Lumină, Iubire și Serviciu pentru Toți,

Maria.

Sursă: http://howtoexitthematrix.com/2016/01/29/declaration-of-sovereignty-implant-removal-releasing-the-3d-matrix/

Traducere : Dayanara via https://ariendrafamily.wordpress.com/articole/articole-diverse-2/declaratie-de-suveranitate-inlaturare-a-implanturilor-si-eliberare-a-matricei-3d/

Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. miriammarydanielledaniela333

     /  Februarie 12, 2016

    Bună dimineața!
    Cum spuneam și altădată (în 2001), cum am descoperit…în viața mea, cu viața mea, trăind, fiecare Clopoțel are nevoie de un Gardian care trăiește în Lumină, care a pășit în Lumină, care iradiază Adevărul. Sufletele-clopoțel au nevoie de auzul fin al Gardianului care s-a exersat ca, dincolo de durere și dincolo de iertare, să plece urechea și să audă sunetul cristalin al unui suflet învăluit de cețurile (grele) ale însingurării, ale separării… Să nu ne fie frică să înțelegem pe deplin…Namaste!

    Răspunde
  2. bucur_marlena

     /  Februarie 12, 2016

    Superb…multumiri

    Trimis de pe Samsung Mobile

    ––– Mesaj original –––De la: DanielGaucans Blog Date:2016.02.12 9:24 (GMT+02:00) Către: bucur_marlena@yahoo.com Subiect: [Articol nou] Declarație de suveranitate, înlăturare a implanturilor și eliberare a matricei 3D

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

