Constatare 29 Februarie 2016

losfidante

Incep acest articol, prin a va reaminti, ca luna februarie, o data la patru ani, are o zi in plus.Sa ne bucuram de ea, la maxim🙂

Astazi, in jur de ora 12, intru brusc in stare Alfa.Asta se intampla cand, e necesar sa-mi modific vibratia si sa primesc anumite mesaje.In luna februarie, am fost cam in „pauza publicitara”🙂

Buun…Mi-au aparut trei forme, care seamanau perfect, cu cele din fotografia de mai sus.Am inceput sa simt, un puternic miros, care se seamana cu cel de urina.Vibratia crestea din ce in ce mai mult.Si-au scos sabiile si le-au infipt in Pamant, in fata mea.Au inceput sa-si ceara Iertare si Ajutor…Le-am intins mana si i-am ACCEPTAT.Din acest moment, vibratiile, au inceput sa se dubleze.Va rog, sa va conectati, la energia acestui Articol si vedeti ce simtiti.

De ce va relatez aceste”trairi”?Unii dintre voi, se vor confrunta constienti, cu astfel de vibratii.Nu va panicati, nu-i inlaturati, acceptati-i.Avem nevoie sa devenim UNUL.VA RECOMAND SA, Renuntati la toate tehnicile de razboi, pe care le stiti…doar IUBITI.

Urmeaza o perioada foarte interesanta, foarte benefica pentru Noi.Luna Martie va fi foarte Activa.Daca pana acum am fost intr-o anumita pauza, incepand de maine, sa ne tinem bine de seaua calului🙂

In Aprilie, in jurul datei de 27(plus, minus 3 zile), simt ca vor avea loc niste „dezvaluiri” care vor soca, cea mai mare parte a omenirii.

Haideti, sa ne jucam frumos si fara teama, Inainteee!!!Traim niste vremuri, care vor ramane in Istoria Umanitatii🙂

Daniel Gaucan

P.S. In timp ce scriam acest articol, tremuram foarte tare(este din cauza vibratiilor ridicate)🙂

Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. DIANA

     /  Februarie 29, 2016

    si eu am simtit cand m-am conectat la articol mirosul de urina al entitatilor negative! la fel, am simtit cum tot anul, nu numai in jurul datei de 27 aprilie-apropo, e ziua mea pe 27 aprilie!-vor fi niste dezvaluiri epocale, care demult asteptau sa fioe spuse, dar energia planetei nu era suficient de inalta pt asta si nici noi nu eram suficient de pregatiti(vibratie inalta).Eu simt ca tot anul va fi plin de dezvaluiri „shocking”, dar frumusetea e ca desi vor fi spuse in gura mare, multi vor prefera politica strutului, nici nu vor vrea sa creada/reactioneze la ce va fi spus!iar pt Romania e inceputul unei „reconversii mentale”, datorita activarii centrilor energetici fabulosi ai omenirii, de pe acest teritoriu!si ne asteapta multe „mici surprize placute”, cu conditia sa credem si sa vrem, in prima parte a anului! cele mari vor veni probabil mai incolo, de aici te las pe tine sa continui, ca le vezi mai bine…..

    Răspunde
  2. adi dragos

     /  Februarie 29, 2016

    mulțam de conștientizări și încurajări ! calde îmbrățișări, și s-auzim de bine🙂

    Răspunde
  3. adi dragos

     /  Februarie 29, 2016

    cum ziceam, mulțam fain de sonștieentizări și s-auzim de bine🙂

    Răspunde
  4. Multumesc, cu infinita iubire si recunostinta, NAMASTE

    Răspunde
  5. Lenus

     /  Februarie 29, 2016

    Dan,multumim ca impartasesti cu noi trairile tale! Am visat acum doua nopti ca erai un f.mare si cunoscut maestru spiritual,aveai puteri enorme de vindecare si ajutai intreaga tara cu aceste daruri de la Divinitate,ma ajutai inclusiv pe mine sa ies din niste probleme.Dan,cred ca esti mai mult decat stii(si cred ca stii)🙂 Ai o misiune mare in aceasta tara si sa te ajute Dumnezeu sa o duci pana la final.Te iubim! O noapte binecuvantata!

    Răspunde
  6. miriammarydanielledaniela333

     /  Martie 1, 2016

    Noaptea trecută, spre dimineață, l-am visat pe tatăl meu (care e decedat). Avea în vis o figură hidoasă. Ar fi putut fi un coșmar dar vorbeam amândoi cu atâta căldură sufletească și cu bucurie și multă iubire…ne bucuram ca ne-am revăzut… astfel încât m-am trezit cu un sentiment foarte bun!

    Răspunde
  7. NAMASTE DANIEL ! Mă bucur că,fie şi aşa ne mai putem auzi.Ceea ce doresc să-ţi împărtăşesc este că nu singur treci prin acele senzaţii de mirosuri. Mai ales ,la lăsarea serii mi se întîmplă să simn în camera mea tot felul de mirosuri,de la parfumuri-pe care eu nu le am în casă şi nici în panoplia mea de parfumuri favorite,acestea fiind de esenţă dulceagă. Sau de hrană proaspăt gătită. dau o fugă la bucătărie să văd dacă doamna mea a gătit ceva ce se aseamănă cu mirosul sesizat….dar nu ,gătise cu cîteva orea înainte ,cam înainte de prînz,aşa cum ştiam şi eu,dar acele mirosuri erau atît de proaspete şi ademenitoare încît a trebuit să verific bucătăria. Şi se mai întîmplă şi alte minuni. Sînt conştient de toate acestea ,fiind permanent în priză şi citind mesajele celor care au dovedit de-a lungul timpului atît seriozitate cît şi dorinţa sinceră de a împărtăşi cu noi ,căutătorii nedisimulaţi ,CALEA,ADEVĂRUL ŞI VIAŢA.În ceea ce priveşte visele ,aşa cum descriu şi prietenii care postează mai sus, acestea sînt mai rare dar cînd se întîmplă sînt SENZAŢIONALE . MULŢUMESC ! Ar fi multe de scris,dar cum şi timpul tău e limitat ,sper să ne ve3dem anul ăsta,poate la Andrei Bold la MULT IUBITA MEA DEVA. Să AI O DUMINICĂ ÎNSORITĂ CA INIMA TA ! GeorgedeDrobeta.

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

